part thirteen

2.8K 199 14
                                    

אם הרבה יקראו ויצביעו אז אני יעלה עוד פרק
ותגידו יפה שלום למייקי בתמונה!

"תאמיני או לא, זה למה התקשרתי." אני לא מאמינה שסקוט אמר לו לבוא, אבל שוב, ליאם כן אמר שהוא דיבר עם סקוט אתמול. הייתי צריכה לדעת לבד.

"בבקשה תלך" ביקשתי בלחש והרגשתי את הדמעות עומדות ורק מחכות לאישור. "זי, אני מצטער. בבקשה, זאת הייתה טעות! אני החבר הכי גרוע בעולם אבל אני מתגעגע אליך. בבקשה"

זה המשפט היחיד שהוא היה צריך להגיד כדי שהדמעות יזרמו, לא משנה כמה אני אנסה, אני לא אצליח להתחמק ממנו כשזה מגיע למצב של פנים מול פנים.

"זואי..." הוא אמר בעצב ומשך אותי לחיבוק הדוק, אלוהים כמה התגעגעתי לזה, כמה התגעגעתי אליו.

"בואי נלך, הם מחכים." הוא אמר בחיוך ומחה את אחת מדמעותיי, זה הולך להיות טיול מעניין.

*******

"איזה ילדים כושלים אתם" צחקתי על הבנים בזמן שהם הרכיבו את האוהל, טוב לפחות ניסו, בניגוד אליי ואל דין ששנינו יושבים בצד, מסתכלים עליהם ומתים מצחוק עליהם.

"יופי ממש מצחיק, בואו שניכם להרכיב את זה. בואו נראה אתכם," ליאו מילמל בעצבים ועזב את האוהל בייאוש וכולם עשו כמוהו וישבו לידנו. אוי נו באמת, בכיינים. קמתי ממקומי והושטתי את ידי לדין, מחכה שיתפוס אותה.

"בוא נראה לבנים איך בונים אוהל" הוא הינהן ותפס את ידי בחיוך, הלכתי לצד אחד של האוהל ותקעתי את היתד באדמה עד שזה כבר לא זז.

"דין תביא את הפטיש" ביקשתי והוא החזיק את הפטיש בשתי ידיו ורץ אליי, כאילו ילדים חייבים לעשות את הדברים הכי מסוכנים? מי רץ עם פטיש ביד?

"זהירות דין, אתה תיפצע," הזהרתי בקול מודאג והוא חייך והלך לאט עד שהגיע אליי והושיט לי את הפטיש, הנדתי בראשי וחייכתי למראה מבטו המבולבל.

"קדימה, תרים את הפטיש באוויר ותכה ביתד, אני סומכת עליך" כן אני מאמנת ילד בן שלוש להתחיל להרים פטישים.
מן הסתם תפסתי את הידית ביחד איתו אבל הוא עשה את רוב העבודה.

אחרי עשר דקות בערך סיימנו להרכיב את האוהל והוצאנו להם לשון. הם היו המומים, ילדה בת כמעט 19 וילד בן שלוש הצליחו להרכיב אוהל בזמן שחמישה בנים לא הצליחו. בושות.

"איך לעזאזל עשית את זה?" לוק שאל, דין נצמד לרגל שלי ופיהק, הוא כל כך חמוד. "הייתי במחנה פעם, עם ג'ייק"

ציחקקתי וג'ייק רק פער את עיניו ורטן על שהסגרתי את סודו בפני החברים שלו. "זאת לא קללה להיות במחנה, דווקא היה כיף. אתה זוכר מה היה באוהל שלנו?" שאלתי בזמן שהרמתי את דין על ידיי וזזתי ימינה ושמאלה כדי להרגיע אותו ולהרדים אותו.

Hiccups ✔Where stories live. Discover now