~ הנשף ~

1.3K 98 16
                                    

"מה השעה?" אני מתהלכת בחדר האיפור במעגלים, בחוסר סבלנות. "20:10.. אמילי תירגעי - כולם מאחרים", רוני בוחנת את האיפור במראה. אני נעמדת מול מראת הגוף הניצבת בחדר ובוחנת את דמותי. "אני לא לחוצה בגלל שאנחנו מאחרות.. אני לחוצה בגלל - רומי", רוני משלימה את המשפט ביחד איתי ומהנהנת. "הכל יהיה בסדר, תזכרי שזה גם הנשף שלך... זה קורה פעם אחת. אני רוצה שתהני לא משנה מה יקרה". היא תופסת בכתפיי ושולחת אליי חיוך דרך המראה. הפלאפון שלה מתחיל לצלצל כשהיא מסמנת לי לבוא אחריה.

"אמילי זאת הייתה האנה, הם למטה עם הלימוזינה". אני מזדרזת להדביק את הפער שנוצר בין שתינו ואנחנו יוצאות מהבניין אל הכביש הראשי. *וואו*, חיוך ענק נפרש על פנינו כאשר לימוזינה שחורה נעצרת והדלת נפתחת. איתן יוצא החוצה, לבוש בחליפת טוקסידו ועניבה כחולה התואמת לצבע שמלתה של רוני. פיו נפתח ולוקח לו כמה שניות למצוא את המילים. "רוני את נראית מדהים" הוא רוכן קדימה כדי לנשק אותה, מוקסם מיופייה. הוא חוזר להביט בנו, "שתיכן פשוט.. וואו" חיוך על פניו.

הוא פותח את דלת הלימוזינה עבורנו ואני נכנסת אחר רוני. האנה, רון, נטע ועידן יושבים שם. אני מתיישבת ליד האנה, אי נוחות תופסת אותי כשאני מבינה שאני הרווקה היחידה כאן. "את הבת זוג אמיתית שלי, רון סתם חי בסרט", האנה לוחשת לעברי וקורצת. אנחנו פורצות בצחוק שרון שולח מבט מבולבל. אני תופסת בידי באחד מבקבוקי השמפניה במיני בר. מושכת את הפקק בחוזקה וקצף מתחיל לנזול מהבקבוק אל כוס הזכוכית.

אני מוזגת לכולם ומחזיקה את הכוס האחרונה, "שנזכה לעוד הרבה חוויות ביחד". צליל של נקישת כוסות נשמע מספר פעמים ואני לוגמת מהמשקה המתוק והמבעבע. אנחנו מגיעים למלון בו מתקיים הנשף. אני הולכת לצד רון ועידן, עקב אחר עקב. מוזיקה נשמעת מתוך האולם בחוזקה. חיוך עולה על פניי, אנחנו מתקדמים לעמדת הצילום בשביל התמונות המסורתיות. אני עומדת לצד הצלם, כשהזוגות מצטלמים בזה אחר זה. לאחר מכן מצטרפת לתמונות של כולם, מתעדים את הרגע המאושר שלהם ביחד.

נטע תופסת בידי ומושכת אותי להצטלם עם כל הבנות. אני מחייכת אל המצלמה כשפלאש מסנוור את עיניי. אנחנו ממשיכים לכיוון אחד השולחנות המעוטר במפה לבנה. המנהלת עולה לבמה ומתחילה לנאום, "תלמידים יקרים, הנה עברו להן 6 שנים ואתם כבר בוגרי תיכון. צברתם ידע באומניות, מדעים, מוזיקה ומחול ...". "כן בטח, הדבר היחיד שלמדתי זה איך לשתות 7 שאטים בלי להקיא", רוני מסננת הערה לאוויר. גל של צחוק מתפשט בקהל בעוד שהמנהלת מנסה להמשיך בנאומה.

רמת הריכוז שלי יורדת ועיניי מתחילות לחפש את רומי בין כל הנוכחים. "היא אמרה לי שהיא לא תבוא", האנה מניחה את ידה על ברכיי בניחום. אני מביטה בה בהפתעה "מה?". היא מורידה את ארנק השחור שלה מהשולחן ומניחה אותו על ברכיה, "ניסיתי לשכנע אותה להגיע אבל היא אמרה שאין לה מה לעשות פה. מאז שנפרדתן היא ממש בדיכאון". האנה פותחת את ארנק ומוציאה בקבוק בצבע כסף, מהסוגים שמאחסנים בהם אלכוהול. היא מסובבת את הפקק ולוגמת מין הבקבוק, "קחי את צריכה את זה".

שוברת מוסכמות - Breaks The Norm (GirlXGirl)Where stories live. Discover now