פרק 28

10.4K 613 42
                                    

*נקודת המבט של אלינור*

תומאס התקשר אליי. מעניין מה הוא רוצה. "הלו?" עניתי. "אלינור! מה קורה?" תומאס שאל. הוא נשמע מוזר, נלהב יותר מדי. "תומאס הכל בסדר?" שאלתי בדאגה. "בטח. תקשיבי יש מסיבה שאני נמצא בה כרגע, את רוצה לבוא?" שאל. אז הוא שיכור.

"תומאס אני עייפה. בפעם אחרת." סירבתי להצעתו. "נו אלי, החבר'ה פה רוצים לראות את החברה שלי, שבמקרה זאת את. בבקשה בואי." הוא ביקש. הוא שיכור לגמרי, הוא הרי רצה להתרחק ממני מסיבה לא ידועה. "נו אלי, בבקשה." הוא התחנן שאבוא. ממתי הוא קורה לי 'אלי'?

"בסדר, אני אבוא." לבסוף הסכמתי. "יופי, בואי למועדון מרירמון במרכז העיר. יהיה כיף." הוא אמר. "אוקיי, אבל תחכה לי בכניסה." ביקשתי ממנו. "אין בעיה, רק בואי." ענה. ניתקתי את השיחה והלכתי להתארגן. חיפשתי בארון שלי שמלה ומצאתי שמלה שחורה (כמו בתמונה)

לבשתי אותה, נעלתי עקבים שחורים, התאפרתי וירדתי למטה. "אלי, לאן את הולכת?" נועה שאלה אותי. "למועדון, תומאס התקשר וביקש ממני לבוא." הסברתי לה. "את רוצה שאני אקפיץ אותך?" היא שאלה. "כן." עניתי לה. היא לקחה את המפתחות של המכונית שלה ויצאנו.

"לאיפה את צריכה?" נועה שאלה לאחר שנכנסנו לרכב. "למועדון מרירמון." השבתי לה. "המועדון החדש שנפתח במרכז העיר?" שאלה לאחר שהתחילה בנסיעה. "לא יודעת, זה השם שתומאס אמר לי." עניתי.

לאחר שהגענו, חיפשתי בעיניי את תומאס כשעוד הייתי ברכב. "יש פה מלא אנשים, איפה תמצאי אותו עכשיו?" נועה שאלה. "ביקשתי ממנו שיחכה לי בכניסה, אבל הוא היה שיכור כשדיברתי איתו, אז אני לא חושבת שהוא הקשיב לי בכלל." הסברתי לה. "טוב, אז נראה לי שאת טועה, כי הנה הוא." נועה אמרה והסתכלתי לכיוון שאליו היא הצביעה.

אז הוא כן הקשיב לי. "טוב, תודה נועוש, נדבר." אמרתי לה ויצאתי מהרכב לכיוון תומאס. "תהני!" היא צעקה לי ונסעה משם. "תומאס, אני פה." אמרתי לו. הוא ממש לא נראה מרוכז, איך הוא עוד עומד? "אלינור, כיף לראות אותך!" הוא אמר בהתלהבות מוגזמת. "בואי, אני אכיר לך את החבר'ה." הוסיף ומשך אותי לבפנים.

ברגע שנכנסתי גל חום פגש את פניי. כל מי שהיה בפנים רקד ושתה. כולם שם הזיעו ברמות, שכל המועדון היה ריח של זיעה. "חבר'ה, זאת אלינור." תומאס הציג אותי לחברים שלו. את חלק אני זוכרת מהפעם שפגשתי את תומאס במחששה. מתי שפגשתי את מייק. "היא יפיפייה. זכית." אחד מהם אמר.

אני חושבת שקוראים לו ג'יימס, אבל אני לא בטוחה. "טוב, די לדיבורים. הגיע הזמן לרקוד." עוד אחד הגיע עם שתייה וחילק לכולם. הוא גם היה אז במחששה. כולם שם שתו בשלוק את הכוס ונכנסו לרחבה.

Little serving & Fake boyfriendWhere stories live. Discover now