Love Hurts Sometimes - Chapter 28

301 21 3
                                    

זה פרק די הרבה ארוך אז קריאה מהנה :)))

~נקודת מבט אנג'ל~

פתחתי את העיניים שלי. מביטה מסביב בכל הבלונים שעטפו את החדר. התעוררתי למיטה ריקה מה שדי אכזב אותי. כי למען האמת, הדבר היחידי שאני רוצה כרגע זה להיות עם נייל. יצאתי מהמיטה והתיישבתי על הקצה שלה. התמתחתי מעט והבטתי בפתק שנח על השידה לצד המיטה.

"בוקר טוב, לאב. אני מניח שהרגע קמת, ולכן כמו כל בוקר תלכי לצחצח שיניים תתלבשי ותרדי לאכול. מיד לאחר מכן, יחכה לך פתק להפתעה שלי :)"

חייכתי למראה הפתק והלכתי לצחצח שיניים. לאחר מכן הלכתי לארון שלי ולבשתי גינס גבוהה בצבע כחול כהה גופייה שחורה וכפכפים בצבע רגל וירדתי למטה. הכנתי לעצמי נס והתיישבתי בכיסא הצמוד לבר הגבוהה שבמטבח. היה עוד פתק בצבע צהוב.

"היי לאב, אני מניח שעכשיו את שותה את כוס הנס הרגילה שלך וקוראת את הפתק, אז הפתק הבא הולך להיות בפלאפון שלך. את תקבלי אותו כשיגיע הרגע"

השעה עכשיו הייתה 09:30

הלכתי לסלון והדלקתי טלוויזיה. מוזר. אף אחד לא היה בבית. גם לא ג'ייסון ומייק, וגם לא הבנים. אני יודעת את זה כי הם היו חייבים לעשות רעש כל שהו.

צפיתי בטלוויזיה עד שצלצול מהפלאפון קטע את התוכנית שראיתי.

"לכבוד יום הולדתך ה-20 החלטתי לעשות סוג של משחק, אני אפזר פתקים ברחבי מקומות בהם בילינו בשבועות האחרונים ואם תדעי לאן אני מתכוון תמצאי את הפתק. יש לך 5 תחנות בסך הכל, ובכל אחת מהן מחכה מישהו מהבנים. בתחנה הסופית, תמצאי אותי ;)

הרמז הראשון שלך, הוא היכן שישנם מאות וורדים."

מאות וורדים? זה בבקתה שהיינו! בחדר שבתוכו היה המרתף!

יצאתי מפתח הבית בזריזות סוגרת את הטלוויזיה ונועלת את הדלת אחריי. נכנסתי אל האוטו שלי והתחלתי לנסוע.

הגעתי אל השומר. צפצפתי לו והוא פתח את החלון באדישות מוחלטת. "גברת הורן?" הוא אמר בזלזול.

"כן" עניתי והוא הושיט לי צרור מפתחות.

נסעתי לכיוון הבקתה ששם אני ונייל היינו אמורים להשהות בשבוע שהיה. עצרתי מולה. דוממתי מנוע וחניתי בחנייה של הארמון/ גן עדן/ בית חלומות.

נכנסתי לתוך הארמון/ גן עדן/ בית חלומות/ ומיהרתי לחדר שהיה פעם חדר האורחים, היכן שהארי ישן.

הארי. לא שמעתי ממנו שבועיים וחצי, אם לא יותר. טוב נו, הזמן עובר מהר כשנהנים.

נכנסתי לאותו חדר שהיה את הפתח למרתף, ופתחתי את הדלת בידיים רועדות. אחרי שעברנו מכאן, נייל הבטיח לי שהוא יעשה אלבום גדול של כל התמונות שלנו, אבל לא ייתן לי לראות אותו אחרי שילך. כדי שאני לא אהיה עצובה. האמת, שבלי או עם האלבום הזה, אני אהיה עצובה.

Love Hurts SometimesWhere stories live. Discover now