PENGHARGAAN

1.4K 67 23
                                    

Jutaan terima kasih kepada setiap insan yang sudi berkunjung di karya seketul Siti.

Siti amat hargai sangat sebab Siti anggap setiap view dari anda semua adalah semangat untuk Siti terus menulis. Kalau ada komen yang memberangsangkan, benda tu lebih menggembirakan saya. Tiada perkara yang boleh menggembirakan seorang penulis melainkan karyanya diterima baik dalam hidup pembacanya.

Jujur Siti cakap, Siti penah fed up tau. Tapi ada beberapa insan yang baik hati vote cerita saya dan beri komen positif. It gain my energy. Seriously time tu Siti dah fed up yang teramat sangat.

atikahika02 dsyzryna ni adalah antara manusia yang terawal vote cerita ni saat Siti dah fed up.

Nak tahu satu rahsia tak?

Actually kan, story ini sebenarnya terinspirasi daripada kisah nyata. Most of the character on this masterpiece are my friend and i used real name.

Tapi, kisah cinta antara hero dan heroin ketika di sekolah menengah adalah terpaling real.

Dari situ Siti teringin nak tengok kawan I tu happy. Even bukan dalam real life but sekurang-kurangnya in this masterpiece, they meet their own happiness.

Again. Hanya INSIPIRASI dari dunia nyata.

Setiap yang hidup atau mati di dalam karya ini tiada kaitan dengan hidup dan mati seseorang. I'm too young kalau nak kena hadap kawan I kena culik bagai. And i'm too young to have army friend. I'm only a child while i wrote this story on 2019.
HAHAHAHAHAHAHA

Since kawan-kawan I tu baca , aku buat ni ikhlas chok! Aku doa baik-baik tau dalam cerita ni.

The nice cover book was by zhrhzyin Nurhy_Dayah

Dan jutaan maaf juga sebab Siti tahu cerita Siti ni sumpah sakai dan cringe. Tapi Siti akan sedaya upaya untuk memperbaiki dari masa ke semasa. Demi pembaca tersayang!

Tapi serius niat awal Siti buat buku ni just suka-suka tau. Just for fun and gilap bakat sendiri.

Sekali lagi, a lot of thank you dan terima kasih kepada kalian kerana meluangkan masa singgah di karya kerdil ini. Hanya pahala dan kebaikan yang akan membalas setiap kebaikan hati u olla.

I'm sensing virtual hug to you guys! 🫂

InshaAllah dan murah rezeki Siti akan publish cerita baru tau! Teruskan support saya!

Assalamualaikum and goodbye ❤

Semoga setiap apa yang kalian aamiinkan doa di setiap episod akan berbalik kepada anda semua. Siti tak mampu buat apa-apa melainkan sama-sama berdoa agar kita akan bertemu di syurga Allah kelak. Thank you ❤

Lol from thectyyy

📌Last but not least.

Follow my acc

thectyyy

"bapak batak sia!"

"alah..... kira upah la sebab kau baca cerita aku 😂"

"okbye:)"

"see u olls at my sec story"

____________________________________________

KEPADA KAWAN II AKU, TERUTAMANYA NAMA II YANG BERKAITAN, SILA JANGAN KAITKAN CERITA INI DENGAN KEHIDUPAN NYATA. INI ADALAH REKAAN DARI MINDAKU YANG KREATIF. AKU TAHU KAU NGANJING AKU, AKU BOM KAU! 💚

HERO SEORANG REPORTER Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang