פרק 31

184 12 6
                                    

הייי נסיכות!💓
תהנו מהפרק ושיהיה לנו אחלה של שבוע
אוהבת אתכן מלא💓💓
~יובל למעלה~
"יובל נו תקומייי כבר" התעוררתי לצרחות באוזן. "מה מאי מה" אמרתי בקול ישנוני, פותחת עיניים לאט. "מזה מה יובל? יש בית ספר! והוא מתחיל עוד 10 דקות קומייי" מההה? אבל הבטחתי לעצמי שאני ינסה להשקיע! איזה מפגרת אני.

"שיט שיט שיט" אמרתי בעודי רצה לשירותים לצחצח שיניים. "מאי נו מה קורה אני רוצה לצאת כבר מחכים לי" שון צעק למאי מהמטבח. יואו גם הוא מחכה לי? אמא איזה פדיחות.

שמתי את המברשת שיניים החשמלית הכחולה שלי בפה, בזמן שאני גם שמה את הג'ינס סקיני הבהיר שלי. רצתי לכיור ירקתי את המשחה, וניקיתי את הפנים מהשינה. רצתי בחזרה לחדר של מאי, ושמתי בזריזות רבה חולצה לבנה גזורה של בית ספר, וגרבי חצי.

פיזרתי את שערי מהקוקו של השינה, שמתי בושם ודאורדורנט במהירות שיא, שמתי את התיק בית הספר על הגב שלי והחזקתי את הנעלי סטן סמית' הלבנות ביד. רצתי ליציאה מבית משפחת לוי, מבחינה בשון ומאי עומדים ליד הדלת ששון מחזיק שתי כוסות קפה, ומאי אחת.

"קחי יובל" מאי הביאה לי את הכוס. תיארתי לעצמי שזה לי, כי מאי לא שותה קפה בבוקר, היא לא שותה קפה חם בכלל. היא שותה רק אייס קפה.

"תחזיקי שנייה, אני צריכה לשים נעליים" אמרתי מחזירה לה את הקפה, ושמתי את הנעליים בעודינו יורדים במעלית.
"את הצלחת להתארגן ב5 דקות יובל באמת שזה שיא גינס בהתארגנות של נשים" מאי אמרה וצחקתי והתנשפתי.

"אני בכלל לא הסתכלתי איך אני נראת, או איך השיער שלי נראה" אמרתי "לא יודע איך את אוהבת את השיער שלך אבל יש לך ריח ממש טוב שתדעי" שון אמר ונכנס לאוטו, למושב הנהג. וואו...
איזה חמוד... הרגשתי את הלחיים שלי מתחילות להאדים קצת מדקה לדקה ונכנסתי לאוטו, למושב האחורי. ומאי עושה את הסיבוב ויושבת לידו.

שון התחיל לנסוע בכלל בכיוון ההפוך מהבית ספר. "מה? רגע אבל.." "אני אוסף חבר רגע" שון קטע אותי ואמר. "אה אוקיי" והוצאתי את הטלפון, מדפדפת באינסטגרם. לאחר חצי דקה בערך האוטו נעצר, והדלת מולי נפתחת ונכנס לא אחר מאשר, דור.

רק לי זה יכול לקרות! אוף. "בוקר טוב לכל נוסעי האוטו" דור אמר בשמחה שנכנס. "בוקר טוב אחי" שון החזיר לו. כל הנסיעה של ה2 דקות הייתה שקטה ומביכה. מזל שזה היה רק 2 דקות.

הגענו וכולנו יצאו מהאוטו, חוץ ממאי. היא התעקבה קצת בפנים, ואני חיכיתי לה 3 מטר ליד. דור יצא מתקדם לכיוון הבית ספר, ששון מצטרף אליו קצת באיחור, אבל לפני זה - הוא עובר לידי ולוחש "יפה לך שאת מסמיקה".

מה?!

תוך שנייה האדמתי יותר ויותר, ואני בטוחה שנראתי כמו עגבנייה. אבל מה? למה? רגע, מה? למה שון עושה את זה? רגע.. יכול להיות שהוא בקטע שלי?, מהה? דיי אני מבולבלת.

בכיתה ח' רק שמתחילים כל העיניינים עם הבנים והבנות, ושבנים פתאום מתחילים להסתכל על בנות ולהפך... אז קצת נדלקתי על שון. טוב לא קצת. הרבה.

כל הבנות לא רק בשכבה שלי - בכל השכבות היו דלוקות, ועדיין דלוקות על שון. הוא החתיך האולטימטיבי! ומאי עד כיתה ט' פשוט הייתה "האחות של", היא כל כך שנאה את זה.

מלא בנות היו מתחנפות אליה, ונהיות חברות צבועות שלה, רק כדי להתקרב לדור. בכיתה ז' שאנחנו התחלנו להיות חברות, בהתחלה, בכלל לא הכרתי את המשפחה, או הייתי אצלה בבית . ככה שהיא ידעה שאני לא מחפשת אינטרס.

בכלל עד אמצע ח' לא הבנתי למה כולן מאוהבות כל כך בשון. אני יודעת שהוא נראה טוב וזה, אבל לא צריך להגזים. ואז באמצע כיתה ח', דור וחברים שלו עברו לידי (ליד התחנות אוטובוס, שנמצאות ליד הבית ספר שלנו) - ללא חולצה, רק מכנסי בגד ים קצרים, משקפי שמש וכובע הפוך, ואז שון אמר: " היי יובי " פשוט הרגשתי שאני עומדת להתעלף באותו הרגע.

הקוביות היפות שלו זוהרות מולי, והוא קרא לי בשם חיבה. בשוק בכלל שהוא יודע את השם שלי, ושהוא לא התבייש להראות שאנחנו מכירים מול חברים שלו. ומאז פשוט נהייתי מאותן בנות פתטיות שחופרות למאי עליו, עד שזה הגיע לה יותר מידי גבוה - ובגלל שהוא בכלל לא שם עליי, היא פשוט רבה איתי על זה.

עזבו זה סיפור ארוך מידי, אבל בסוף השלמנו, וחזרתי לראות את שון כ-אח הקוף שאף פעם לא היה לי. אבל מה פתאום הוא מתחיל... לפלרטט איתי? כן לפלרטט. הוא פלרטט. אפילו יותר מזה אולי. משהו עובר עליו...

תשאירו כוכב ותגובהה!💜

אגדת החייםWhere stories live. Discover now