part four

3.8K 239 2
                                    

טובבב אז יש לי סיפור חדש!! שניים למעשה אז לכו תקראו! קוראים לאחד my boxer ועוד אחד שקוראים לו my best friend's sister קריאה מהנה!

אני בבית לבד עכשיו. מייקל החליט לבסוף לעזוב את השאלה לבנתיים והכין לי מרק בזמן שהתלבשתי ונכנסתי בין השמיכה, הוא היה כל כך חמוד, בניגוד לעובדה שהייתי כל כך רעה אליו כשהוא טיפל בי למרות שלא היה חייב בכלל.

הוצאתי את הפלאפון מכיסי וחיפשתי אותו בין אנשי הקשר שלי, הוא הביא לי את המספר שלו למקרה שאני אצטרך משהו ואחי לא יהיה פנוי. רגע. מישהו בכלל לקח את דין? הו פאק.

מיהרתי לארון ושמתי מכנסיים רחבים וחולצה ארוכה של סקוט, ממש קר לי לאחרונה, שמתי אולסטאר ורצתי הכי מהר שיכולתי לכיוון הגן.

כאב התפשט בליבי כשראיתי אותו יושב על הספסל עם ידיים שלובות ופנים זועפות, איך יכולתי לשכוח מאחי הקטן? אני אחות כל כך רעה. קברתי את פניי בידיי אחרי שהתיישבתי לידו.

"אני כל כך מצטערת דין" לחשתי וקירבתי אותו אליי לחיבוק, הוא התנער מאחיזתי וקם מהספסל.

******************************
"רוצה לבוא איתי לעבודה? סקוט עדיין בלימודים" הצעתי לו כשהוא אכל את ארוחת הצהריים שהכנתי לו לפני כמה דקות.

הוא הסתכל עליי ברגע שהשתעלתי ועיניו נפערו לרווחה, עד אותו רגע הוא לא הסתכל עליי בכלל. "מה קרה?" שאלתי והוא ירד מכיסאו אל הרצפה וחיבק את רגלי בחוזקה.

"דנידין, היי מה העניין?" שאלתי והרמתי אותו על ידיי. "את לבנה. אבל ממש ממש ממש ממש לבנה." אה, הוא מתכוון לחיוורת.

הנדתי בראשי בחיוך והלכתי לחדר להתלבש, גם ככה סקוט בלימודים עד מאוחר.

"לאן את הולכת?" דין שאל בקול גבוה ורץ אליי. הרמתי אותו וניגבתי את הלחיים המלוכלכות שלו עם מפית, איך הוא הצליח להתלכלך? הוא אכל פתיתים.

"לעבודה, אמרתי לך. רוצה לבוא?" שאלתי כשזרקתי את המפית והסתכלתי לתוך עיניו הירוקות. הוא מזכיר את אבא.

"אני אפגוש את מישל?" הוא שאל והניח את ראשו על הכתף שלי. משום מה הילד הזה פשוט התאהב במישל. למה? אין לי מושג, היא כלבה. והחברה הכי טובה שלי.

"כן, אם תהיה לה משמרת. אתה רוצה שאני אתקשר אליה כדי לברר אם היא שם?" שאלתי בזמן שנעלתי את דלת הכניסה כשביד אחת אני מנסה לייצב את דין וביד השנייה אני מנסה לשים את התיק על הכתף שלי.

כשהוא הינהן, הורדתי אותו על הרצפה והוצאתי את הפלאפון מהכיס ושמתי בידו של דין, שמתי את התיק על כתפי והרמתי אותו בשתי ידיים. "תחייג" מילמלתי ומשכתי באפי,

מתי הספקתי גם להצטנן? לא לא אני בסדר, אני בסדר. "הלו?" דין מילמל אל הפלאפון שהיה גדול מראשו רק בקצת.

Hiccups ✔Where stories live. Discover now