פרק 20

1K 80 2
                                    

(נקודת מבט הארי)

התעוררתי לפני כמה דקות מהשעון מעורר השעה כבר 9 בבוקר לואי עדיין ישן שהראש שלו על החזה שלי ואני ‏מלטף לו את השיער.
אחרי שעה שאני יושב הגיע הזמן להעיר את לואי כי אנחנו מאחרים לעבודה ״היי לו קום יש לנו עבודה״ אמרתי ונישקתי אותו והוא התחיל לזוז ״ממ״ אמר בקול עייף והסתובב לשני ואמרתי ״יאללה לו אתה לא רוצה לאחר ביום הראשון וגם אני״ ״דיי האז תן לי לישון בשקט״ אמר ושם את השמכה מעל הראש והנדתי בראשי ״אם שאני חוזר מהשירותים אתה לא במחוץ למיטה אני אוציא אותך״ אמרתי והלכתי לשירותים לצחצח שיניים ולהתארגן ולהתלבש ושיצאתי מהשירותים ראיתי שלואי עדיין במיטה הורדתי ממנו את השמכה נתתי לו נשיקה והרמתי אותו ״היי תוריד אותי! אני רוצה לישון!״ אמר ״לו אתה צריך להתארגן״ אמרתי ולקחתי אותו למקלחת הוא התארגן.
לאחר שסיים ירדנו למטה לאכול קורנפלקס ויצאנו מהבית.
~
הורדתי את לואי בסטארבקס ״ביי לו אני אבוא לקחת אותך שאני אסיים״ אמרתי והוא נתן לי נשיקה והלך ונסעתי לכיוון הבית ספר לגלישה.
~
לאחר שסיימנו לעבוד התחלתי לסגור את המקום ואז באה אלי מישהי שלימדתי היום ״אמממ היי אני קרוליין ג׳ונסון אני מנהלת של חברת דוגמנות ואנחנו מחפשים דוגמנים ואתה נראה ממש מתאים אם תרצה לעשות אודיישן שאני בטוחה שתעבור קח זה הכרטיס ביקור שלי״ אמרה נתנה לי כרטיס ביקור והלכה.
לקחתי את הכרטיס ביקור והכנתי לכיס ולאחר מכן המשכתי לסגור את המקום.
~
אחרי שהגעתי הביתה ארגנתי מהר את הדברים לפיקניק שאני מכין לי וללואי שם הכל במכונית וממהר לאסוף את לואי.

אחרי כמה דקות הגעתי לסטארבקס ואמרתי לו לצאת ראיתי אותו ממהר לכיוון שלי פותח את הדלת ליד הנהג ונכנס ״היי לאב״ אמרתי ונתתי לו נשיקה ״אז איך היה ביום הראשון בעבודה״ שאל אותי ועניתי לו ״טוב שלך?״ ״גם טוב. הארי לאן אנחנו נוסעים זה לא הדרך לבית שלך?״ שאל ״הפתעה״ אמרתי.
~
לאחר כמה דקות הגענו לים בדיוק בשקיעה.
הלכתי לבגאז והוצאתי את הקופסא שיש בה את כל האוכל והשתיה שהבאתי לנו.
התחלנו ללכת לכיוון החוף בזמן שהיד שלי סביב המותניים של לואי והוא מתכרבל לתוכי ושמתי לב שהוא רועד ״קר לך בייבי?״ שאלתי והוא הנהן. עצרתי לשניה והורדתי את הסוודר ונתתי לו ״תודה״ הוא לחש ונישקתי אותו.
הגענו למקום שנראה שקט בלי אנשים פרסתי את הסדין שהבאתי ופתחתי את הסל עם האוכל ״המבורגרררר״ לואי צעק ואני צחקתי כי אני יודע כמה הוא אוהב.
״לואי לאב תרגיע אנחנו לא ממהרים לשום מקום תאכל יותר לאט שלא תחנק לי״ אמרתי והוא הסתכל עלי והמשיך לאכול.
״לו יש לי שאלה לשאול אותך״ אמרתי והוא הנהן בכוונה שאני אשאל ״אז אתה כבר הרבה זמן ישן אצלי וגר אצלי אבל זה אף פעם לא באמת היה רשמי אז רוצה לעבור לגור אצלי?״ אמרתי והוא חייך את החיוך המדהים שלו ״כןכןכןכן״ צעק ‏בהתלהבות ״אז קח יש לי מתנה בשבילך״ אמרתי והוצאתי את המפתח מהכיס ונתתי לו.
לאחר מכן סיימנו לאכול וחזרנו הביתה ונזכרתי ששכחתי לספר לו על הזה של הדוגמנות ולשאול אותו מה הוא חושב אז אני אשאל אותו בבית מאוחר יותר.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now