~ יותר מידי וודקה ~

2.9K 108 2
                                    

"מה?" אני מסתכלת על רומי. "סתם, חשבתי על משהו" היא עונה ומסתכלת בפלאפון.
"כבר 22:00 שנזוז? או שנישן פה עוד לילה". אני נזכרת בדייט הראשון שלנו ומתחילה לצחוק. "איתן לא ישמח אם זה יקרה", היא עוזרת לי לקום.

יום שלישי, 10:25.
כרזות על קירות השכבה, "התכוננו לתחרות הכשרונות הכי גדולה בארץ. מי הכוכב הבא שלנו? 1.12 בטיילת מול הים". *אני כבר לא יכולה לשמוע על התחרות הזאת* רוני יושבת עם פנים נפולות על הספסל, עידן ונטע לידה. "מה קרה?" אני מגיעה אליהם.
"בואי נגיד שאני לא מתה על צה"ל", לוקח לי זמן להבין עד שנופל לי האסימון. "הדייט עם דניאל לא היה משהו?",אני שואלת אך רוני שותקת. לבסוף נטע עונה במקומה "הדייט הלך טוב. אבל מסתבר שיש לו חברה כבר שנתיים וחצי. הוא חשב שהם יוצאים כידידים", "אוי" אני מביטה ברוני שמבואסת.

"בואו נצא לשתות היום, נוציא אותך מהדיכאון", עידן מציע. "טוב" היא עונה. *בכל יציאה שיש אלכוהול.. רוני תהיה שם* אני מתקדמת לשיעור ביולוגיה שאיתן עוצר אותי "היי" אני מחייכת אליו.
"התגעגעת?", "לא" אני עונה . הוא מחבק אותי אליו ומעמיד פנים שהוא נפגע "שקרנית". *אומרים שבכל צחוק יש טיפת אמת*. "אתה בא היום בערב? אנחנו יוצאים כולם לשתות". הוא מהנהן "כן, אפשר ללכת לUndercover". עיניי מעיפות מבט בדלת הכיתה, "סבבה, אז נדבר". הוא שולח אליי חיוך ומתקדם לכיוון היציאה. *כרגיל הולך לעשן*

אני מעבירה את הבצפר ביותר מידי חפירות וחומר משעמם. פותחת את דלת הבית ומוצאת את אמא שלי יושבת בסלון. "אני בקושי רואה אותך בזמן האחרון". נקיפות מצפון תוקפות אותי *באמת התרחקתי ממנה*. "מצטערת יש לי לחץ מהלימודים ואיתן..", היא עוצרת אותי. "חשבתי אולי נסע לחופשה בחו"ל, מה את אומרת? נקרא גם לאחיות שלך.. כבר שכחתי איך הם נראות" *באמת שהמון זמן לא היינו כל המשפחה ביחד*. חיוך עולה על פניי, "נשמע טוב, מתי?". היא מלטפת את שערי "בסוף החודש, נסע להולנד". *אמסטרדם* זה הדבר הראשון שעולה לי בראש - זה הולך להיות מעניין.

האנה אוספת אותי ואני מכוונת אותה לבר. אנחנו נכנסות לUndercover ומתיישבות עם כולם. עוד לא עוברת שעה, האנה ורוני כבר שתויות. אני מחליטה להלהיט קצת את האווירה, "שנשחק מה הסיכויים?". "אוקיי.. האנה מה הסיכויים שאת ורון עולים לדואט על הבמה", עידן לוגם מהבירה שלו. היא מסתכלת על רון ועונה "8".

עידן סופר עד 3 וכל מי שבשולחן זורק מספר והחישוב יוצא 8. הם עולים לבמה אך עוד לפני הפזמון עידן מחליט למשוך אותם בעקבות כאב אוזניים. "רוני מה הסיכויים שאת מתחילה עם הברמנית" איתן שואל אותה בחצי חיוך, "3 - אני סטרייטית". אני מסתכלת על איזבלה שנמצאת בבר, מקווה שזה לא יגיע למספר 3. ב3 כולם זורקים מספר שמגיע ל16 ומפי משחחרת האנחת הקלה.

"איתן מה הסיכויים שאתה עושה מופע חשפנות על השולחן" אני מחליטה להחזיר לו. הוא מופתע אבל זורם איתי "5" למרבה הפלא, המספר יוצא 5. אני מתחילה לצחוק שהוא עולה על השולחן ומתחיל לרקוד. המאבטח עוצר אותו בדיוק לפני שהוא מוריד גם את המכנסיים, איתן קורץ לו וחוזר לשבת. "מה הסיכויים שאת עולה לשיר אחרי 4 שאטים ברציפות" נטע מסתכלת עליי, אני משיבה "9".

שוברת מוסכמות - Breaks The Norm (GirlXGirl)Where stories live. Discover now