פרק 31

858 62 10
                                    

(נקודת מבט הארי)

קמתי בבוקר מחובק עם לואי אין לי תוכניות להיום ואני גם לא עובד אז החלטתי ללכת לדבר עם קרוליין כי אני יודע שזה יעשה יותר טוב ללואי. קמתי בשקט מהמיטה מנסה לא להעיר אותו והולך להתלבש ולהתארגן, לבשתי חולצה לבנה וסקיני גינס שחור והלכתי לרשום פתק ללואי שלא ידאג ׳היי לו הלכתי אני אחזור בקרוב-ה.׳ לקחתי את המפתחות ונסעתי.
הגעתי לסטודיו נכנסתי וראיתי כמה דוגמנים ודוגמניות התעלמתי מהם הולך לאיפה שקרוליין תמיד נמצאת ״הארי מה אתה עושה פה? אתה לא אמור להיות פה היום״ קרוליין אמרה ״כן אני יודע באתתי לדבר איתך״ אמרתי והיא הנהנה לי בכוונה של להמשיך לדבר ״אז אני ולואי הבן זוג שלי שמנו לב שאת קצת נמרחת עלי וזה קצת מפריע לו אז כאילו אין לי כלכך מושג איך להגיד את זה אבל אני אשמח אם תפסיקי״ אמרתי מובך ״אוי כןכן בטח סליחה לא שמתי לב אם אתה רוצה אני יכולה גם להחליף שדוגמנית תגמן איתך או לבד ואני היה רק המעצבת והמנהלת שלך״ אמרה והייתי בשוק שהיא לקחה את זה בסדר ״כן אני אשמח תודה רבה ביי קרוליין״ אמרתי ״היי הארי ושוב סליחה אמרה והלכתי לכיוון האוטו, עוצר בדרך בסטארבקס לקנות לנו קפה.

נכנסתי הביתה רואה את לואי יושב על הספה רואה טלוויזיה ״היי. איפה היית?״ שאל אותי ״הלכתי לדבר עם קרוליין״ אמרתי והוא גילגל את עינייו ״לא לדאוג לולו אמרתי לה שזה מפריע לך שהיא נמרחת עלי והיא אמרה שהיא מצטרת וגם אמרה שמעכשיו אני אדגמן או לבד או עם דוגמנית אחרת ושהיא תהיה רק המנהלת שלי ומעצבת בגדים״ אמרתי והוא הסתכל עלי במבט שאלה והנהנתי וישר הרגשתי גוף קופץ עלי לחיבוק וישר חיבקתי חזרה ״תודהתודהתודה לא הייתה צריך הארולד״ אמר ועניתי לו ״הייתי. טוב קח הבאתי לך סטארבקס״ ״תודה הארולד״ אמר ולקח את הקפה.
~
אני ולואי ישבנו מחובקים בסלון רואים טלוויזיה ופתאום הדלת נפתחה וליאם, זאין ונייל נכנסים ״מה אתם עושים פה?״ שאלתי אותם ״לא ידענו אם אתם חיים כי לא שמענו ממכם מלא זמן אז באנו לראות מה איתכם״ זאין אמר ״מה אבל אתמול דיברתי עם נייל״ לואי אמר ״בסדר אסור לנו לנצל את הבריכה הענקית שלכם אה והארי אם בטעות ירד לך כסף מהחשבון יש סיכוי שקצת הזמנתי לנו אוכל״ נייל אמר ״נייל כמה בדיוק בזבזת על אוכל ולמה יש לך את החשבון שלי?״ שאלתי והוא ענה ״סיפור ארוך ואתה תגלה בהמשך כמה כסף בזבזתי אה ועוד משהו שלא אמרנו לכם הזמנו קצת חברים עושים מסיבה ״ ״נייל אתה מת״ אמרתי והוא הרים ידיים וצחק ״זה לא היה רעיון שלי זה היה של ליאם״ אמר ״לא משנה מי אבל שלושתיכם הולכים לנקות אחרי זה״ אמרתי והם הנהנו.
הייתה דפיקה בדלת פתחתי ושליח של מקדונלס נכנס עם מלא שקיות של אוכל וישר הסתכלתי על נייל ״אתה הארי סטיילס?״ שאל השליח והנהנתי הוא הניח את הבערך 30 שקיות מפוצצות של אוכל על השולחן והלך. ״נייל אתה באמת הולך למוות כמה כבר אנשים הזמנת שאתה חשוב שנגמור הכל?״ שאלתי ״אה אממממ בערך 70״ נייל אמר ״נוו לכו להתלבש להזכיר לכם מזה מסיבת בריכה״ זאין אמר ואני ולואי הלכנו לשים בגד ים
שמעתי דפיקה בדלת וליאם פתח וראיתי מלא אנשים נכנסים רצים למאחורה.

נגמרה המסיבה והעפתי את כל האנשים מהבית. לואי כבר ישן וליאם וזאין בטח מזדיינים באיזה חדר ונייל אלוהים יודע איפה הוא אבל מה שבטוח הוא הולך למוות אם הוא לא מסדר את זה מחר.
הלכתי למקלחת התקלחתי, ציחצחתי שיניים והלכתי למיטה מקרב את לואי אלי מנשק את ראשו ״לילה טוב בו באר״ לחשתי ונרדמתי לאחר כמה שניות.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now