Chapter 3: Lari

8.6K 511 49
                                    

Hui! Jangan melting lepas tengok ni 👆👆😂

E D I T E D

Hari semakin petang. Tae Hyung menuju ke bilik yang menempatkan Cho Rong. Pintu yang dikunci dibuka. Tubuh gadis itu sedang baring di atas lantai.

Dia menghampirinya perlahan-lahan. Wajah Cho Rong yang sedikit lebam di pipi diusap. Dia mengamati wajah itu.

" Kesian kau ni, kan? Anak hilang, keluarga buat tak tahu. Heh! ", perli Tae Hyung. Dia keluar pagi untuk memerhati keadaan di runah agam itu. Sangkaannya tepat apabila Puan Park dengan selamba keluar dari rumah agam itu.

Dia mengusap pipi Cho Rong sehingga tidak menyedari bahawa Cho Rong sudah terjaga akibat usapan di pipinya.

" Woi! Siapa benarkan kau sentuh pipi aku hah? Kau tak ada hak lah! ", tengkingan Cho Rong membuatkan Tae Hyung tersedar dan segera menarik tangannya dari pipi Cho Rong.

" Kau nak apa? ", soal Cho Rong acuh tak acuh. Dia cuba beranikan diri sekali lagi. " Aku datang ke tak nak datang ke, suka hati aku lah. Ni rumah aku. ", jawabnya selamba.

Cho Rong mengetap bibirnya. Hish! Dia je menang! " By the way, ini pakaian untuk kau. Pakai! Aku buka gari kau supaya senang kau nak mandi tukar baju semua. Jangan ingat aku buka gari ni bak lepaskan kau eh? Never! ", ujarnya lagi sambil membuka gari di tangan Cho Rong

Beg kertas yang berlambak diletakkan awal-awal di atas katil. Selesai membuka gari, Cho Rong segera mengusap pergelangan tangannya yang membiru keunguan.

" Aku keluar dulu. ", Tae Hyung melangkah keluar dari bilik kemudian menguncinya kembali. Dia tersenyum sinis. Dia tahu, gadis itu sekarang pasti mencuba membuka tingkap bilik. Malangnya, dia sudah mengunci setiap tingkap dengan mangga.

Dalam masa yang sama, Cho Rong bergegas ke arah tingkap dan cuba membukanya. Dia ternampak 2 buah mangga dikunci dari luar. Cho Rong mencarut dalam hati. Dia perhatikan keadaan di luar. WHAT? HUTAN?! Dia mengalah.

Dia memandang sekeliling bilik untuk kesekian kalinya. Bilik ini seolah-olah sudah didiami sebelumnya. Keluarganya kah? Atau adik beradiknya? Dia hanya mengangkat bahu sebelum menuju ke bilik air.

Bilik air itu juga bersih seperti selalu di basuh dan disental. Cho Rong semakin pelik. Dia mengunci pintu kemudian membersihkan dirinya.

🔪🔪🔪🔪🔪


Selesai mandi, dia berasa segar. Apabila dia membuka pintu, tubuh Tae Hyung muncul di almari sebelah katil.

AGHHHHH!!!!!!!

Cho Rong menjerit sekuat hati akibat terkejut. Tae Hyung pula yang terdengar jeritan Cho Rong segera melihat kearahnya.

" Kau dah kenapa? Kena sampuk? ", perli Tae Hyung. Nafsunya sedikit terusik melihat Cho Rong berkeadaan begitu.

" Kau tu yang kenapa! Kenapa masuk bilik ni?! ", marah Cho Rong. " Aku dah kata ni rumah aku. Suka hati aku lah. ", ujar Tae Hyung sambil berjalan mendekatinya.

Memerah pipi Chorong apabila Taehyung mendekatinya. " Lagipun, kita berdua je dekat rumah. Jadi, apa masalahnya? ", ujarnya sedikit sensual. Dia merapatkan sedikit mukanya dengan Cho Rong.

Cho Rong berundur ke belakang. Tae Hyung tersenyum sinis aoabila melihat Cho Rong memejamkan matanya dengan erat. " Pakai baju yang aku sediakan dalam almari. Aku tunggu dekat luar ye, sayang? ", jarinya dilalukan di bahu Cho Ronf kemudian berjalan keluar dari bilik itu.

Psycho [K.T.H]✔Where stories live. Discover now