Woo Jinyoung dan Kim Hyunsoo HNB Akan Berkolaborasi di 'HNB For Fan Meeting'!

103 8 1
                                    

Diketahui bahawa selepas debut Mixnine dibatalkan, Happy Face Entertainment menyatakan akan melakukan sebuah projek untuk mendebutkan pasukan pelatih nya yang dikenali dengan nama HNB

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Diketahui bahawa selepas debut Mixnine dibatalkan, Happy Face Entertainment menyatakan akan melakukan sebuah projek untuk mendebutkan pasukan pelatih nya yang dikenali dengan nama HNB. Projek itu sendiri akan mula dilaksanakan pada tarikh 22 Mei, dengan melakukan dua kali fanmeeting di setiap bulannya.

Namun, sebelum projek debut itu bermula, agensi memutuskan untuk membuat projek kolaborasi dua orang traineenya, iaitu Woo Jinyoung dan Kim Hyunsoo. Berikut adalah pengumuman rasmi dari agensi:

'Hello, kami Happy Face Entertainment.

Pertama sekali, kami ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat yang telah menghantar banyak kasih sayang kepada Woo Jinyoung dan Kim Hyunsoo, pelatih dari Happy Face Entertainment, di JTBC 'Mix Nine'.

Happy Face Entertainment merasakan sedih dan amat menyesal dengan jersi pasukan 'Jumun Sembilan' JTBC. Di samping itu, kami berusaha untuk membalas dendam para peminat dengan menunjukkan sisi yang baik, tetapi kami sangat sedih kerana kami tidak dapat memenuhi janji itu kerana keadaan yang tidak diduga.

Apabila debut Mixnine dibatalkan kerana masalah luaran, kakitangan syarikat berkumpul untuk perbincangan. Akibatnya, kami memutuskan untuk menghasilkan dan melancarkan rakaman kerjasama Woo Jinyoung dan Kim Hyunsoo.

Sebagai tambahan kepada projek HNB, aktiviti kolaborasi kedua-dua pelatih kami hanya untuk penggemar sahaja. Walaupun mereka adalah pelatih, kami akan cuba memberi anda sedikit rasa syukur dengan projek kerjasama ini.

Kami tidak pasti apabila album itu akan dibebaskan, tetapi kami berjanji untuk menumpukan perhatian pada rakaman dalam masa yang sesingkat mungkin, jadi Woo Jinyoung dan Kim Hyunsoo dapat bertemu dengan lagu yang baik yang mengungkapkan keunggulan kedua-duanya.

Akhirnya, Woo Jinyoung dan Kim Hyunsoo melakukan pelbagai latihan untuk debut mereka sebagai ahli projek HNB. Sila beri perhatian dan menantikan kedua-dua pelatih yang menyertai projek kolaborasi, serta muka baru Happy Face, HNB

Terima kasih
Happy Face Entertainment. '

#Apa pendapat korang?

Sumber: Happy Face Ent. Halaman Facebook

[BOOK 1] Always with Produce 101 BoysWhere stories live. Discover now