Part 15: Serangan

642 3 0
                                    


Mereka berdua diam.masing-masing melayani fikiran masing-masing. hanya suara dari TV yang terpasang memenuhi suasana.

Entah berapa lama mereka begitu.

Can we try? Adi tiba-tiba bersuara. Sukar sekali untuk dia membuat keputusan ini, tapi wajah umi yang lesu membuat dia berani mengambil risiko ini.

Gila. Rina berdiri. I think the discussion is ended. I will not have a child with you. Rina Cuba berlalu.tetapi tangannya lekas disambar oleh Adi.

Auch...Sakit adi, lepaskan. Rina merintih sambil cuba melepaskan tangannya dari genggaman adi. Tubuhnya sedikit menggeletar. Bibirnya mengigil.Wajah takut Rina direnung. katil yang berada dalam jarak semeter dipandang. Rina juga turut memandang mengikut mata adi.

Adi..no...belum sempat ayat rina dihabiskan, bibirnya dikecup.ya Allah selamatkanlah aku. Tubuh rina semakin lemah. Walaupun hatinya menolak, tetapi akal dan tubuhnya tetap akur dengan perlakuan adi sebagai suami. Apabila merasakan dirinya dihempaskan di atas katil. Akalnya kembali waras, tubuh adi ditolak. Memberikan sedikit ruang untuknya.

I hate you!bisikan rendah bercampur esakan kecil diucapkan. Tenaganya tidak akan mampu untuk menghalang Adi untuk mengambil haknya. Hanya simpati dan kewarasan adi yang mampu membantunya.

Kak mar will hate you!

I hate you..esakan rina semakin kuat sehingga bertukar menjadi ngongoian. Perlakuan adi berhenti. Wajah rina dipandang. Pakaian rina kusut masai. Hampir mendedahkan buah dadanya.tudungnya sudah dileraikan entah bila. Apabila genggaman dilepaskan, rina segera bangkit, menjauhkan diri dari adi.tangisannya masih jelas.

Ya Allah apa yang telah aku lakukan. Aku cuba merogol isteri sendiri.

Rina.. panggil adi lembut. Cuba menenangkan rina. Dia langsung x bermaksud untuk berkasar dengan rina. Sudah diagak penolakan rina, tetapi entah mengapa sukar untuk di kawal nafsunya yang membuak, apatah lagi rina seolah-olah mencabarnya.

Pergi. Aku benci kau. Pergi..rina masih dalam kerasukan.

Adi pantas bangkit mencapai kunci kereta dan menuju pintu.membiarkan rina menenangkan dirinya sendiri. Dia juga perlu bertenang.

Rina tak akan memaafkannya, Mar juga x akan memaafkannya. Dia sudah kalah.

Maafkan akuWhere stories live. Discover now