She's mine (C)

By aynarose-

750K 40.1K 5.4K

TENGKU AREENA ARISYA seorang gadis yang mempunyai rupa paras wanita arab. Hanya melihat rupa paras sahaja sud... More

C a s t
Bab 01
Bab 02
Bab 03
Bab 05
Bab 04
Bab 06
Bab 07
S p e c i a l
Bab 08
Bab 09
Bab 10
Bab 11
Bab 12
Bab 13
Bab 14
Bab 15
Bab 16
Bab 17
Bab 18
Bab 19
Bab 20
Bab 21
Bab 22
Bab 23
Bab 24
Bab 25
Bab 26
Bab 27
Bab 28
Bab 29
Bab 30
Bab 31
Bab 32
Bab 33
Bab 34
Bab 35
Bab 36
Bab 37
Bab 38
Bab 39
Bab 40
Bab 41
Bab 43
Bab 44
Bab 45
Bab 46
Bab 47
Bab 48
Bab 49
Bab 50
Bab 51
Bab 52
Bab 53
Bab 54
Bab 55
Bab 56
Bab 57
Bab 58
Bab 59
Bab 60
Bab 61
Bab 62
Bab 63
Bab 64
Bab 65
Bab 66
Bab 67
Bab 68
Bab 69
Bab 70
Thank You!
Special Chapter : Honeymoon
Special Chapter : Honeymoon 2
Raya AidilFitri : Bertiga
COMING SOON : EBOOK
EBOOK TYK
EBOOK DEAR DALIA

Bab 42

8.3K 464 21
By aynarose-

Areena menampar lembut tangan Rayyan yang masih berada di pinggangnya. Manakala Rayyan tergelak kecil. Seronok pula kacau Areena memasak.

"Rayyan, aku nak memasak ni. Tangan tu jangan merayap boleh tak?" tegur Areena sambil menjulingkan matanya. Bukan dia tidak tahu tangan Rayyan merayap sehingga ke dadanya. Nasib dia tarik, kalau tak tarik? lain pula jadinya dekat dapur ni kan.

Rayyan mengabaikan amaran Areena. Tangannya masih merayap di dada Areena. Telinga Areena dihembus sehingga Areena terasa geli.

"Pening aku dengan kau ni." omel Areena lalu dia meneruskan mengacau makanan walaupun dirinya dikacau oleh Rayyan. Eei cubit kang.

Rayyan meletakkan dagunya ke atas bahu Areena. Peluh Areena yang berada di tepi dahi itu dilap oleh jarinya. Lalu pelukkan dikemaskan.

"Sedapnya kau memasak." puji Rayyan membuatkan Areena mengukir senyuman sehingga ke telinga.

"Aku memang masak sedap pun."

Rayyan menjulingkan matanya, dah mula dah perangai riak dia.

"Ha yela kau memang masak sedap sampai satu tahap tu aku cirit birit sebab sedap sangat." ujar Rayyan manakala Areena sudah mencebikkan bibirnya.

"Kau kalau nak mengata tentang masakan aku. No more peluk. Kiss pun tak boleh." ujar Areena lalu meleraikan tangan Rayyan dari memeluknya.

Rayyan mencebik bibir. Merajuk lettew.

Rayyan memeluk kembali pinggang Areena. Lalu dagunya diletakkan di atas bahu Areena bagi menampak wajah Areena yang sedang merajuk.

Eeei tak comel dah.

Rayyan tersengih untuk memikirkan cara memujuk Areena.

Cup.

Rayyan mengucup pipi Areena sehingga mengeluarkan bunyi yang kuat. Sengaja dia buat macam tu supaya Areena tak merajuk.

Areena menahan senyuman apabila Rayyan mengucup pipinya.

"Sayang, walaupun sayang masak sampai buat abang cirit birit. Percayalah makanan sayang tetap sedap tau." ujar Rayyan lalu melepaskan pelukkan. Tangannya memusingkan badan Areena lalu dengan pantas.

Cup.

