OLD HOSTEL

2K 160 33
                                    

Kai seorang penghuni asrama BLUE WAVE.Dia di 1st grade sekarang,hanya tinggal beberapa bulan untuk dia menamatkan pengajian dan sambung belajar di UK.

Dia antara budak yang memang bising,mulut seperti speaker!!

Budak asrama selalunya balik pukul 11:30malam dan 12pagi pulak akan light off.Kai pulang bersama rakan dormnya itu.Tepat 12 pagi,Kai menceritakan pelbagai kesah yang seram,lucu dan berbagai bagai pada rakannya yang masih belum tidur.Ketawa kai amatlah kuat sampai menarik perhatian sesuatu.

Semakin lama semakin kuat tawanya,sesuatu berjalan kearahnya dan benda itu mula merasuk kai.Kai yang mula galak,tiba tiba senyap."Kai,hang napa senyap ni?tadi bising bukan main noh"tanya luhan dengan loghatnya.Kai atau dalam benda lain benda yang rasuk kai tiba tiba mengilai dan berkata "Aman sikit,gembira korang ketawa tak ingat dunia kat tempat aku?"tanya benda itu.

mereka cuak!!"apa kau nak dari kami?kenapa kau rasuk kai?"tanya baek."nak tahu?hurmm...first,korang bising tahu tak!chingyu aku duduk sini pun xaman sebab korang firstly si budK ni!*tunjuk kai*"balas benda itu."kami mohon,jangan apakan kami."kata xiumin."okay,dengan 1syarat,tidak boleh menginap disini,cukuplah kau nak belajar jer."kata benda itu lalu keluar dari badan kai.

"apa dah jadi ngan aku?"tanya kai."mulai sekarang kita akan pindah duduk asrama lain,asrama ni dah dijadikan tempat kita belajar jer."kata suho."owh,nae.."jawab kai akur.

Sampai sekarang,bila lalu tenpat 1th grade belajar,mesti senyap..

[C]Creepy Story-TellingWhere stories live. Discover now