Part 8

116 10 3
                                    

BAM!

Sedas perluru terkena tepat pada lengan Jungkook membuatkan senapangnya terlepas dari pegangannya.

Tidak lama kemudian,sedas lagi tembakan terkena pada pehanya membuatkan dirinya menahan sakit yang teramat sangat manakala Aeran cuba melarikan diri.

"KIM AERAN!!" jerit Jungkook sambil menahan kesakitannya.

Aeran tidak tahu berapa lama dia mampu bertahan untuk melarikan diri sehinggalah dia nampak seakan lampu dari rumah-rumah tapi entah kenapa,matanya menjadi kabur lalu Aeran terjatuh.

~~~

Sebulan telah berlalu.

Kelihatan Puan Jang sedang mengelap tumbuh anak tunggalnya sambil menahan air mata yang bakal mengalir.

"Aeran,bangunlah saying.Berapa lama nak tidur? Eomma rindu sangat pada kamu" akhirnya mengalir jua air mata Puan Jang manakala Tuan Kim berasa sebak melihat isterinya dari luar.

Satu-satunya anak tunggal mereka hampir tidak berjaya diselamatkan ketika pembedahan sebulan yang lalu malah doctor tidak memberi jaminan yang anaknya akan sedar daripada koma.

Paling dia geram,lelaki yang membuatkan anaknya menjadi begitu masih tidak dijumpai.

Tiba-tiba Puan Jang menjerit dari dalam memanggil nama Aeran dan doctor berselang-seli membuatkan Tuan Kim tersedar dari lamunannya.

"Keajaiban telah berlaku pada anak Puan dan Tuan,taniah" ucap doctor tersebut dan berlalu selepas menerima ucapan terima kasih berulang kali dari Tuan Kim dan Puan Jang.

"Tuan,Puan Aeran sudah sedar daripada koma" kata pemuda yang telah lama memerhatikan kekecohan yang telah berlaku sebentar tadi.

Tragedy | Malay | HHJWhere stories live. Discover now