HNB's Jinyoung, Hyunsoo, dan Woodam akan Mengadakan Fanmeeting

111 8 0
                                    

Maklumat dari Happyface Entertaiment pada tarikh 7/5/ 2018, HNB (Happyface Next Boy) yang terdiri daripada pelatih Woo Jinyoung, Kim Hyunsoo dan Park Woodam akan tampil semasa fanmeeting yang  bertajuk 'HNB FOR FAN MEETING' di Nohyeon Empty Hall p...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maklumat dari Happyface Entertaiment pada tarikh 7/5/ 2018, HNB (Happyface Next Boy) yang terdiri daripada pelatih Woo Jinyoung, Kim Hyunsoo dan Park Woodam akan tampil semasa fanmeeting yang  bertajuk 'HNB FOR FAN MEETING' di Nohyeon Empty Hall pada tarikh 22 Mei 2018.

Pada hari fanmeeting, ketiga pelatih yang disebutkan diatas akan hadir untuk menghibur peminat. Mereka akan memaparkan pelbagai performance bergaya dan juga bercengkrama dengan peminat tercinta. Fanmeeting ini akan diadakan 2 kali dalam sebulan, dan peminat boleh memilih siapa saja anggota pelatih yang akan di debutkan dalam boygrup terbaru Happyface Entertainment.

 Fanmeeting ini akan diadakan 2 kali dalam sebulan, dan peminat boleh memilih siapa saja anggota pelatih yang akan di debutkan dalam boygrup terbaru Happyface Entertainment

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Source : Kpopviral

[BOOK 1] Always with Produce 101 BoysWhere stories live. Discover now