BAB 15

37.9K 284 26
                                    

Mataku hanya tertumpu pada pemandangan yang terbentang di hadapanku sahaja, kegelapan jalanraya yang disirami kesuraman cahaya neon. Tanganku diletakkan di sisi tubuh sambil jari-jemari mengenggam kuat kusyen kereta menandakan aku sedang menahan kenikmatan dan rangsangan dari jari-jemari Abang Fiqre yang mengelus dengan penuh seni pangkal pehaku. Aksi tangan Abang Fiqre diselang-selikan dengan usapan, ramasan, cubitan lembut dan garuan pada pangkal pehaku itu. Sekali-sekala, hujung jari Abang Fiqre akan mengusap belahan farajku dengan perlahan namun amat nikmat hinggakan sekali-sekala terkeluar juga suara dengusan nikmat dari mulutku.

"Uuuhhh... Abang... Apasal nakal sangat tangan Abang ni? Tak boleh nak dok diam. Pandai betul dia nak sentuh kat situ hmmm..."

"Nak buat macam mana Sayang. Tangan ni tak nak dengar cakap. Ikut suka dia je nak sentuh merata-rata. Sayang tak suka ke? Hehehe..."

"Tak nak jawab hihihi..."

Aku dengan sengaja mengangkangkan pehaku selebar yang aku mampu dan mula menganjakkan duduk punggungku sehingga ke hujung kusyen kereta yang kududuki bagi memudahkan tangan kiri Abang Fiqre memainkan peranannya dengan lebih sensual. Abang Fiqre hanya menyentuh seketika sahaja di belahan farajku lalu beralih ke perutku, rasanya tidak sampai 1 minit pun. Aku berasa agak kecewa kerana aku amat mengharapkan Abang Fiqre akan merangsang nafsu di belahan farajku dengan lebih lama dan sensual namun, ianya hanya dijadikan tempat 'singgahan sementara' sahaja. Entahlah, rasa nikmat ini membuatkan aku terus berharap supaya Abang Fiqre dapat menyentuhku dengan lebih kerap dan lama.

Abang Fiqre memasukkan tangan kirinya melalui bawah baju kemejaku lalu mengusap perutku dengan membuat pusaran perlahan dengan tapak tangannya, sekali-sekala perutku diramas lembut dan pusatku ditujah lembut dengan jari telunjuknya. Usapan ini agak menggelikan kerana aku ini memang seorang yang agak penggeli terutama di bahagian perutku. Tangan Abang Fiqre bergerak lebih ke atas lalu menyentuh buah dadaku yang masih berbungkus dengan bra. Abang Fiqre berusaha untuk bermain-main dengan buah dadaku namun kudapati pergerakannya agak kurang selesa dan terhad kerana terhalang dengan baju kemejaku. Dengan rasa malu yang menebal, aku bertanyakan dengan tergagap-gagap tentang kemahuan Abang Fiqre terhadapku.

"Erm, erm, Ab.. Abang macam erm, erm susah je nak gerakkan tangan. Ab.. Abang nak Sayang ermm, buka semua butang baju Sayang tak?"

"Hmmm, kalau Sayang tak rasa keberatan, apa salahnya. Sayang takde apa-apa masalah ke nak buka semua butang baju Sayang? Kalau Sayang rasa tak selesa, tak payahlah buat camtu."

Aku hanya mengelengkan kepala seraya tersenyum kepada Abang Fiqre. Tangan Abang Fiqre masih berkampung di perutku dengan usapannya yang menghangatkan. Kedua tanganku mulai membuka satu persatu butang baju kemejaku bermula dengan butang teratas. Akhirnya terbukalah kesemua butang bajuku, maka terdedahlah perutku dan belahan buah dadaku namun buah dadaku masih terlitup dengan bra coklatku. Entahlah, aku berasa kurang malu untuk mendedahkan sebahagian tubuhku. Mungkin kerana keadaan di dalam kereta kerana cermin keseluruhannya telah tinted gelap di samping kegelapan malam persekitaran luaran menjadikan aku selesa untuk berbuat demikian, langsung tidak merisaukan sekiranya pengguna jalanraya lain dapat melihat aktiviti kami di dalam kereta.

Abang Fiqre meramas-ramas buah dadaku di luar braku. Agak lama dia meramas di kedua-dua buah dadaku dengan lembutnya, sehinggakan aku tidak sedar yang aku mulai mengerang. Tangan Abang Fiqre menyeluk ke dalam braku melalui atas. Kini kulit tangan Abang Fiqre bersentuhan dengan kulit buah dadaku tanpa sebarang alas. Aku dapat merasai panas dan kasarnya tapak tangan Abang Fiqre, tangan seseorang yang bekerja di bidang kejuruteraan. Abang Fiqre mengusap secara pusaran sekeliling buah dadaku dengan hujung jarinya namun tidak menyentuh putingku.

Bimbinglah Aku SuamikuWhere stories live. Discover now