פרק 39

185 8 3
                                    

הי יפות שלייי!
פרק חדשש!!!
תכירו: למעלה טום.❤❤❤❤

"רוי, נכון שממש לא בא לך ללכת לבית ספר?" צעקתי לו מהמטבח "ליה נלך שעתיים ראשונות ונצא, יש לי מתמטיקה אני חייב ללכת" "טוב נו" עניתי לו, והוא בדיוק הגיע למטבח. הוא בא להביא לי חיבוק, ולאחר ששיחררנו את החיבוק, הסתכלתי עליו והוא עליי - עדיין עם ידיים על צווארו , והוא נישק אותי נשיקה רכה שליטפה בנעימות את שפתיי.

"שיהיה לך יום טוב" "לך יותר" והתנתקנו מהאחיזה והתקדמנו לכיוון האוטו. "אתה מודע לזה שאני נוהגת נכון?" "נו ו..?" "זה לא מפריע לך?" שאלתי בתימהון. "לא, למה שיפריע?" "לא יודעת, לא משנה" .

כל חבריי הקודמים, או סתם סטוצים שהמשכתי איתם גם ליום, לא היו מסוגלים ששנינו ניהיה באוטו, ואני אנהג, וזה היה מחרפן אותי! מה זאת השטות הזו:  "בנות לא יודעות לנהוג" "זה מוריד לי מהגבריות שלי" "רק גברים נוהגים ואני גבר אז אני נוהג ואת כאישה יושבת בצד וסותמת" יואו כמה שזה יכול להרוג אותי. רוב הזוגיות שלי נגמרה ככה. נשים שוות לגברים אם לא יותר!! אז מי הם בכלל שיאמרו דבר כזה!? אז זהו שהם לא.

לרוי בכלל לא היה אכפת מי נוהג. הוא אחר, הוא שונה, הוא מתחשב, הוא... הוא שלי.

הגענו לבית ספר, למדתי שעתיים מזעזעות של אזרחות, ויצאתי להפסקה. "היי בובי" מאי באה אליי מאחוריי "היי מתוקית" יובל הצטרפה אליה. "הייתכן שלא שמת לב שלא היינו בשיעור? הלכנו להיות עם רחל, עזרנו לה" יובל שאלה "בטח ששמתי לב" "אז איפה השיחות הטלפון הבלתי פוסקות, איפה ההודעות של  ~אני אהרוג אתכן , אני שוב לבד איתה , היא שונאת אותי,  אני שונאת אותה, היא מסריחה ברמות, באלי הביתה ואתן מבריזות! אני שונאת אתכן, אתן נוטשות? "

"ישנתי בשיעור" "עכשיו הכל ברוררר" יובל החזירה לי וקרצה למאי . "היא חלמה על רוי ועליה בלילה לוהט חסר מעצורים, קירות רועד..." "דייי מאי כמה פירוטיםם" קטעתי אותה. "ותתפלאו לא שכבנו אתמול..." אמרתי להן. "ברצינות?" יובל שאלה "כן.. החלטתי לעשות דברים אחרת.. לקחת לאט, ואני דווקא מרוצה מזה." "אני גאה בך אחותי" מאי אמרה ובדיוק רוי הגיע.

"אנחנו מבריזים לאכול אתן באות?" רוי שאל בזמן שחיבק אותי מאחורה. "זורם לי" יובל אמרה "גם לי" מאי הצטרפה, ויצאנו.

הגענו לקניון והתקדמנו לכיוון המסעדה, פתאום מרחוק אני מזהה אדם שנראה ממש מוכר לי. הוא התקרב והתקרב וזיהיתי, זה היה טום. האקס שלי.

הכרתי את טום באיזו מסיבה והוא התחיל איתי וזרמתי איתו. הלכנו אליו הביתה ושכבתי איתו. עד כאן נשמע שאני זונה. אולי. הבא נמשיך.

בבוקר כשבאתי ללכת, הוא חיכה לי במטבח והכין לי ארוחת בוקר , ורק עכשיו הבחנתי בעיניו החומות העמוקות. הוא עמד לו שם עם מכנס משובץ ארוך ובלי חולצה, עם קוביות מהממות . הוא באמת חתיך -  כי לא כל כך זכרתי משהו מהיום של אתמול בערב אז הודהמתי.

"את נשארת? הכנתי ארוחת בוקר" הוא שאל "אמ.. אני קצת ממהרת" לא באמת מיהרתי, אבל אני אף פעם לא נשארת בבוקר. "נו ארוחת בוקר וזהו" "טוב" נכנעתי והלכתי לשבת איתו בשולחן. 

כל כך מביך - חשבתי לעצמי. אין לי מושג איך קוראים לו. "אז.. מה קורה?" שאלתי מנסה לשבור את הקרח. "סבבה  א.. ל... ליה נכון?" "כן ליה, אתה?" "טום" אמר כשצחק.

כל ארוחת הבוקר דיברנו, הכרנו, קבענו לדייט, והתאהבתי.  היינו ביחד חודש שלם ונפרדנו. הוא בגד בי עם איזו נערה מהמועדון, התירוץ שלו היה - שהוא היה שיכור. זה שהוא היה שיכור לא הופך את זה לבסדר, לפחות רע, זו הייתה הבחירה שלו לשתות , ואחר כך להמשיך לשתות - כשהוא מודע לחלוטין מה יכול לקרות. וזה מה שקרה.

אני אף פעם לא הפגשתי את יובל ומאי איתו, כי פחדתי שזה סתם  קשר - ולא אמיתי מהצד שלו. וצדקתי. הוא חרא של בן אדם.

טום התקדם אלינו עם חיוך קטן שכנראה היה מכוון עליי, אך כשהוא התקרב ממש, הוא עבר אותי ונתן למאי חיבוק. מה לעזעזל קרה פה עכשיו?!

השאירו כוכב ותגובות בבקשה!❤❤❤❤❤❤

אגדת החייםWhere stories live. Discover now