שוברת מוסכמות - Breaks The No...

By Little-halo

145K 6.4K 611

אמילי ג'יין, היא כמו כל נערה טיפוסית. רוב הזמן עושה שטויות ועל טעויות למדה ממזמן שלא להתחרט. היא ציפתה להעביר... More

~ פרולוג ~
~ סיבוב אחרון ~
~ סופ"ש של מסיבות ~
~ היום שאחרי ~
~ לא בוכים על שוקו שנשפך ~
~ לא מה שחשבת ~
~ דייט ראשון איתה ~
~ מיליון כוכבים ~
~ Undercover ~
~ דאבל דייט ~
~ תני לי זמן ~
~ חבר לחורף ~
~ תחרותיות זה סקסי ~
~ כבר לא רק שחור ולבן ~
~ הפסל ~
~ החטיפה ~
~ הסוד שלנו ~
~ חברים ותיקים - אוייבים חדשים ~
~ מצב טיסה ~
~ אמסטרדם בייבי ~
~ לאבד שליטה ~
~ שמועות רצות ~
~ יהיה בסדר ~
~ תא מעצר ~
~ הגונב מגנב - פטור ~
~ לשאת בתוצאות ~
~ אהבה אחרת ~
~ גלגל הצלה ~
~ אפיסת כוחות ~
~ מוצפת באהבה ~
~ סיום מחצית ~
~ אמא, אני ביסקסואלית ~
~ אני אוהבת אותך ~
~תמונה אחת שווה אלף מילים, אך אלו מילים? ~
~ הסרטון ~
~ הכנות לגמר ~
~ הגמר ~
~ הומופוביה בשיאה ~
~שובו של הפסל ~
~ להמשיך הלאה ~
~ הנשף מתקרב ~
~ לחיי האהבה ~
~ מתל אביב ועד אילת ~
~ את לא נראית לסבית ~
~ מתגעגעת לאור הזרקורים ~
~ לילה האחרון בעיר הגדולה ~
~ החלום ~
~ ומה אם כל זה סוג של משחק? ~
~ לחוצה על הכתר ~
~סידורים אחרונים לפני הנשף ~
~ הנשף ~
~ לנצח ~
~ מלכלוכית לסינדרלה ~
~ אפילוג ~

~ יותר מידי וודקה ~

2.9K 108 2
By Little-halo

"מה?" אני מסתכלת על רומי. "סתם, חשבתי על משהו" היא עונה ומסתכלת בפלאפון.
"כבר 22:00 שנזוז? או שנישן פה עוד לילה". אני נזכרת בדייט הראשון שלנו ומתחילה לצחוק. "איתן לא ישמח אם זה יקרה", היא עוזרת לי לקום.

יום שלישי, 10:25.
כרזות על קירות השכבה, "התכוננו לתחרות הכשרונות הכי גדולה בארץ. מי הכוכב הבא שלנו? 1.12 בטיילת מול הים". *אני כבר לא יכולה לשמוע על התחרות הזאת* רוני יושבת עם פנים נפולות על הספסל, עידן ונטע לידה. "מה קרה?" אני מגיעה אליהם.
"בואי נגיד שאני לא מתה על צה"ל", לוקח לי זמן להבין עד שנופל לי האסימון. "הדייט עם דניאל לא היה משהו?",אני שואלת אך רוני שותקת. לבסוף נטע עונה במקומה "הדייט הלך טוב. אבל מסתבר שיש לו חברה כבר שנתיים וחצי. הוא חשב שהם יוצאים כידידים", "אוי" אני מביטה ברוני שמבואסת.

"בואו נצא לשתות היום, נוציא אותך מהדיכאון", עידן מציע. "טוב" היא עונה. *בכל יציאה שיש אלכוהול.. רוני תהיה שם* אני מתקדמת לשיעור ביולוגיה שאיתן עוצר אותי "היי" אני מחייכת אליו.
"התגעגעת?", "לא" אני עונה . הוא מחבק אותי אליו ומעמיד פנים שהוא נפגע "שקרנית". *אומרים שבכל צחוק יש טיפת אמת*. "אתה בא היום בערב? אנחנו יוצאים כולם לשתות". הוא מהנהן "כן, אפשר ללכת לUndercover". עיניי מעיפות מבט בדלת הכיתה, "סבבה, אז נדבר". הוא שולח אליי חיוך ומתקדם לכיוון היציאה. *כרגיל הולך לעשן*

