פרק 25

9.9K 632 66
                                    

תומאס התקרב לכיוון שלנו עצבני. "מה את עושה איתו?" הוא שאל אותי. למה התכוון כשאמר את דבריו? "אנחנו מדברים. יש בעיה?" ראיין ענה במקומי. "תעזוב אותה, היא לא חלק מזה." תומאס המשיך. זה הרגיש לי כאילו השיחה מתנהלת בין שניהם ואני לא חלק ממנה.

"רגע, רגע. בואו נעצור שנייה. ממה בדיוק אני לא חלק?" עצרתי את השיחה שהמשיכה להתנהל בין שניהם. ראיין התחיל לצחוק. "אל תגיד לי שלא סיפרת לה. הרי היא לא סתם הייתה אצלך בבית." ראיין אמר לאחר שנרגע. אבל למה התכוון? מה תומאס צריך לספר לי?

"ראיין, כדאי לך לשתוק. היא יודעת את מה שהיא צריכה לדעת. אני רק רוצה שתתרחק ממנה." תומאס ענה לו. הוא לא ענה במדויק על השאלה שראיין שאל אותו, כך שאני עדיין מבולבלת ולא מבינה על מה מדובר.

"שאני אתרחק ממנה? אז בוא תגיד לי מי בינינו באמת צריך להתרחק ממנה," ראיין השיב והתקרב אל תומאס. "בוא נחשוב מה יקרה אם הבוס יגלה שהפרת פקודה שלו. אני לא חושב שהוא יאהב את זה." הוא המשיך.

הבוס? מה לעזאזל? "מה קורה פה? אני חושבת ש-" ניסיתי לומר אך תומאס קטע אותי. "אלינור, את יכולה להשאיר אותנו לבד?" הוא שאל. לבד? אין מצב. "לא-"

"לא שאלתי, פשוט תעשי את זה ואל תתווכחי." תומאס שוב קטע אותי והפעם ציווה עליי. לא רציתי להתווכח איתו, אז הלכתי משם. הגעתי לכיתתי וכשנכנסתי הופתעתי לראות את המורה שם.

"ובכן, מה התירוץ שלך? למה איחרת?" היא שאלה אותי. אוף, איך לא שמתי לב לשעה? "לא שמעתי את הצלצול." עניתי לה, מה שהיה באמת נכון. אולי הייתי כל כך שקועה בשיחה עם תומאס וראיין, שלא שמעתי. "התירוץ הזה כבר לא עובד עליי, את נשארת אחרי הלימודים בשביל להכין עבודה שאתן לך. עכשיו שבי." אמרה ודרשה ממני לשבת. לא עשיתי בעיות למרות שרציתי, והתיישבתי בשקט.

*******

לעזאזל! למה אני צריכה להכין את העבודה המזורגגת הזאת. סוף הלימודים עכשיו, ואני נשארתי בעונש כדי להכין עבודה מעצבנת. כמה אפשר לשבור את הראש על תרגיל אחד??

"צריכה עזרה?" שמעתי קול שואל. הרמתי את ראשי מהדפים וראיתי את ראיין בפתח הכיתה. "מה אתה עושה כאן?" שאלתי אותו מופתעת שנשאר גם אחרי הלימודים.

"חיפשתי אותך." ענה והתקרב לשולחן שבו ישבתי. "למה? חשבתי שתומאס אמר לך להתרחק." תהיתי עם עצמי למה. "אני חושב שאת צריכה לדעת שאני לא מקשיב למה שהוא אומר לי." השיב והתיישב לידי.

"מה העניין ביניכם? למה התכוונת כשאמרת 'שהבוס לא יאהב את זה'?" שאלתי אותו. יש יותר מדי סודות אשר סובבים את תומאס ואני פשוט חייבת לדעת. "זה משהו ביני לבין תומאס, אם הוא לא סיפר לך כנראה שיש לכך סיבה." ראיין השיב.

Little serving & Fake boyfriendWhere stories live. Discover now