Bibir Rayyan sudah berada di bibir milik Areena. Areena yang terkejut kerana ada sesuatu yang lembut berada di bibirnya terus menutup matanya dan tanpa sedar Areena perlahan-lahan membalas ciuman milik Rayyan.

****

Areena bertungkus-lumus menyediakan sarapan pagi. Roti bakar disapu dengan majerin lalu ditabur gula. Roti yang sudah siap itu digigit separuh. Senyumannya melebar.

Sedap walaupun hanya majerin campur gula.

Areena menuju ke sinki untuk membasuh jug. Selesai sahaja membasuh dia mengambil teh dan gula. Lalu meletak air panas dan teh. 2 minit kemudian air panas sudah bercampur dengan teh lalu dia meletakkan gula dan mengacau sehingga rata.

Pinggan diambil lalu dibawa ke meja makan. Bihun goreng yang sudah goreng itu dibawa juga. Areena mengusap dahinya yang berpeluh lalu dia menuju ke bilik untuk mengerakkan Rayyan. Sempat Areena melihat jam di dinding lalu tersenyum.

6:00

Kerana ingin membuat sarapan. Harini dia rajinkan diri untuk bangun pukul 4:30 dan sekarang dia sudah kemas memakai baju seragam.

Bilik yang gelap itu menjadi cerah apabila Areena membuka lampu. Terpapar Rayyan yang masih nyenyak tidur bersama selimut tebal itu. Areena senyum sinis. Lalu Areena menuju ke kamar mandi.

Kabinet yang ada di atas itu dibuka.

Tadaaa!

Jumpa pun.

Areena mencapai botol spray kosong itu lalu diisi dengan air sejuk yang boleh membuatkan dia mengigil. Selesai mengisi sehingga botol spray itu Areena menjengulkan wajahnya memandang Rayyan.

Line clear. Over.

Kakinya menuju ke Rayyan perlahan-lahan seperti Detektif. Spray yang berada di tangannya itu berubah tempat kini berada di tepi pipi.

Call me Detektif Reen,

Apabila sudah berada di tepi katil. Areena terus menyembur wajah Rayyan dengan spray sambil menjerit nyaring.

"Eeeei,"

Rayyan yang sedang nyenyak tertidur itu merasa seperti cecair yang amat sejuk berada di wajahnya sehingga membuat Rayyan mencelip matanya. Dan wajah yang pertama dia nampak ialah

Isterinya, Areena.

Sambil tersenyum comel dan tak henti-henti menyembur wajahnya yang kacak ini. Nak marah tak sanggup pula.

Pagi-pagi pun dah comel. Apa citee?

Rayyan mengelap wajahnya yang dipenuhi air lalu memegang tangan Areena dan tarik sehingga Areena menyembam di atas dadanya.

Rayyan tersenyum nakal.

Areena yang tersengih tidak bersalah itu dipandang. Comel betul isteri dia ni.

Rayyan memegang Areena kemas supaya Areena tak lari. Pinggang Areena dipeluk olehnya.

"Kenapa sembur muka aku ni hm?" soal Rayyan dengan suara serak basah akibat baru bangun tidur. Areena menelan air liurnya.

Aaa, seksi!

Denganlah sekarang dia berada di atas dada Rayyan dan kini Rayyan memeluk pinggangnya.

"Nak suruh kau bangun ehe." ujar Areena lalu tersengih. Tangannya mengelap wajah Rayyan yang basah itu lalu diletakkan ke leher Rayyan.

Tak salahkan nak manja sikit?

"Iyelah tu." ujar Rayyan, sebelah tangannya itu menarik sanggul Areena sehingga terbuka. Manakala sebelah lagi mengusap punggung Areena seperti bayi.

Pervert.

Wajah Areena sudah membahang. Eei sejak bila si Rayyan ni selalu manjakan dia?

"Eei jomlah bangun. Sarapan dah siap dah aku memasak. Yang kau gatal ni kenapa?" bebel Areena. Lalu dia bangun berdiri. Baju seragam yang berkedut itu dibetulkan.

