020

Continuation

"Amiya" I whispered in her ear, dropping my hand from her throat. Mhi nuh sure mhi even wah touch har cause mhi aguh wah bring it further until mhi have mhi hood a drop inah har stomach and mhi know she nuh ready fhi dat.

She pushed herself off me and turned around, looking up at me under her long lashes, har chocolate brown eyes staring at me with nothing but innocence weh mhi did wah spoil.

"What Aziel, yuh nuh wah touch mhi?" Now she wah mhi touch har? Why she nuh mek up har mind cause har body a mek mhi think different.

She raised her brow at me, tilting her head with a small smile, the innocent look still in her eyes "Hmm?"

"Mhi more dan wah touch yuh Amiya, das y mhi nah touch yuh" I muttered and stepped into her personal space. She tilt her head up fhi look pan mhi properly and mhi did just wah grab har throat and put har pan har knees.

Need har fhi stare up pan mhi suh wid mhi hood a dance pan har tongue.

She took grasp of my hand and brought it up to her throat, pouting her lips at me. I grab her throat and brought her against me "Stop play wid mhi my girl" I whispered, my tone lower than usual.

"Nah play wid yuh, a you start tease mhi and all of a sudden you just stop suh"

"Weh yah try seh my girl?" Mhi know exactly weh she a seh but mhi wah she seh it, mhi wah hear it suh mhi cah fling har pan the bed and do the works.

Wah fuck dah gyal yah from she bruk up mhi car window.

"Touch mhi, mhi wah yuh touch mhi Aziel" The grip I had on her throat got tighter the more we stared at each other. Har gaze did a get low with her lips still pouted, her body purposely pressing on me with har breast dem were pressing against my chest.

Y dah gyal yah a play wid mhi doh fadda?

"A bet seh we fuck har up"

"Ah" I said and dropped my hands to her waist, lifting her up and throwing her on the bed. She bounced up in position, her elbows dipping in the soft mattress and her legs were slightly opened.

I spread her legs with my knee and towered over her, grabbing her face gently and dipping my head, pres sing my lips on hers.

The deeper we get inah the kiss the more mhi hand start fhi roam har body a feel every likkle curve she have.

"Yuh sure my girl?" I pulled from her lips and she nod her head.

"Nuh fuck mhi Aziel" The fuck she mean nuh fuck har?

I look at her with a confused look "Just touch mhi" She added but mhi still confuse all when mhi medz seh she just wah mhi put mhi finga dem inah har.

A wah kinda fuckry this ahe a come to mhi wid?

"A pussy we wah inuh, jah jah"

I shook head and just pulled her shorts with her panties off, then all of a sudden she get shy and a try hide from mhi. Mhi dun upset seh she mek mhi feel like seh a the pussy mhi did aguh get.

"Nah nuh time fhi yuh shy play inuh Miya, open yuh fucking legs dem"

"No" I stare at her, forcing her legs wide open "Jesus Christ" pussy pretty yuh fuck. If mhi did nyam pussy mhi goodly woulda dive inah dat.

"Swear a dem pussy yah fhi get eat"

Anuh dat we play doh fadda.

"Mek mhi fuck yuh Amiya" Mhi nuh think mhi can wait nuh more afta she mek mhi have har open up suh like a me a har gynecologist.