אני מעבירה את הבצפר ביותר מידי חפירות וחומר משעמם. פותחת את דלת הבית ומוצאת את אמא שלי יושבת בסלון. "אני בקושי רואה אותך בזמן האחרון". נקיפות מצפון תוקפות אותי *באמת התרחקתי ממנה*. "מצטערת יש לי לחץ מהלימודים ואיתן..", היא עוצרת אותי. "חשבתי אולי נסע לחופשה בחו"ל, מה את אומרת? נקרא גם לאחיות שלך.. כבר שכחתי איך הם נראות" *באמת שהמון זמן לא היינו כל המשפחה ביחד*. חיוך עולה על פניי, "נשמע טוב, מתי?". היא מלטפת את שערי "בסוף החודש, נסע להולנד". *אמסטרדם* זה הדבר הראשון שעולה לי בראש - זה הולך להיות מעניין.

האנה אוספת אותי ואני מכוונת אותה לבר. אנחנו נכנסות לUndercover ומתיישבות עם כולם. עוד לא עוברת שעה, האנה ורוני כבר שתויות. אני מחליטה להלהיט קצת את האווירה, "שנשחק מה הסיכויים?". "אוקיי.. האנה מה הסיכויים שאת ורון עולים לדואט על הבמה", עידן לוגם מהבירה שלו. היא מסתכלת על רון ועונה "8".

עידן סופר עד 3 וכל מי שבשולחן זורק מספר והחישוב יוצא 8. הם עולים לבמה אך עוד לפני הפזמון עידן מחליט למשוך אותם בעקבות כאב אוזניים. "רוני מה הסיכויים שאת מתחילה עם הברמנית" איתן שואל אותה בחצי חיוך, "3 - אני סטרייטית". אני מסתכלת על איזבלה שנמצאת בבר, מקווה שזה לא יגיע למספר 3. ב3 כולם זורקים מספר שמגיע ל16 ומפי משחחרת האנחת הקלה.

"איתן מה הסיכויים שאתה עושה מופע חשפנות על השולחן" אני מחליטה להחזיר לו. הוא מופתע אבל זורם איתי "5" למרבה הפלא, המספר יוצא 5. אני מתחילה לצחוק שהוא עולה על השולחן ומתחיל לרקוד. המאבטח עוצר אותו בדיוק לפני שהוא מוריד גם את המכנסיים, איתן קורץ לו וחוזר לשבת. "מה הסיכויים שאת עולה לשיר אחרי 4 שאטים ברציפות" נטע מסתכלת עליי, אני משיבה "9".

המספר יוצא 9 לפני שאני מספיק להתחרט. אני שותה 4 שאטים שחבריי לשולחן מעודדים אותי ומתקדמת לבמה. סחרחורת תוקפת אותי שאני שרה את הבית האחרון. אני נושמת עמוק ומצליחה לסיים את השיר, בדרכי חזרה לשולחן חולשה תופסת את גופי ואני נופלת.

"היי" קול מוכר נשמע בחלל החדר כשאני פוקחת את עיניי. כאב חד תופס אותי שאני מנסה להתיישב במיטה. עיניי סורקות את החדר, מבחינות שעל גופי שמלת בצבע תכלת. צינור של אינפוזיה מחובר לידי השמאלית. לוקחת לי דקה להבין היכן אני נמצאת. "למה אני מאושפזת" אני שואלת את איזבלה שיושבת לידי. "עשו לך שטיפת קיבה, נסחפת קצת עם האלכוהול". אני מכווצת את גבותיי "אני לא זוכרת כלום".

היא מחייכת "הופעת על הבמה ושירדת פשוט התעלפת. לקחתי אותך מהר לבית חולים". אני מחזיקה את ראשי, כאב ראש תוקף אותי. "כדאי שתנוחי", היא באה לקום שאני עוצרת אותה "ההורים שלי יודעים?". היא מנידה את ראשה בשלילה "לא" ולוקחת את הפלאפון שלי, מקלידה משהו. "תתקשרי אליי שישחררו אותך, אני אבוא לקחת אותך לבית". אני מהנהנת בהסכמה ועוצמת את עיניי בחזרה.

אני עומדת בכניסה לבית חולים שמכונית בצבע ורוד עוצרת מולי, איזבלה מחייכת אליי. "וואו לזה לא ציפיתי" אני מחייכת ומתיישבת במושב שלידה. "למה לא ציפית?" היא מסובבת את ההגה ומתחילה לנסוע. "מכונית ורודה?", היא צוחקת "מה אף פעם לא ראית לסבית נוסעת באוטו ורוד?". ראשי מהנן בציניות, "שברת לי סטיגמה זה בטוח". היא מחייכת "אני קוראת לה בוצ'ה בורוד, נראית נשית אבל תצא בלי שריטה מכל תאונה". צחוקי מתגבר. אני מכוונת אותה לבית והיא חונה מול הכניסה. "בלה, תודה על הכל", היא מחייכת אליי "אמילי אני תמיד פה". שפתיי מנשקות את לחיה לשלום.

