~ לנצח ~

1.6K 101 14
                                    

אנחנו מנגנים עוד כמה שירים עד ששחר עולה לבמה. "תודה לעידן, רון, איתן ואמילי על ההופעה", הוא ממשיך להנחות את הערב. אני מניחה את הגיטרה באחד הסטנדים. "חברים לא לשכוח להצביע בתחרות מלך ומלכת הנשף. עמדת ההצבעה בכניסה לאולם. עוד חצי שעה נודיע על הזוכים..". אני יורדת במדרגות, שאנשים רבים מקבלים אותי בחיוך. "אמילי היית מדהימה!", מיתר שלומדת איתי ביולוגיה מחייכת אליי. אני שולחת אליה חיוך ומתקדמת לכיוון היציאת האולם.

"וואו אמילי, לא ידעתי שאת מוכשרת ככה", "כן זה הביצוע הכי טוב שלך" עוד 3 אנשים מהשכבה שלי חוסמים לי את המעבר. אני מחייכת שוב ומנסה לעבור אותם. "בואי שבי איתנו קצת", דקל מציע בחיוך מפלרטט. אני דוחה את ההצעתו בחיוך, "אולי אצטרף יותר מאוחר" וממשיכה ללכת. אני חולפת על פני ביתן ההצבעה ויוצאת החוצה. אוויר נקי ממלא את ראותיי, סוף סוף. רגליי לוקחות אותי ההרחק מין האולם בזמן שראשי עסוק במחשבות.

אזור בריכת המלון חשוך וחסר כל נפש חיה, רק מספר פנסים מאירים את הבריכה באור לבן. שלט אדום עם כתוביות לבנות תלוי ליד עמדת המציל הריקה - הרחצה בבריכה ללא נוכחות מציל אסורה. אני מורידה את עקביי מרגליי ומתיישבת על שפת הבריכה, משכשכת את רגליי במים. מהמרחק הזה אפשר לשמוע רק את הבאסים של מוזיקת האולם, מעומעמים מקול מחשבותיי.

עיניי נעצמות כשאני מתמסרת לתחושת הצמרמורת שעוברת בי מהמגע במים הקרים. מאפסת את עירפול החושים שתקף אותי על הבמה. אני מרגישה בנוכחות של אדם המתיישב לידי אך משאירה את עיניי עצומות. ניחוח של בושם עדין ומתוק מתגנב לאפי, מעלה בי זכרונות. "אני מצטערת" פי נפצע בשקט, פוקחת את עיניי באיטיות כדי להביט בה. "לא, אמילי אין לך על מה. אני מצטערת שהגבתי ככה, פשוט הכל גרם לי לרוץ במחשבות". אני מסיתה את עיניי לכיוון הבריכה, "שראיתי שהגעת לפה עם בר, זה שבר אותי". המחשבות שלי נפלטו החוצה, נזכרת בצביטה שהרגשתי בלב כשראיתי את שתיהן במרפסת.

ידה של רומי נחה ברכות על ידי, מעבירה אליי את חום גופה כשהיא משלבת את אצבעותינו. "דניאל שיכנע אותי להזמין אותה לנשף. הוא חשב שככה אני אצליח להתגבר עלייך". אני לוחצת את שפתיי זו בזו, לוקחת נשימה עמוקה. מנסה לשמור על קול יציב למרות כל העצב שממלא אותי, "והתגברת עליי?". היא מהדקת את אחיזתה בידי ועונה בקול רך ,"כשראיתי אותך על הבמה לא יכולתי להוריד ממך את העיניים. איך שהעיניים שלך נצצו בלהט כשהופעת עם כל כך הרבה רגש. אלו היו אותן עיניים ירוקות שהתמכרתי אליהן עוד במסיבה אצל האנה... תמיד יהיה לך מקום מיוחד אצלי בלב אמילי - לנצח".

אני מרימה את מבטי חזרה אל עיניה. הן כל כך נוצצות תחת אור הירח, *לפני שנה פחדתי לומר בקול שאני אוהבת בנות ולהשלים עם מי שאני. פחדתי להודות שהתאהבתי בחברה הכי טובה שלי וחשבתי שאני בחיים לא אמצא אהבה חדשה. כפיתי על עצמי זוגיות עם איתן רק בשביל להיות כמו כולם. אבל היום? רומי מביטה בי בחיוכה הקסום, מהפנטת ביופייה*. ידי מורמת אל כיוון שערה ואני מסיתה אותו אל מאחוריי אוזנה.

שוברת מוסכמות - Breaks The Norm (GirlXGirl)Where stories live. Discover now