BAB 4 - Benci dan Akibat

3.2K 161 54
                                    

"Katakan saja,
I love you RUDY!"

🍁🍁🍁

SEDARI tadi sang lelaki yang berambut landak sedang memerhatikan gelagat classmate dan deskmate baru. Sepanjang 3 tahun dia bersekolah di private school. Ini adalah kali pertama dia mempunyai teman semeja. Sikap dingin dia membuatkan rakan-rakan sekelasnya menjauhi nya. Namun, kehadiran insam bernama Ali menjadikan dia mempunyai rakan semeja.

Dari pandangan jauh, dia melihay jelas bahawa Ali sedang melayan seekor kucing. Tanpa sedar dia mengukir senyuman. Ya, bagi dia Ali seorang yang lurus bendul dan senang untuk dibuli. Muka yang kian memerah itu seolah membuatkan dia ingin terusan membuli Ali. Tanpa Ali sedar, langkah kaki Rudy mengatur langkah sehingga dia berada betul-betul berhadapan Ali.

Tubuh kecil itu ditarik lalu ditolak ke dinding kasar. Rudy mengukir senyuman sinis. Pergerakan Ali telah dikunci. Ali kelihatan cuak. Manakala, Rudy memandang Ali dari bahagian kepala sehingga bahagian kaki. Pandangan mata Rudy tajam memandang Ali.

"Kau tahu apa akibat melawan aku?" Soal Rudy dingin.

Ali mengeleng laju. Jujur saat ini Ali berasa takut akan susuk di hadapannya. Ya, susuk dingin itu seolah terlalu membencinya. Walhal, mereka baru sahaja bertemu.

"Aku paling pantang orang menjawab bila aku tengah bercakap. Dan kau orang pertama berani menentang aku" kata Rudy lagi. Kali ini wajahnya didekatkan. Nafas mereka seolah terasa antara satu sama lain.

Jantung Ali pula mulai berdegup seakan orang tidak normal. Di dalam fikiran Ali hanya satu iaitu ketakutkan.

Chup!

Ali terkejut dengan tindakan Rudy. Namun, refleks dari ciuman itu didalamkan sehingga memaksa dia membuka mulut. Air liur mula bertukar antara satu sama lain. Nafas mula terasa tersekat-sekat. Satu hal Rudy tidak tahu akan dia. Rudy seakan tidak peduli rontaan Ali. Malah ciuman itu didalamkan sehingga tiada ruang untuk Ali bernafas. Semakin lama, Ali makin lemas di dalam ciuman buatan Rudy.

Rudy smirk. Perlahan-lahan dia melepaskan ciuman.

"Hah hah" Ali mulai mengambil nafas. Namun, tidak sampai 1 minit. Rudy mengomol kembali bibir Ali.

Kali ini ciuman didalamkan sehingga Ali membuka mulut. Bibir Ali digigit kasar. Ali mengeluh lembut. Berdarah?. Fikir dia kisah?. Dimulai dengan ciuman di bibir lalu Rudy mula mengalih peranan ke bawah. Dia mengigit leher Ali sehingga memerah. Atau tepat kissmark.

"Dahlah!" Ali menolak Rudy kasar. Dia seakan tidak tahan perilaku Rudy.

Rudy memandang Ali kosong lalu pipi Ali dicengkam kuat.

"Ni baru sikit. Aku akan buat lebih lagi lepasni, kau kena tanggung akibat dia" usai Rudy berkata-kata dia melepaskan cengkaman lalu menolak Ali kasar.

Ali tertolak ke belakang. Dia terduduk. Terkejut akan hal yang terjadi.

Bibir yang menjadi mangsa nafsu Rudy disentuh.

"Firstkiss aku dicuri"

Air mata mengalir secara tiba-tiba.

Dan.

Hati dia mula membenci insan yang bernama Rudy.

'Aku benci kau tak guna!'. Desis hatinya.

TBC..

Hei minna
Rai imnida :)
Segala typo mohon abaikan
Sila vote jika best and komen bila perlu.

Done for this chapter.
Kita bagi sikit-sikit duluh hek
So far okay tak?
Next chapter will coming,

ENJOY READING!
Adios.

[C] Rudy, I Love You! [RULI]✅Where stories live. Discover now