Bab17

18.8K 593 10
                                    

"Cepatlah Bella, record awak sebelum ni lagi bagus dan lebih laju tau" arah Zafril dengan bersungguh-sungguh. Aku pun bersungguh-sungguh gak ok. Bersungguh-sungguh lari paling pantas tapi-gagal.

"Record awak kali ni 15saat Bella. Last training lagi laju" aku sudah termengah mengah menahan sesak di dada. Penat tau lari pecut ni jangan buat main.

"Saya tak tau lah kenapa saya makin slow" aku cuba memberi alasan. Actually aku memang tak tau sebabnya. Ngeh ngeh. Aku sudah mencapai botol 100plus yang berada berdekatan dengan Zafril. Setiap teguk air 100plus aku nikmati sambil membayangkan aku berada di tempat yang aman dan damai serta ada waterfall sampai tak sedar yang Zafril tengah membebel.

"Bella, awak dengar tak apa yang saya cakap?" Aku terpinga pinga memandang Zafril. Zafril sudah tersengih menampakkan lagi kekacakkan nya. Aku menggaru belakang kepala yang tidak gatal.

"Awak tak dengar kan?" Soal Zafril lagi, aku hanya mengangguk tanda 'betul'. Zafril cuba untuk mencubit pipiku tapi aku sempat mengelak. Ehem, bukan muhrim.

"Ish sayang ni-" bahasa Zafril sudah berubah kepada lebih sweet dan romantik. Ok Zafril ni aku suka sebab Zafril ni boyfriend aku. Zafril tadi coach aku-tak suka sebab coach selalunya garang.

"Apa sayang sayang? Kita kat sekolah tau sekarang" aku membuat muka seperti marahkannya tapi sengihan yang kacak pula aku dapat.

Suami StrangerWhere stories live. Discover now