פרק 45

873 66 23
                                    

אמאלהההההההה תודה רבה על 2.9k קריאותתתתתת❤️
אזהרה פרק קיצי ברמות

נקודת מבט לואי

הגיע הזמן של הריקוד סלואו הנחתי את ידי על הכתפיים של הארי והוא את ידיו על מותני ״מתי הספקת להסתפר?״ שאלתי ״בערך שעה לפני החופה אמרתי שאם כבר יש התחלה חדשה אז למה לא להתחיל לגמרי מחדש״ אמר והנהנתי מנשק אותו ״אני אוהב אותך הארולד״ אמרתי ״אני אוהב אותך לולו סטיילס״ אמר וחייכתי ונישקתי אותו.

״אהמ״ שמענו ברמקול וכולם הסתכלו על הבמה רואים את נייל עומד שם.
״אז אני רוצה להגיד כמה מילים״ אמר והוציא דף מהכיס
״אז לואי והארי או איך שאני קורא לכם לארי.
היום הגיע היום ששניכם חיכיתם לו יום החתונה של השיפ האהוב עלי מצטער זיאם״ אמר וכולם צחקו ״אוקי אז אני זוכר איך בתחילת החופש הגדול איך אני וזאין רצינו לגלוש וגררנו איתנו את לואי. שם פגשנו את הארי וליאם שם בעצם הארי ולואי הכירו. הם עברו הרבה ביחד. אם זה לריב, לישון, להתנשק, לשכב וכמובן הדבר האהוב עלי לאכול״
אמר וכולם צחקו ״טוב אז אני אנסה לקצר את זה אז אני אתחיל מלואי אז לו אתה אני וזאין תמיד היינו חבורה מאז היסודי עד שפגשנו את ליאם והארי והפכנו לחבורה יותר גדולה אבל זה פחות חבורה זה יותר אחים שבסוף אחד מהם הפך לגלגל שלישי או במקרה הזה חמישי. אבל כל עוד אתה שמח אני שמח אז תודה לך לואי על כל השנים שהייית חבר מדהים לא יכולתי לבקש חבר יותר טוב ממך״ אמר והיו לי דמעות בעיניים ״הארי אנחנו מכירים רק קצת יותר משנה וכבר הפכת לאחד חברים הכי טובים שלי אני אוהב אותך תמשיך לשמור על לואי ואני נשבע לך שאם אי פעם תפגע בו אני אבוא וירצח אותך אבל למזלך אם כמה שאתה גדול ושרירי ונראה קצת מאיים יש לך לב ענק.
שאתה ולואי רבתם שמתי לב כמה היית בדיכאון כמה הוא היה לך חשוב אפילו כבר לא היה לך אכפת אם תשלימו או לא רק שתדע שהוא בסדר
ולא קרה לו כלום. אז בקיצור חפרתי מספיק אני אוהב אותם לארי תמשיכו להיות זוג דביק ולישון עם דלת פתוחה כדי שאני אוכל לצלם אותכם ישנים מכורבלים אני הייתי נייל תודה״ אמר ורצנו שנינו לחבק אותו ״תודה ניילר אני אוהב אותך״ אמרתי ״אני אוהב אותך לואי״׳ אמר התנתקנו מהחיבוק וראיתי שהארי הלך לכיוון הבמה גם לדבר.
״אוקי אז אני תכננתי מראש מה להגיד אבל הכל רשום לי בתוך הלב אז אני פשוט אגיד וחשוב לי לציין שאני לא טוב בנאומים אז תסלחו לי . אז לו לולו בו באר לואי שלי אתה לא מבין בכלל מה עובר לי כרגע בתוך הגוף. לעמוד פה מול החברים והמשפחות שלנו ואנחנו פה כבעל ובעל. מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות הבנתי שהולך לקרות משהו, שעזרתי לך בגלישה וללמוד לתחרות שבכלל לא האמנת שתצליח והגעת מקום שלישי. ובכל דקה שלנו ביחד הבנתי לאט לאט יותר ויותר שאתה הבן אדם שאני רוצה להיות איתו כל החיים. שנביא ביחד ילדים ביחד אם זה דרך פונדקאית או אימוץ. לפעמים אני תוהה איך זה הגיוני שהעולם יצר בן אדם כלכל חצוף אבל מצד שני טוב לב, מצחיק, נחמד ובקיצור כל מה שיכולתי לבקש שזה אתה לולו. אני מבטיח לך אני בחיים לא יעשה משהו שיפגע בך או יתן למישהו בכלל לגעת בך ובקיצור לולו כי שנינו פה בוכים ביום החתונה שלנו אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם״ אמר ורצתי אליו מנשק אותו נשיקה רעבה. לא היה לי אכפת מהאורחים כרגע רק ממנו ״אני אוהב אותך כלכך״ אמרתי קובר את ראשי בצווארו ״גם אני אותך״ אמר ונישק לראשי.
~
״ביי בו באר ביי הארי מזל טוב״ אמא שלי אמרה שנגמר האירוע ונשארו כמה אנשים בודדים ״ביי אמא תודה שבאתם תמסרי תודה למארק ולמיליון ואחת האחיות שלי ואח״ אמרתי מצחקק והיא הנהנה הלכה לאוטו שם אחיותי אחי ומארק חיכו לה.
~
״זה היה מעייף״ אמרתי בזמן שנכנסתי למיטה אחרי מקלחת ״מה? מה עם סקס אחרי חתונה?״ הארי שאל ואני גיחכתי ״הארולד אני עייף״ אמרתי והרגשתי שהוא מתחיל לנשק אותי ולאט לאט יורד למטה התחלתי להתנשף והרגשתי כל כל קשה למטה במהירות ״לעזאזל הארי״ גנחתי ״אני יעשה את זה מהר״ אמר והוריד לשנינו את הבגדים מהר ״אתה צריך הכנה לולו?״ שאל והנדתי בראשי הרגשתי את קצה הזין שלו צמוד לפי הטבעת שלי וכמה שניות לאחר מכן חצי היה בפנים ״אני מתחיל לזוז בסדר?״ שאל והינהנתי וחיזקתי את אחיזתי בסדינים והרגשתי אותו מתחיל לזוז ״פאק הארולד״ גנחתי מכאב והנאה בו זמנית ״מהר יותר״ גנחתי והוא התחיל לזוז מהר יותר ״פאק לו״ גנח. זה לא היה סקס, זה היה אהבה. אהבה מתוקה ולוהטת כמו בסרטים. הרגשתי את ידו יורדת במעלה גופי עד שהגיעה לזין שלי. הוא התחיל לשפשף בקצב מהיר והתחלתי לגנוח בקצב אחיד לתוך אוזנו. אחרי כמה דקות הוא גמר בתוכי ואני על בטני וידו. הוא יצא ממני הלך להביא מגבון וחזר ניקינו את עצמנו ושכבנו במיטה "אני אוהב אותך לולו אתה יודע את זה?" הארי שאל אותי. "ברור שאני יודע את זה וגם אני אוהב אותך. אתה האהבה הכי גדולה של החיים שלי" אמרתי ונשכבתי חצי על גופו. ככה נרדמנו.

תודה ל lior1901  שעזרה לי לכתוב את הפרק❤️

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now