Jisung W1 menerangkan Pertukaran Agensi Kumpulan

126 20 0
                                    

Pada 3 Jun, Wanna One mengadakan sidang akhbar untuk lawatan dunia mereka "SATU: DUNIA" dan album mereka yang akan datang "1 ÷ χ = 1 (UNDIVIDED)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pada 3 Jun, Wanna One mengadakan sidang akhbar untuk lawatan dunia mereka "SATU: DUNIA" dan album mereka yang akan datang "1 ÷ χ = 1 (UNDIVIDED)."

Semasa acara itu, kumpulan itu ditanya mengenai langkah baru mereka ke Swing Entertainment dari YMC Entertainment.

Sebagai tindak balas, pemimpin Yoon Ji Sung berkomentar, "Sebab agensi kami bertukar adalah kerana sebuah syarikat telah ditubuhkan untuk menyokong Wanna One sepenuhnya dan aktif menjelang lawatan dunia dan album tersisa. YMC juga masih menolong. "

Seperti yang banyak membangkitkan khabar angin perpanjangan kontrak berikutan penubuhan Swing Entertainment, Yoon Ji Sung menjelaskan, "Kami tidak pernah membincangkan tentang pelanjutan kontrak. Kami hanya memberi tumpuan kepada pelancongan dunia yang akan datang. "

Seoul menghentikan penjelahan dunia Wanna One akan berakhir pada 3 Jun di Gocheok Sky Dome. Selepas promosi pendek untuk pelepasan album kumpulan pada 4 Jun, mereka akan memulakan lawatan dunia mereka bermula pada akhir Jun.

[BOOK 1] Always with Produce 101 BoysWhere stories live. Discover now