34: mandi

743 7 0
                                    

Rina tersedar dari tidur apabila terdengar pintu ditutup. Matanya melihat sekeliling. Bajunya berteraburan.selimut yang menutupi badannya diselak perlahan. Kejadian semalam terulang di benaknya...kini dia sudah benar-benar menjadi isteri Adi.

Rina cuba untuk menutup matanya kembali.mengharap bahawa semua ini mimpi. Tetapi rasa nyeri di selangkangnya menidakkan harapannya..perlahan2 Rina memakai cuba kembali pakaiannya...namun pakaiannya tidak dpt menutup badannya dengan sempurna. Maka kameja Adi menjadi mangsanya.

Dia harus kembali ke biliknya sebelum Adi keluar dari bilik air. Tak sanggup rasanya dia berdepan dengan Adi sekarang.Rina tidak tahu apa yang dirasakannya. Gembira, sedih, marah atau benci.

Awak nk kemana?suara garau Adi bertanya menghentikan gerakan tangan Rina y memulas tombol pintu. adi menghampiri Rina apabila Rina masih tercegat dihadapan pintu. Dengan hanya bertuala menutup bahagian bawah badannya.haruman wangian mandian segar menusuk hidung rina menambahkan ketegangan amukan perasaan dalam benak Rina.

Belum sempat Adi mendekati Rina.

Mandi..saya mahu mandi. rina sedikit menjerit. Lalu pintu dibuka dan laju meninggalkan Adi yang masih galak memerhatikannya.

Maafkan akuWhere stories live. Discover now