bab 4

240 23 0
                                    

Oh my god !! Now dah pukul 2 30 pagi tapi aku still menulis lagi HAHAHAHHA semua ni untuk readers kesayangan aku tau takkk !! HAHAHAHA happy reading my readers !

Saint Mary Cafe yang bising menjadi senyap apabila Farah dan Sarah melangkah masuk ke kantin tersebut. Mereka masuk tanpa ketua mereka Indra. Ini bermakna sudah dua hari Indra di Saint Mary Hospital. Mereka juga sudah dua hari datang ke sekolah tanpa ketua mereka.

"Hello bitches,meja ni kitaorang punya." Bidas Farah ke arah tiga orang gadis yang sedang makan di meja yang dikhaskan oleh mereka.

"Hello,meja ni tak ada nama kau orang pun ?" Balas Fitrah,ketua Pink Princess. Pelajar lain pula sudah berbisik sesama sendiri apabila melihat perkara yang berlaku di hadapan mereka.

"Bodoh lah betina tu,Black Heart Princess dahlah jarang mengamuk sekarang. Memang tempah bala lah bodoh bodoh ni." Bisik Wawa kepada Izrin. Izrin hanya mengangguk sambil menunggu apa yang bakal terjadi.

"Tu apa benda bodoh ? Tu bukan nama kita orang ke ? Apa hal bebal sangat kau ni ? Macam mana muka hodoh dengan perangai bebal kau boleh sampai sekolah ni ?! Kau orang masuk sini sebab kerajaan tanggung ke ?!" Jerkah Sarah dengan kuat. Terhenjut bahu ketiga tiga gadis bebal di depan Sarah dan Farah.

"Apa masalah kau nak babitkan mak bapak ?! " Tengking Fatin semula. Sarah tak tunggu apa apa,terus dicapainya air sirap kemudian dicurah di atas kepala Fatin. Farah pula mencampakkan laksa kepada Fitrah dan Fatihah. Habis uniform mereka kotor.

Pink Princess sudah menahan geram sedari tadi mula bertindak untuk memukul Farah dan Sarah. Namun tak sempat untuk membuat demikian,Farah dan Sarah sudah menumbuk perut dan muka ketiga tiga gadis tak guna itu.

Terduduk kesemua ahli Pink Princess akibat serangan itu. Tiba tiba ada jeritan garau dari belakang membuatkan tindakan Pink Princess untuk menyerang balas terhenti.

"Hey ! Stop ! You,Farah dan Sarah pergi bilik prefect ! And you girls pergi bilik disiplin !" Tegas sahaja suara Andra. Izran dan Izwan hanya diam dibelakang sambil memandang tajam ke arah tiga orang gadis itu.

"Yang lain cepat makan ! Masuk kelas,jangan nak buat hal !" Izwan pula mengeluarkan sisi pengawasnya.

"Tunggu apa lagi ?! Mana ada drama kat sini !!" Izran sudah menengking dengan kuat. Lembab !

Dalam Prefect Room

"Apa yang kau orang fikir ?! Gangster sangat ke ?!!" Jerkah Andra garang. Geram betul aku kalau orang buat hal. Kau ingat kau pengawas boleh lepas ke ?!

"Kita orang fikir untuk dapat meja kita orang balik je. And yes,kami gangster." Jawab Sarah selamba.

Bulat mata Black Heart Prince apabila mendengar kata kata yang keluar dari mulut Sarah. Farah dan Sarah hanya tersenyum sinis. 'They don't know the real Black Heart Princess' bisik hati Farah.

"Kau orang ingat,kau orang ni pengawas pangkat tinggi. Kau orang boleh buat sesuka hati kau orang jelah ? Macam tu ?!" Izran pula mengeluarkan kata kata kasar.

"Yes,memang sebab kami ni pengawas pangkat tinggi kami boleh buat apa sahaja. Tapi bila kau orang datang,kami sudah tak boleh nak lebih lebih tahu tak ?! Hey kalau tak reti buat kerja boleh berambus lah sial ! Ingatkan bagus sangat tapi lembab !!" Tengking Farah. Turun naik dadanya tanda marah sangat.

Gila ke tak marah ? Bila Farah dan Sarah bergaduh mereka kecoh tapi Farah baru dapat info daripada budak suruhannya yang ada budak kena pukul sampai patah kaki !! Time balik pula tu baru dia dapat info !

"Hey,kita orang buat kerja lah !! Kau orang tu yang tak buat kerja !" Izwan juga mahu masuk campur. Panas hati bila dengar orang cakap begitu kepadanya. Perempuan pula tu !.

My Strong Girl [ C O M P L E T E D  ]Where stories live. Discover now