פרק 27

221 14 1
                                    

יפות שלייי!
סליחה שלא העלתי פרק שבוע שעבר, לא העלתי כי לא יכלתי.
אז יהיה לכן פרק גם היום וגם מחרר!!
תהנוווו!!
למעלה זה טום💜💜💜💜

"גודדד מורנינגג פרינססס" התעוררתי מצעקות. פתחתי את עיני, וראיתי את מאי וליה עם חיוך ענקי ועם מגש אוכל, המצוייד בטוסט שחתוך ל2 וכל הגבינה נוזלת מבפנים, פלטת ירקות וגבינות, כוס מיץ תפוזים, כוס מים, סכין, מזלג ופרח בתוך אגרטל צר וארוך.

"וואו, תודה בשביל מה כל זה?" אמרתי עם קול ישנוני ועייף. "את צריכה את זה" מאי אמרה "את יודעת שכן" ליה הוסיפה "אבל שאני חושבת על זה, היא קודם צריכה לצחצח, אז גם ככה היא צריכה לקום, אז למה שהיא לא תלך כבר למטבח אם היא קמה?" ליה אמרה בתימהון.

"לא יודעת, זה נראה טוב בסרטים" מאי ענתה לה, וצחקנו. באמת קמתי לצחצח, וכשיצאתי הצעתי להם שנוכל בחוץ ליד הבריכה שלי.

ניראלי ששכחתי לאמר, כן יש לי בריכה בקרקע בגינה, אבל הבית שלי הוא קומה אחת. אני זוכרת שהייתי ילדה, כשעשינו בריכה, 4 ילדות פרחות מהשכבה שלנו, פתאום ניגשו אליי באמצע השכבה, ואמרו לי:" וואי יובלל, מלא זמן לא נפגשנו" בתגובה עניתי להן "אנחנו אף פעם לא ניפגשנו" "כן, אבל חייב לא? אז מה את אומרת אצלך? בשבת? ב12 בבוקר בבריכה?"

"עד עכשיו, עד כשעשיתי את הבריכה הזו, לא הייתי בטוחה בכלל אם אתן יודעות תשם שלי, ועכשיו אתן מזמינות אתכן אליי הביתה? שכחו מזה" והלכתי. עד עכשיו אני גאה בעצמי, סוף סוף מישהו השתיק תמפגרות האלו.

 את כל השלישייה לא קיבלו לתיכון בכלל, אז אין לי מושג מה קורה איתן עכשיו. והרביעית זו, לא אחר מאשר. כן ניחשתם נכון. ירדן.

"אני אעזור לכן להכין גם לכן אוכל, ונשב כולנו בשולחן שליד הבריכה." מאי ליה תוך שנייה הסכימו איתי, אז כן ככה זה היה. הכנו להן טוסטים ואת כל הדברים, והלכנו לשולחן.

"וואי, התפוצצתי, היה ממש טעים, תודה נסיכות" אמרתי, בעודי עוברת למצב שכיבה בכסא, ושמה את ידיי על בטני, כמו אישה בהריון עם חודש תשיעי. "אין על מה" מאי אמרה.

 הרמנו את הצלחות לכיור, הן לא נתנו לי לשטוף כלים, אז הן שטפו. אז בנתיים הלכתי להתארגן לקניון. ליה הציעה שניסע לTLV פאשן מול, ברור שתוך שנייה הסכמנו.

עמדתי מול ארוני, עומדת לבכות שאין לי מה ללבוש. בסוף מצאתי. לבשתי ג'ינס סקיני ארוך שחור, חולצת צ'וקר בורדו עם כיתוב באנגלית שחור, ונעליי  נייק אר לבנות.

אני אף פעם לא הולכת לקניון עם עקבים, זה בלי אפשרי, מבחינה מדעית, לעשות שופינג עם עקבים מבלי אחר כך להזמין אמבולנס, כי הרגליים משותקות כבר.

מאי לבשה ג'ינס ניטים קצר, חולצת צ'וקר של עדיקה בצבע לבן עם תמונה בצבעים שחור לבן, וחגורה של לואי ויטון שאמא של מאי, שלחה לה היישר מבית הקרדישאן.

ליה, הכוסית שבחבורה, לבשה ג'ינס ארוך בצבע ג'ינס שכל כך סקיני, שזה נראה כמו חלק מהעור שלה כבר, הג'ינס עיצב לה, בצורה מושלמת את התחת הברזילאי שיש לה. וואו איזה קנאה ישלי עליו, הוא כל כך יפהההההה.

בקיצור היא לבשה חולצת זרוקה בצבע זית, עד קו המותן, עם מחשוף  עמוק של קשירה ונעליי סניקרס לבנות. וכל אחת הוסיפה לעצמה תיק מרהיב, ומששקפיי שמש של קרולינה.

"וואוווו אנחנו נראות פצצה סיסטר" אמרתי ששלושתינו עומדות מול המראה בחדר שלי, ובוחנות כל פרט ופרט בגופינו. "אנחנו נראות לפחות איזה בנות 19 בקללל" ליה אמרה והסכמנו. ליה הלכה ברגל להביא את הפרארי הלבנה שלה, אם אתם זוכרים מההתחלה.

אני ומאי ישבנו בסלון ונבהלנו למשמע צפירה ארוכה של מכונית. "שמע ישראל!! היא לא שפוייה הילדהה!!" אמרתי למאי על ליה ויצאנו מהבית.

"איזה בורג או משהו השתחרר לך אני מבינה, מסכנים השכנים הרגת אותם" אמרתי "קצת קנאה לא תזיק להם" ליה החזירה ואז היא שמה תמשקפיי שמש שלה והתחילה לתת גז.

תשאירו תגובות וכוכבים!!!💜

אגדת החייםWhere stories live. Discover now