פרק 15

10.7K 698 149
                                    

מה לעזאזל? מאיפה לעזאזל הוא הגיע? ״תומאס מה אתה חושב שאתה עושה?!״ צעקתי עליו. ״את מטומטמת או מה?!״ צעק עליי. הסתכלתי עליו מבולבלת, לא הבנתי למה הוא מתכוון.

״את באמת לא שמת לב שהוא מנצל אותך?״ תומאס שאל. מה מנצל? ״על מה אתה מדבר?״ שאלתי אותו. מייק התאושש מהמכה, ניקה את הדם וקם. ״תומאס, תסלח לי, אבל אני בדייט עם אלינור. אתה מוזמן ללכת.״ אמר לו. שנאה נשמעה בקולו.

״דייט?! אם לא שמת לב, אתה יוצא עם חברה שלי.״ תומאס צעק עליו. ״חברה שלך? תומאס ברצינות, אין לך חברה! אף פעם גם לא תהיה לך! אתה רק מחכה להזדמנות להכניס אותה למיטה ואז לזרוק כמו כל בחורה שאיתה יצאת.״ מייק צעק עליו חזרה. אני רק הסתכלתי על שניהם מבולבלת.

״אין לזה שום קשר,״ תומאס אמר והסתכל עליי. ״את לא רואה שהוא משקר לך? את לא שמה לב שהוא יוצא איתך רק כדי לפגוע בי?״ הוא שאל אותי. ״מה? מה זאת אומרת?״ הרגשתי את הדמעות בעיניי.

אני יודעת שאני לא אמורה להאמין לכל מילה שיוצאת מהפה של מייק, אבל היום, בניגוד למה שחשבתי, היה לי כיף איתו. הרגשתי שהוא אומר אמת. הוא הבטיח לי. אז למה לו לשקר?

מייק התחיל לצחוק. מה בדיוק מצחיק במצב הזה?? ״זה נכון? שוב פעם שיקרת לי?״ שאלתי עם דמעות בעיניים. לא רציתי לתת לו את התענוג לראות אותי בוכה, אז ניסיתי להשאיר את הדמעות בפנים.

״ספר לה, קדימה, ספר לה איך ניצלת אותה שוב.״ תומאס אמר לו עצבני. הפתיע אותי שהוא דואג לי ככה. ״אוקיי. רק רציתי לצאת איתך כדי שתעזבי את תומאס, ואז הוא יפגע. לא באמת רציתי לצאת איתך כדי שנחזור.״ מייק הסביר אחרי שנרגע.

״למה שתרצה לפגוע בתומאס?״ שאלתי אותו והרגשתי שהדמעות כבר לא בשליטתי. ״הוא פגע בבת דודה שלי. הוא יצא איתה שבוע ואז זרק אותה כמו כלב.״ המשיך להסביר. עכשיו השנאה שבקולו פתאום מובנת.

״זאת לא אשמתי שהיא התאהבה בי. היא הייתה רק סטוץ שפגשתי במועדון.״ תומאס אמר. עכשיו אני מבינה למה היא יצאה פגועה מכל הסיפור הזה. אבל אני חושבת שהיא הייתה צריכה להבין שמדובר בסטוץ.

״אתה יצאת איתה שבוע! על איזה סטוץ אתה מדבר?!״ מייק התעצבן עליו. ״א. לא יצאתי איתה. ב. היא זאת שנדבקה אליי כל השבוע הזה, עד שנפנפתי אותה.״ תומאס ענה לו.

״יכולת לעשות את זה בעדינות, ולא לפגוע בה ככה.״ מייק נרגע טיפה ואמר. ״איך אתה רוצה שאנפנף אותה בעדינות, אם כל השבוע עשיתי את זה, והיא אף פעם לא שמה לב.״ תומאס הסביר. טוב, הוא צודק. היא הביאה את זה על עצמה.

״טוב, ממש אין לי כוח להמשיך לדבר על זה.״ תומאס אמר. והסתובב כדי ללכת, אך ידו של מייק עצרה אותו. ״מה אתה הולך? לא סיימתי.״ הוא כעס. ״נכון, אבל בדיוק עכשיו סיימנו.״ תומאס אמר והחטיף למייק עוד בוקס.

Little serving & Fake boyfriendWhere stories live. Discover now