פרק 40

849 62 30
                                    

תודה רבה על 2k קריאות!!!!!!!
בחיים לא חשבתי שאני אגיע למספר הזה
בבקשה אל תשנאו אותי שוב❤️
(נקודת מבט לואי)

עבר כמה ימים מאז שהארי הציא לי נישואין אז אני והוא לקחנו כמה ימים חופשה מהעבודה והיום אנחנו חוזרים, אני כרגע בבית ספר לגלישה מתכונן לסגירה והיום בערב יש להארי אירוע שהוא תחרות בין מעצבי בגדים והוא מדגמן לגוצי אבל שקרוליין עיצבה כלומר שיתוף פעולה בניהם. כן אני לא שמח בנושא הזה אבל אין לי כל כך מה לעשות בנושא הזה ואני לא אגיד להארי לא להגשים את החלום שלו אז אני שותק בנושא הזה ורק תומך בו.

הגעתי הביתה רואה שהארי כבר לא פה אז הוא בטח כבר שם מתאפר ומתלבש ולא הייתי בטוח באיזה שעה אני צריך לבוא אז שלחתי לו הודעה 'היי הארולד באיזה שעה אני צריך לבוא?' ואחרי כמה דקות קיבלתי ממנו הודעה שאומרת לבוא ב19:00 ראיתי שעכשיו רק 16:00 אז החלטתי לקפוץ לנייל.

הגעתי אל נייל ודפקתי בדלת שמעתי אותו צועק ״פתוח״ ואחרי כמה שניות הדלת נפתחה רואה את ניילר ״צועק פתוח בלי לדעת מי זה אע אם הייתי רוצח?״ שאלתי והוא צחק נכנסתי לסלון וראיתי את זאין וליאם ״היי״ אמרתי ושזאין שם לב אלי הוא צעק ״הוא חיייייי!״ ואני צחקתי ״מה קורה טומו?״ ליאם שאל ״בסדר היום בערב יש להארי איזה תחרות של מעצבים ואני הולך״ אמרתי והם הנהנו ״רוצים לבוא איתי לשם זה ב19:00? אני אשאל אותו אם אפשר״ אמרתי והם הנהנו ושלחתי להארי הודעה 'היי הארולד אפשר שהבנים יבואו איתי היום?' והוא הגיב שכן הודעתי להם והם שמחו.

השעה כבר 17:30 ואני חוזר הביתה להתארגן.
לבשתי חליפה שחורה רגילה עם מכופתרת לבנה מתחת ויצאתי מהבית.

הגעתי לשם לא רואה את הבנים מחליט ללכת לראות את הארי. הלכתי מאחורי הקלעים והראתי לשומר בכניסה את מה שהארי אמר לי להראות אם מבקשים ממני כדי לבוא אליו מחפש את החדר הלבשה שלו רואה אותו ונכנס. ״לולוווווו״ הארי צעק בזמן שמאפרים אותו ״היי האזה״ אמרתי בא לנשק אותו מתיישב על הספה מקבל הודעה מהבנים שהם פה ושלבוא להראות להם איפה אנחנו יושבים. אמרתי להארי שאני הולך אליהם והוא הנהן והלכתי אליהם.  

נגמרה התצוגה הארי לבש מכנס תכלת עם חולצה תכלת שקופה שהייתה פתוחה כמעט עד הסוף ואני לא אשקר רציתי אותו כלכך באותו הרגע.
כולנו מחכים שיגידו מי המנצח ועלה מישהו לבמה והתחיל לדבר ״אוקי אז המנצחת שלנו היא..........קרולייןןן עם הדוגמן שלה הארי סטיילסססס״ אני כלכך שמח בשבילו יודע כמה הוא רוצה את זה. הוא וקרוליין עלו לבמה הוא הסתכל ועלי ועל הבנים בחיוך וקרוליין התחילה לדבר ״אוקי אז אני רוצה להגיד תודה לגוצי שעזרו לי וכמובן להארי שזה לא היה קורה בלעדיך״ אמרה והסתובבה לכיוון שלו ו......היא...היא נישקה אותו. היא נישקה את האזה שלי. באותו הרגע לא ראיתי כלום כל העיניים שלי היו דמעות. התחלתי לרוץ לא יודע לאן אבל רצתי משם לא רוצה לראות אותו שמעתי את נייל זאין וליאם צועקים לי לעצור.
באיזה שהוא שלב עצרתי לא היו לי כוחות יותר הרגשתי שתי ידיים סביבי לפי הריח הבנתי שזה נייל ״לואי הו-״ זאין אמר וקטעתי אותו ״כןכן אני יודע פשוט....תבין לפני כמה ימים הוא הציע לי נישואין ופתאום לראות אותו מתנשק עם מישהי ולא סתם מישהי מישהי שפעם התחילה איתו זה קשה וכואב״ אמרתי ממסה להפסיק את הדמעות שלי ״אני יודע לו אבל הוא לא התכוון״ נייל אמר ״נייל אתה יכול פשוט לקחת אותי וזה בסדר גם אם אני אשן אצלך היום?״ שאלתי והוא הנהן. אמרנו ביי לבנים ונכנסו לאוטו, הנסיעה הייתה שקטה הגענו לבית של נייל והלכתי לחדר שאני תמיד ישן אצלו הורדתי בגדים נשאר עם בוקסר, נשכבתי על המיטה בלי להתקלח בטלפון רואה מלא כתובות של ׳הארי והחבר שלו נפרדו¿׳ ׳הארי סטיילס והמנהלת שלו קרוליין ג'ונסון התנשקו׳ וזה גרם לדמעות שלי רק לצאת שוב. קיבלתי מלא הודעות מהארי ושיחות לא עניתי לאף אחת אני יודע שהוא לא אשם למרות שהוא קצת כן כי במקום לדחוף אותה הוא עמד שם והוא הבטיח לי שאין בניהם כלום. נייל נכנס בדלת ואמר לי ״לו אם אתה צריך משהו תגיד לי אני אפילו מוכן להביא לך את האוכל שלי״ אמר וצחקתי ״תודה ניילר ואם כבר אתה מרשה לי אוכל אני אנצל את זה אז אפשר בבקשה גלידה״ אמרתי והוא הנהנו הלך למטבח והביא לנו גלידה ״רוצה לראות סרט?״ שאל אותי והנהנתי. זאין ונייל היחידים שיודעים לגרום לי לחייך גם שאני בוכה את החיים.

אחרי שנגמר הסרט נייל הלך לחדר שלו לישון הסתכלתי על תמונות שלי עם הארי ושוב עלו לי הדמעות ולאחר כמה דקות נרדמתי בלי הארי לצידי.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now