פרק 14

11.5K 653 69
                                    

קמתי תשושה מעייפות. כל הלילה חשבתי אם אני עושה נכון כשהסכמתי לצאת עם מייק. אבל, זה יהיה רק דייט אחד וכשנסיים אותו, אני אנתק איתו קשר. טוב, ככה לפחות נראה לי.

סיימתי להתארגן והלכתי לחדר של נועה. ״היי, את מוכנה?״ שאלתי. ״כן. בואי נצא.״ אמרה ויצאנו. ״תגידי, איפה תומאס? הוא לא היה אמור לפגוש אותך בכניסה לבית הספר?״ נועה שאלה כשהגענו לשער.

״כן, אבל אני לא רואה אותו.״ עניתי לה כשחיפשתי בעיניי את תומאס. ״טוב לא משנה, אני לא רואה אותו. בואי נלך, אני לא רוצה לאחר.״ אמרתי לה והתקדמנו לכיתות. ״ביי אלי, ניפגש בהפסקה.״ נועה אמרה לי ופנתה לכיתתה. ״ניפגש.״ צעקתי לה ונכנסתי לכיתתי.

״היי, בוקר טוב.״ אמרתי לליאור ואבישג שכבר הגיעו. ״בוקר טוב.״ הן החזירו. ״אבישג, איך את מרגישה? שמעתי שהיית חולה.״ שאלתי את אבישג. ״אני בסדר. תודה.״ היא חייכה. התיישבתי במקומי והמורה נכנסה והתחילה ללמד.

שעתיים של היסטוריה וספרות עברו מהר. הפעם לא חשבתי על דברים שוליים, והתרכזתי בלימודים. את תומאס לא ראיתי עדיין. הלכנו לקפיטריה אני, ליאור ואבישג, והתיישבנו יחד עם נועה וחברותיה לכיתה.

״אלינור!״ שמעתי מישהו קורא לי. הסתובבתי כדי לראות מי זה, וראיתי את מייק. ״היי.״ חייכתי אליו וקמתי ממקומי. ״היי, תקשיבי בקשר לדייט, אז את רוצה לצאת למקום מסוים?״ שאל. ״האמת שלא, תפתיע אותי.״ לא היה לי מושג לאן ללכת, אז ביקשתי ממנו שיחליט. ״טוב. אז אני אבחר.״ אמר.

״אוקיי. אין בעיה.״ הסכמתי. ״מעולה, בחמש אבוא לאסוף אותך?״ שאל. ״כן.״ עניתי וחזרתי למקומי. ״זה לא מייק? מי"ב?״ אבישג שאלה. ״כן, זה הוא.״ עניתי לה. ״אתם מכירים?״ שאלה. ״כן, הוא מישהו שאני מכירה עוד מהחטיבה.״ הסברתי. ״אה, ומה הוא רצה?״ ליאור שאלה. ״כלום. לא משהו חשוב.״ לא רציתי לומר להן משהו בקשר ליציאה שלנו. ״אוקיי.״ ליאור אמרה ועזבנו את השיחה עליו.

חיפשתי בעיניי שוב את תומאס. לא ראיתי אותו מתחילת היום, וזה לא מתאים לו. הוא היה צריך לבוא ולדרוש ממני את הדרישות המעצבנות שלו, והוא לא הגיע. מוזר.

״אלי, את מי את מחפשת?״ נועה שמה לב שאני לא מרוכזת בשיחה שלהן, וחיפשתי מישהו. ״את תומאס. אני לא ראיתי אותו וזה פשוט מוזר.״ השבתי. ״לא נראה לי שהוא הגיע היום.״ אבישג אמרה.

״איך את יודעת?״ שאלתי. ״דיברתי עם דניאל בתחילת היום, ואני חושבת שהוא אמר משהו על כך שעומד להיות היום שקט.״ הסבירה. ״מה זאת אומרת?״ תהיתי. ״כשתומאס נמצא, תמיד יש רעש. הוא תמיד איכשהו גורם שיהיו בעיות. דניאל אמר לי שהוא כנראה לא נמצא, כי נורא שקט.״ היא הסבירה לי.

Little serving & Fake boyfriendWhere stories live. Discover now