20

299 33 4
                                    


יונגי ואני טיילנו בפארק שהיה ליד ביתו.שנינו התהלכנו שאנחנו צמודים אחד לשני בשתיקה אבל זה הייתה שתיקה נעימה.המשב רוח נגע בעורי ויכולתי להרגיש את העור שלי הופך לברווז ובטעות הוצאתי מפי לחש שמסגיר את זה שקר לי .

יונגי שקלט זאת מיהר לכרוך את ידו סביבי והצמיד אותי אליו כדי שיוכל לחמם אותי .

עיני התרחבו מהתנועות המהירה ,'ככה יותר טוב?' הוא שאל במבט רך ונעים ,הנהנתי עם ראשי וחייכתי חיוך קטן .

'יונגי איך הכרת את החברים שלך?' שאלתי בפתאומיות והזזתי את קצוות שערי שעפה על פני .הבעת פנים שלו השתנתה והייתה נראית זוהרת מתמיד , 'האמת שזה סיפור די מצחיק' הוא החל לספר .


הייתי בן 14 והעברתי יחד עם הוריי ליד פארק שעשועים ועמד שם מישהו שמחופש לדוב ענקי,'אמא אני כבר חוזר' אמרתי לאימי ורצתי לעבר אל האיש שמחופש,עצרתי מולו והסדרתי את נשימותיי.חייכתי אליו חיוך רחב ומפחיד ונופפתי את ידי מולו .

הוא הרים את ידו ונופף גם וישר התנפלתי עליו בחיבוק ולא שחררתי ממנו.

הוא ניסה להגיד משהו אבל זה לא היה ממש מובן ,הוא ניסה להשתחרר אבל חיבקתי אותו חזק .לבסוף הבחור שהיה בתחפושת דרך על רגלי ושחררתי את ידי כשאני נאנק מכאב עד ששמתי לב שהוא מתחיל לברוח ממני . 'היי חכה אל תלך' צרחתי לו ורצתי אחריו עד שהוא נפל ונפלתי עליו .הרמתי את ראשי 'עכשיו אתה לא תוכל לברוח' עניתי בקול צוהל וחיבקתי אותו שוב.

'אתה לא רציני איתי' קטעתי אותו באמצע סיפורו כשאני מחזיקה את בטני חזק מצחוק,

'תפסיקי לצחוק' הוא סינן כשהוא נבוך ,המשכתי לצחוק כמו מטורפת עד שהפסקתי בגלל הבעת פניו שהפחידה אותי ונתתי לו להמשיך בסיפורו .

'הוריי מיהרו לכיוון שלנו והוציאו אותי ממנו ,'אלוהים יונגי אתה בן 14 כבר ,למה אתה מתנהג ככה?' אימי שאלה בכעס ,'אני נורא מצטערת' היא סובבה את פניה אל הבחור והוא פשוט עשה משהו עם היד והתרחק מאיתנו. 'אמא את יודעת כמה אני אוהב את התחפושת הזאת' מלמלתי בשקט ובאכזבה כשראיתי אותו הולך.


'יונגי הפחדת את הילד המסכן' היא אמרה בקול רם .

'רגע אז מי זה היה ?' שאלתי כשאני שקועה עמוק בסיפורו ,

'אם לא תפסיקי לקטוע אותי אז תדעי' הוא אמר בחוסר סבלנות.

'כעבור כמה ימים התחילו הלימודים ,זה היה בית ספר חדש.

באחת מהפסקות מישהו ניגש לשולחן שישבתי ונעמד מולי כשהוא ממשיך לבהות בי.

Protection ○ M.ygWhere stories live. Discover now