Pengenalan Mr vs Miss Instafamous 2

6.1K 200 15
                                    

Eryman Adrian Dan Elziara Amira...

ERYMAN ADRIAN DAN HAZAIRA NATLYA sememangnya mempunyai perwatakan yang amat berbeza sehingga Humaira dan Iman pening dibuatnya.

Eryman Adrian- Seorang lelaki yang degil dan bersikap manis dengan perempuan. Dia amat menjaga penampilannya sehingga ramai gadis gadis ingin dekat dengannya. Tak hairan la dia digelar King Playboy. Tetapi, lain pula adiknya..

Hazaira Natlya- Seorang gadis yang selekeh dan gemuk. Hazaira sering dibuli di universiti dan pembuli itu adalah geng abangnya sendiri. Abangnya amat membencinya sehingga tidak mengaku dia mempunyai adik seperti Hazaira.

Pilu hati Hazaira dengan sikap abangnya. Tetapi sejak kehadiran seorang gadis dalam hidup mereka, semuanya berubah.

Elziara Amira- Seorang gadis yang amat rapat dengan Hazaira. Walaupun dia mempunyai rupa yang cantik, tetapi sikap rendah dirinya tetap menjadi pilihan hidupnya. Kisah yang diceritakan Hazaira membuatkan hatinya geram dan marah dengan Eryman dan merancang untuk membalas dendam.

Telajak perahu boleh diundur tapi telajak buat dah tak boleh diundur. Perkahwinannya bersama Eryman membuatkan satu rahsia besar terbongkar iaitu Eryman dan Hazaira adalah kembar.

Demi menjaga hati Hazaira, Elziara telah berpura pura gembira dengan Eryman sedangkan dia langsung tidak gembira. Ditambah pula dengan permintaan Hazaira yang membuatkan hidupnya tak tentu arah.

"Tolong kembalikan abang saya yang dulu. Saya tahu hanya awak yang mampu ubah dia yang playboy tu". HAZAIRA.

"Tolong laa.. saya kahwin dengan awak pun bukan atas dasar cinta. Jadi tolong jangan perasan". ELZIARA.

"Kau dua orang ni sama.. dua dua hodoh. Sama sama takde styl." ERYMAN.

Apa terjadi dengan mereka? Berjayakah mereka mengubah "king playboy"?

Mr vs Miss Instafamous 2...
Gadis Go_Getter





MACAM MANA PENDAPAT KORANG? OKEY TAK IDEA SIS? HEHE.. SIS TULIS JEE APA YANG DATANG DARI KEPALA OTAK SIS YANG TAKBERAPA BETUL NI. COMMENT PENDAPAT KORANG... MAAF, IDEA NI ORI DARI SIS.. HEHE.. COMMENT GUYSS.. KALAU ADA ORANG NAK, SIS AKAN BUAT. IN SYA ALLAH.

Mr Vs Miss InstaFamous✔Where stories live. Discover now