פרק 47

856 64 18
                                    

נקודת מבט לואי

הגענו לחדר במלון או יותר נכון לקרוא לזה וילה.
הוילה הייתה שתי קומות על הים, היא הייתה ענקית עם ארבעה חדרי שינה, שלושה חדרי מקלחת, מטבח, סלון, בריכה,ג'קוזי, חדר כושר ועוד מלא דברים ואפילו חדר ספא קטן.
אני והארי הלכנו לחדר שינה הכי גדול שהיה בקומה השניה והתחלנו לפרוק את הדברים.

״אין לי כוח״ אמרתי וצנחתי על המיטה והארי צחק ״באלי לישון״ אמרתי ״לואי רק בוקר פה״ הארי אמר ״בסדר אבל בקושי ישנו בלילה בגלל הטיסה״ אמרתי והוא התיישב לידי ״יש לך חצי שעה לישון בזמן שאני מכין אוכל״ אמר ואני הנדתי בראשי ״תזמין מהמלון אתה לא קם לשום מקום״ אמרתי והנחתי את ראשי עליו והוא התחיל לשחק לי בשיער וביד השניה התקשר והזמין לנו אוכל ולאחר כמה דקות נרדמתי.

״לו.....לו קום האוכל פה״ שמעתי את הארי אומר ״אני עייף״ אמרתי ״יאללה לולו הזמנתי לנו סושי״ הארי אמר ומיד קמתי ״איפה סושי מה סושי״ אמרתי והוא צחק והלכנו למטבח ואכלנו.

״אז מה אתה רוצה לעשות היום? יש לנו עוד חודש שלם פה״ הארי שאל שסיימנו לאכול ״אפשר לצאת להסתובב אולי על האי?״ שאלתי והוא הנהנן ״בוא נלך להחליף בגדים״ הוא אמר והושיט לי יד ואני הנדתי בראשי וסימנתי לו להסתובב על הגב אלי והוא חייך והסתובב וישר קפצתי עליו לשק קמח ונתתי לו נשיקה בלחי והוא הלך לארון שלנו מוציא בגדים ולאחר מכן הלכנו להתלבש.

אחרי שטיילנו קצת חזרנו לחדר וראינו סרט.
״לואי בוא נצלול״ הארי אמר שנגמר הסרט ״אין לי כוח״ ״נווו לולו היה כיף״ הארי אמר ״טוב טוב״ אמרתי והוא נישק אותי ולאחר מכן הלכנו ללבוש בגד ים והלכנו למקום בו צוללים.

״מזה החליפה הכבדה הזאת זה שוקל כמו מאה קילו״ אמרתי והארי צחק ״לו בוא כבר למים״ אמרתי ונכנסו ביחד עם המדריך.
~
הגיע כבר ערב וסיימנו לצלול ״נכון היה כיף לולו?״ הארי שאל והנהנתי ״בוא כבר לחדר קר לי״ אמרתי והוא חיבק אותי והלכנו לחדר.
״ראשון במקלחת״ אמרתי והארי גיגל את עינו ״מי אמר שאתה לבד במקלחת?״ שאל ״אתה מוזמן להצטרף״ אמרתי ובנתיים מילאתי מים באמבטיה ונכנסתי למקלחת וכמה דקות אחרי הארי נכנס וחייך שראה אותי. קמתי לתת לו לשבת והתיישבתי עליו והוא התחיל לנשק את צווארי ״אני אוהב אותך״ לחש ״אני א-אוהב אותך״ אמרתי כמעט גנחתי הרגשתי את הבטן שלי מתפוצצת והוא גיחך שהבין למה ורק מהמחשבה שהוא ערום מתחתי גרמה לזה שיעמוד לי. ניסיתי להסתיר את זה עם היד אבל הארי שם לב והזיז אותה משם והתחיל לעשות לי ביד ״אתה לא צריך להתבייש ממני לאב״ אמר ושוב נישק את צווארי ״הארי״ גנחתי ״יותר מהר״׳ גנחתי והוא התחיל להזיז את היד יותר מהר וגנחתי יותר חזק ״פאק הארי״ גנחתי. מה שהבן אדם הזה גורם לי להרגיש פשוט לא אפשרי להסביר הוא פשוט כלכך מושלם ואני אוהב אותו כל כך.
״אני עומד לגמור״ אמרתי ואחרי כמה שניות גמרתי ולאחר מכן גמרנו להתקלח ויצאנו לבשתי סוודר של הארי בוקר ונכנסתי למיטה. ״לו אני שניה בא אני הולך לטפל בבעיה שיש לי״ אמר וצחקתי כי רק הוא עשה לי בלי שהחזרתי לו.
התחיל להיות לי קפוא והתחילתי לרעוד הארי בדיוק יצא מהמקלחת לבוש כבר בבוקסר וראה שאני רועד אז בא וחיבק אותי ״קר לך?״ שאל והנהנתי והוא הידק את אחיזתו זה כן חימם אבל עדיין היה לי קר ״הארי״ אמרתי והוא הסתכל עלי ״עדיין קר לי״ אמרתי ״חכה פה״ אמר והביא לנו עוד שמיכה מהארון ועטף את שתינו בשתי השמיכות ונישק לראשי ״מזה לו אתה רותח חכה פה״ אמר ובא לקום מהמיטה אבל עצרתי אותו ״קר לי תשאר״ אמרתי ״אני שניה חוזר לולו אני הולך להביא מדחום״ אמר והלך למקלחת ושחזר בדק לי חום ״לולו יש לך חום״ אמר ״בוא אלי בייבי שלי״ אמר והתחפרתי בו יותר ״אתה רוצה תה וכדור?״ שאל והנהנתי. הוא קם הלך להביא לי כוס מים וכדור ולאחר מכן הלך להכין לי תה וחזר למיטה. גמרתי לשתות את התה ״תנסה לישון״ הארי אמר הנחתי את ראשי על חזהו מנסה להתחמם כמה שיותר ולאחר כמה דקות נרדמתי.

Larry stylinson- surfingOnde histórias criam vida. Descubra agora