כשאני מתיישבת בסלון לראות טלוויזיה מופיעות התראות על צג הפלאפון שלי :
5 שיחות שלא נענו
15 הודעות
אני נכנסת קודם להודעות מאיתן:
איתן: אמילי הייתי אצלך בבוקר אבל עדיין ישנת
איתן: מקווה שתרגישי יותר טוב
איתן: אולי נוכל להיפגש בערב?
איתן: אוהב
אמילי:כן תבוא ב19:00

*הוא ממש לחוץ אם הוא שלח כל כך הרבה הודעות* אני מרפרפת בפלאפון יש עוד כמה הודעות מהאנה ורוני - אני עונה להם שהכל טוב. אני מופתעת לגלות שיש 3 שיחות שלא נענו מרומי.

"חיפשת אותי?" , "אמילי סוף סוף! איך את מרגישה?". אני מתקדמת לכיוון המקרר במטבח ומוציאה בקבוק מים. "הכל טוב, רק צריכה קצת לנוח. רצית משהו?". "כן, אני מקווה שלא תיכעסי", קולה נשמע מהוסס. "מה קרה?", שפתיי לוקחות לגימה מין הבקבוק. "רשמתי אותך לאודישנים של התחרות כשרונות ועברת". אני יורקת את המים בהפתעה "מה עשית?!".

"אחרי שנפגשנו בים, התקשרתי לקבוע לך אודישן". אני מנגבת במגבת את הארון הנוטף ממים "אוקיי.. ואיך התקבלתי?". "האודישן היה אמור להיות היום, זה היום האחרון. בגלל כל מה שקרה ידעתי שלא תרגישי טוב כדי להיבחן. אז שלחתי להם את הסרטון מההופעה שלך אתמול". אני חוזרת לשבת בסלון, "איזה סרטון?". לוקח לה כמה שניות לענות, "צילמנו אותך אתמול שהופעת" *איך היא רשמה אותי בלי שאני אדע* אני לא יודעת אם לשמוח או לכעוס. "רומי תודה אבל אני לא הולכת לזה".

גוון הקול של רומי נהפך לרציני פיתאום "אמילי, אני לא מוותרת לך לפחות תנסי! מקסימום לא תעברי". "אז אני אעשה מעצמי צחוק שם על הבמה?", פי אומר בקול את חששותיי. גוון קולה נהפך לרך "את לא, את כל כך מוכשרת ויכולה להגיע רחוק. אני באמת מתכוונת לזה". "טוב אני מוכנה לנסות", *אני מסוגלת להרגיש איך לחיי לוהטות עכשיו*. גיחוך נשמע מהצד השני של הקו, "אני אשלח לך את הפרטים לשלב הראשון בהודעה".

19:10 כשדפיקה נשמעת בדלת.
"היי בייב", איתן עומד בכניסה עם שקית ועליה רשום "הסושייה".

Continue Reading

You'll Also Like

798K 8.7K 40
לא טובה בהקדמות. תיכנסו ותבינו☺️☺️ אזהרה- יש פירוט יחסי מין. מערכת יחסים של דאדי וליטלגירל. תמימים אנחנו לא. אז לא אשים הגבלת גיל אז תהנו☺️ -הסיפור ג...
232K 15.5K 74
״לא כל הנוצץ זהב, לפעמים אחיזת העיניים מתעתעת בנו וגורמת לנו לחשוב שלמישהו אחר יותר טוב.אבל לכל אחד בעולם יש שק שאותו הוא סוחב, עם הצרות והאוצרות. א...
5.7K 780 15
״תמיד ריתקת אותי את יודעת..? המבט הצוחק שלך בעיניים, זה הרס אותי. ואז חיבר אותי מחדש. השמחת חיים שלך שבתה אותי. ומסיבה כלשהי, אני חייב לדעת כל דבר וד...
65.8K 4.4K 35
לא הייתי צריך לנשק את סת׳. הייתי צריך להישאר בתוכנית ההתעלמות שלי. מעכשיו גם ככה התעלם ממנו והוא ממני. ״פאק !״ פלטתי משפתיי לא מאמין למה שקרה. נכ...