פרק 37

158 10 1
                                    

תהנווו!💜

וואו. זה קרה. זה פאקינג קרה. לאחר ככמה שניות של חמימות ונעימות בינינו, התנתקנו וישר ליה פרצה בבכי. "זה הכל באשמתי רוי" וחיבקתי אותה חזק, נותן לדמעותייה להרטיב את כתף השרוול שלי.

"ליה דיי, הכל בסדר עכשיו, את איתי" ניסיתי להרגיע אותה. ליה ממשיכה בבכי ואומרת "אתה יודע כמה קשה זה? אתה יודע כמה קשה זה - זה לראות את יובל ומאי יושבות ביחד בלי האפשרות ללכת לשפוך הכל? את כל מה שמעיק עליי? פשוט לחבק אותן חזק ולדעת שהן פה בשבילי?"

 "הן כאן בשבילך ליה!!" קטעתי אותה והיא המשיכה "הן כועסות עליי! ובצדק! הכל באשמתי! אני כל כך מתגעגעת אליהן! הן ניסו  לעזור לי... אבל.. אבל לא רציתי.. ו.. ואתה..  " "מה אני?" שאלתי מנגב לה את הדמעות.

"כל כך פחדתי להודות.. להודות ברגשות שלי אלייך, הייתי בטוחה שתתנגד, הייתי בטוחה שאתה לא מרגיש כמוני" "היי ליהה, זו לא רק אשמתך, אני מרגיש בדיוק כמוך, לא היה לי את האומץ לגשת אלייך, אני מצטער"

"אני מצטערת יותר רוי" ליה אמרה והצמדתי את שפתיי לשפתייה, נותן לה להרגיש בטוחה, נותן לה להרגיש שיש כאן מישהו שדואג לה, יש לה כאן מישהו שאיתה, ושלא יוותר עליה.

התחלנו להתקדם אל ביתה, כאשר אנחנו מחזיקים ידיים, ונותן לה לשפוך הכל.
"אני הרגשתי אבודה, אני הרגשתי לא רצוייה בעולם הזה... אני הרגשתי שאין סיבה לקיום שלי, שלשום.. בלילה.. נסעתי לצוק. " ליה אמרה מסתכלת למטה, שלאט לאט חוזרות להן הדמעות.

"את עשית מה???!!" עצרתי והסתכלתי אל תוך ענייה היפות, בתדהמה גדולה. "אני הרגשתי שאני לא צריכה להיות פה רויי! זה לא המקום שלי! " "זה כן המקום שלך!!!" פתאום התחילו טיפות גשם שלאט לאט התחזקו; אבל זה לא הפריע לי והמשכתי.

 " זה המקום שלך יותר מכולם! אנשים צריכים אותך פה!!!! המשפחה שלך צריכה אותך! מאי ויובל צריכות אותך! אני צריך אותך..." ליה פשוט הסתכלה עליי בעיניים נוצצות בוחנת כל פרט ופרט בפנים שלי ושותקת.

ברגע זה כבר שינינו סחוטים במים. ליה מסתכלת עליי עם חיוך קטן ואז היא חיבקה אותי ולחשה לי באוזן. "תודה" ונישקתי אותה בלחי, עדיין לא עוזבת את הצוואר שלי בחיבוק. ואז המשכנו ללכת שנינו בגשם החזק.

"אני חייבת ללכת לדבר איתן, רוי." ליה אמרה שהתקרבנו לדלת ביתה. "את לא חייבת ללכת, תסתובבי" אמרתי לליה .

לאחר שהיא הסתובבה יצאו שני צללים מתוך החושך שליד דלת ביתה. אלו היו יובל ומאי.

תשאירו תגובות וכוכב פליז!❤

אגדת החייםWhere stories live. Discover now