Rayyan yang masih berada di katil, menghulurkan tangannya kepada Areena.

"Apa dia?"

"Tolong angkat."

Areena menjulingkan matanya, huluran Rayyan itu ditarik lalu dengan serta merta Rayyan berada di sisi Areena.

"Bangun, mandi sekarang." tegas Areena berkata lalu menuju ke meja solek. Rambut yang kusut itu disikat lalu diikat sanggul balik.

Ini semua salah Rayyan.

Rayyan menguap kecil, tuala yang disangkut itu diambil lalu diletakkan ke atas bahu. Rambut yang terjuntai di dahi itu diabaikan sahaja.

Buat apa baiki, kan hensem rambut ala kpop.

Rayyan dengan mamainya berjalan menuju ke kamar mandi untuk membersihkan diri. Areena hanya memandang Rayyan yang mamai disebalik cermin. Areena mengelengkan kepala.

Tadi pervert tak adalah mamai macam tu.

****

Senyuman yang tak lengkang di bibir Areena membuatkan Ainna mengerutkan dahinya. Lalu Ainna menyergah Areena yang sedang melamun itu.

"Baaa," naik bahu Areena disebabkan jergahan Ainna. Dia menjeling Ainna tajam.

"Kau nak apa?"

"Kau kenapa asyik senyum dari tadi? Rayyan ada buat sesuatu ke dekat kau?" soal Ainna tanpa berlapis. Areena mengerutkan dahinya lalu memukul bahu Ainna.

"Eei apahal soalan kau teruk sangat. Kalau ya pun perlahankan suara kau tu." bisik Areena.

"So Rayyan ada buat sesuatu la dekat kau?"

Areena diam membisu, matanya memandang Ainna lalu dia memandang tapak tangannya.

"Hal rumah tangga aku jangan nak menyibuk eei." ujar Areena lalu menolak wajah Ainna.

Sibuk aje nak tahu hal orang yang dah kahwin.

Ainna mencebik bibir.

"Kedekut, semenjak kahwin ni kau kedekut nak share cerita.


"Eleh kau, kalau benda lain takpelah juga. Ni hal rumah tangga aku. Kalau kau kahwin dengan Irfan. Kau nak share ke hal rumah tangga kau?" bebel Areena manakala Ainna sudah tersengih kerang busuk.

"Memang taklah aku nak bagitahu."

"Hah samalah macam aku."

"Weh Reen, minggu depan kau kena bangun awal la sebab puasa." ujar Ainna.

Areena mengeluh kuat.

"Ha'ah weh. Nak memasak lagi. Ini ke dugaan untuk ibu-ibu diluar sana yang memasak untuk bersahur. Pasti memenatkan."

Suara seseorang menyampuk perbualan mereka.

"Areena."

tbc

Maaflah kalau tak best tapi memang tak best pun :) ayna nak 20 comment dan 20 vote aje. Dan satu lagi sila comment sebanyak yang mungkin. Mungkin tertiba ada triple chapter ke?

Continue Reading

You'll Also Like

5.9K 159 14
Cobaan dan dugaan yang harus kuhadapi demi meninggalkan trauma di masa lalu . Berpindahnya aq ke sekolah ini hanya untuk melupakan dia yang membuat k...
184K 14.5K 41
[KARYA KEDUA]♡ [ Action Romance + Comedy ] Kasih Airish. Nama tidak seindah hidupnya yang sering diuji dengan dugaan. Pelbagai ujian yang perlu dihad...
15.5K 658 22
TENGKU ZARITH 🧡 QALISYA DAMIA "Izin kan aku bertanggungjawab" - TENGKU ZARITH "Lupakan saja, anggap tiada apa-apa yang berlaku antara kita" - QALISY...
993K 52.8K 72
TAD series 1 [Completed] 📌Amaran story ini cringe ya, memandang this is my very first story Ayeena Danisha. Seorang gadis berumur 19 tahun. Seorang...