פרק 36

8.6K 631 57
                                    

תומאס הוציא אותי מהחדר בו היינו, והתקדם במהירות כשאני אחריו. "רגע, אבל למה שרפאל ירצה את אדריאן בחזרה?" שאלתי תוך כדי שאנחנו הולכים מהר. "אבא שלי אמר, ואני מצטט, "תומאס הוא כבר לא אחראי, הוא לא הילד שציפיתי שיהיה לי. הוא לא יוכל להיות היורש הבא, הוא ילד קטן ומפונק שלא מבין כלום מחייו, בדיוק כמו אמו." ואז שומר הראש הצמוד שלו אמר: "אז את מי אתה רוצה למנות אדוני?" ואבא שלי ענה לו: "אדריאן, אמו צדקה כל הזמן, היא ידעה שהוא יוכל לרשת הכי טוב ושהוא יוכל לשמור על הארץ הכי טוב. הוא הבן שהיה צריך להיות לי." ואז השומר שואל אותו: "אז מה ברצונך לעשות אדוני?" ואבא שלי משיב: "תשיג לי את אדריאן, תחזיר לי את הבן הראשון שלי." סגור ציטוט. מבינה? במקרה אני שמעתי את השיחה הזאת, אדריאן לא היה אמור למות. ואבא שלי, אם אני יכול לקרוא לו ככה בכלל, מי הוא חושב שהוא? את מבינה למה אני שונא אותו?" תומאס הסביר לי.

וואו, אבל נראה לי שהתגובה הזאת טיפה מוגזמת, בעצם שתי התגובות, התגובה של רפאל ושל תומאס. זאת אומרת, איזה מין אבא יגיד כזה דבר על הבן שלו, מי שחי איתו כבר כמעט שמונה עשרה שנה? אבל עדיין אבא שלו יכול להיות מגעיל, בזה אני מסכימה. ותומאס לפעמים מתנהג כאילו רק המחשבה על לחיות עם אביו זה סוף העולם.

"אתה בטוח שאתה לא מגזים טיפה בתגובה שלך?" שאלתי. בינתיים כשהשיחה הזאת מתנהלת, אני הולכת אחרי תומאס ורועי, לא יודעת לאן. "הוא לא מגזים, אני הייתי איתו באותו רגע שהוא שמע את השיחה. הוא אמר בדיוק את מה שקרה שם." רועי ענה. אוקיי, הוא באמת חרא של בן אדם.

"הבנתי," אמרתי. המשכנו ללכת עד שהגענו למפקדה הראשית. "ומה עם ראיין? אני יודעת שכבר הסברת לי, אבל אני חושבת שיש עוד מאחורי זה." הוספתי. אני מרגישה שתומאס לא סיפר לי הכל, חייב להיות עוד משהו שבגללו תומאס שונא את ראיין. "אחר כך, אני אסביר לך כשנצא מפה." ענה. הנהנתי בהבנה והמשכתי ללכת אחריו.

"רועי!" לוקאס צעק התקדם לכיווננו. "רפאל מחפש אותך, לאן נעלמת?" הוא הוסיף ושאל. "מה הוא רצה?" רועי שאל אותו לאחר שהגיע אלינו. "הוא התשגע לגמרי, הוא כועס כי הוא יודע שהוא לא נתן לך פקודה להרוג את אדריאן, למרות שאביאל אמר שתומאס הרג אותו ולא שאתה הרגת. הוא גם כועס עליך בעיקר כי הקשבת לתומאס כשהוא ציווה עלינו לצאת, ואתה עשית כבקשתו." השיב.

"אתה יודע שאני נמצא כאן, נכון?" תומאס התערב בשיחה שלהם ושאל. "הו, היי תומאס," לוקאס אמר לאחר ששם לב שתומאס נמצא מאחורי רועי. "בקיצור, הבוס רוצה לראות אותך." הוסיף ופנה אל רועי. "אוקיי, אני בא." רועי השיב לו.

"והוא לא רוצה לראות אותי?" תומאס שאל את לוקאס. לוקאס הסתכל עליו והשפיל טיפה את מבטו. "הוא... הוא אמר שהוא לא רוצה לראות אותך," ענה בשקט והרים את מבטו אל תומאס. "הוא ביקש שאם מישהו מאיתנו ימצא אותך, אז שיגיד לך שהוא רוצה שתלך." לוקאס המשיך.

Little serving & Fake boyfriendWhere stories live. Discover now