Love Hurts Sometimes - Chapter 22

286 22 4
                                    

"אני מצטערת" לחשתי והבעת פניו הפכה לעצובה.

אני מקווה שעשיתי  את הדבר הנכון.

הלכתי אל החדר שלי ושל נייל וסגרתי את הדלת.

***

עברו שישה ימים, מחר נייל אמור להגיע ולבינתיים מצאתי 9 פתקים מתוך כל ה-10 שנייל השאיר לי.

הראשון במטבח שנמצא בקומת הקרקע.

השני במקלחת שנמצאת בקומה השנייה. הפתק היה בארון כלי הרחצה, והוא הסביר על בהכללה על כל חדרי האמבטיה בבית. וכשאני אומרת כל חדרי האמבטיה, אני מתכוונת כל השישה.

השלישי בסלון שבקומה הראשונה. הפתק הופיע על השולחן שבמרכז הסלון.

הרביעי בחדר השני שלי ושל נייל שנמצא בקומה השלישית. הוא היה מוחבא בתוך אחת המגירות. הוא הסביר על החדר הנוסף שהיה בקומה הראשונה – חדר אורחים. שם הארי ישן.

החמישי היה בחדר המוזיקה שהיה ממוקם בקומה השנייה. החדר היה ענק ומלא ציוד מוזיקאלי היה בתוכו. בין השאר, גיטרות (אקוסטיות, חשמליות וקלאסיות), פסנתר כנף לבן גדול היה ממוקם בקצה החדר, כינורות תלויים על הכירות בסדר מהגדול לקטן, ועוד כל מיני כלים שלא ממש ידעתי מה השם שלהם.

השישי היה בחצר, שהיה בקומה הראשונה (מן הסתם).

השביעי היה בחדר העבודה שהיה בקומה השנייה. הייתה שם ניירת מסודרת, מחשב נייח ונייד, והיה סוג של מטבחון קטן שהיה שם מכשיר להכנת שתייה חמה, לידו תמי 4, כיור, ושלושה ארונות בהם נמצאים חומרים להכנת שתייה החמה, וכל מיני מאכלים למיניהם.

השמיני היה בגג שהיה בקומה האחרונה – קומה 4. ביליתי שם את רוב הזמן.

התשיעי היה בחדר הארונות שהיה בקומה השנייה. שעם המזל שלי מצאתי לפני מספר שעות קלות. ובינתיים בשאר השבוע השאלתי חולצות ובוקסרים מהארי.

את הפתק העשירי לא מצאתי, למרות שחיפשתי בכל חדר בבית. ברוב ששת הימים הארי הציק לי והיו לנו המון קטעים שהוא נישק אותי או לפחות ניסה, הוא לא הפסיק לרדוף אחריי בניסיון לתת לו צ'אנס או להיות שלו במשך יום אחד.

ואחרי כל השבוע הזה, אני חושבת שזה יהיה צעד חכם לעשות את זה. ככה שכשאני אהיה עם נייל הוא לא ירדוף אחריי ולא יפריע לנו, נכון?

הייתי במטבח, קמתי לפני כמספר דקות. הכנתי לעצמי נס.

זוג ידיים נחו על המותניים שלי. "בוקר טוב בייב" הוא לחש בקולו הצרוד ואני כתגובה נאנחתי בקול. הסתובבתי אליו ככה שפנינו היו מקורבות. דחפתי אותו מעט והוא טיפה התנגד אבל לא לחץ עליי.

"בסדר. אני מסכימה" לחשתי בלית ברירה.

"למה?" הבעת פניו הייתה מעט מבולבלת.

Love Hurts SometimesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon