Next Fanfiction!! - PJH

426 32 3
                                    

PARK JI HOON!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PARK JI HOON!!

Dan lady dia nama Kim Mi Cha..

Pelik tak nama dia? (^o^)/sama la dengan tuan empunya badan.. 😂😂 tapi saya pilih nama di sebab maksudnya ialah gadis cantik. So, mesti lah dia cantik kan.. Korang pun cantik jugak.. Hoho.. *Kembang hidung* 0^◇^0)/

Saya nak cerita sikit pasal Micha ni..

Micha ni sebenarnya adalah budak paling sexy di sekolah lamanya. Tetapi di sebabkan dia selalu kena kacau dengan budak lelaki sekolahnya, dia terus berubah jadi nerd dan berpindah ke Art performing School @ SOPA. (Betul tak nama sekolah ni (・∀・)). Tetapi jiwa sexy dan ganasnya tetap berada di jiwa kalbunya.

Dan di sebabkan satu hal perkara dia kenal dengan Jihoon sebab dia nampak perangai Jihoon yang sebenar. Dari wajah comel dan pandai buat aegyo tu sebenar dia tu kaki buli dekat sekolah lama dia. Di sebabkan itu, Jihoon di buang sekolah dan bersekolah di SOPA. Mereka berdua pantang berjumpa. Pasti ada saja agenda yg hendak di gaduhkan. Tapi lama2 mereka berdua jadi..

Hurmm... Korang rasa mereka jadi apa? Jadi couple or jadi kawan rapat or musuh ketat sampai mati? Oh my god sampai mati?! 😨😨




Sedutan chapter.. *Sedut.. Sedut.. oh sedapnya~ (o^^)o*

"Apasal pulak budak fake ni ada dekat sini?!"

***

"Apa pandang-pandang?! Ada hutang ke?!"

"Eh?! Excuse me! Kau yang ada hutang dengan aku! Budak fake! Kau ingat, kau tu comel la tunjuk aegyo depan semua yeoja!"

"Ok! Sekurang-kurangnya! Tak adalah aku menyamar diri jadi budak nerd macam kau!!"

"Mworago?!

***

"Eh! Jangan dekat! Kau ni dah kenapa?! Kena sampuk dengan hantu ke?! Tiba-tiba je perangai macam ni?"

"Micha! Awak ni comel la.. Awak tak nak puji saya ke?!"

"Michi!"



🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧

Ada orang tu minta ff Park Woojin!! 📣📣

Sabar ya.. Kawan2.. Saya kena cari idea dulu sebelum buat ff.. Dua ff ni je idea yg sya dapat.

Sedih tak saya ni. (#`-_ゝ-)

Ja-jang! Haha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja-jang! Haha.. Comel la Jihoon ni.. 🙈

Saya dapat idea ni dari P101.. Tak ingat ep berapa. Tapi time tu dia marah dgn Minki. Dan time tu tau dia ni jenis baran.. Nampak saja muka comel. Hoho.. Tapi kesian dia kena prank, birthday party rupanya.. *^O^*

Tunggu je dan baca ff ni ye~ Sayang korang! 😘

-F@ⓚ∈-

[BOOK 1] Always with Produce 101 BoysWhere stories live. Discover now