פרק 17

1.2K 80 3
                                    

(נקודת מבט לואי)

קמתי בבוקר מרגיש זרועות סביבי וישר חייכתי והתקרבתי אליו מרגיש שהוא קצת זז ואז ראיתי את העיינים הירוקות שלו ״בוקר טוב סליחה שהערתי אותך״ אמרתי והוא נישק אותי נשיקה קצרה על השפתיים ״זה בסדר״ אמר ״אני גוועה בוא נלך לאכול״ אמרתי וקמנו מהמיטה והלכנו לצחצח שיניים ״אז מה אתה רוצה לאכול?״ שאל אותי  ״אמממ חביתה״ אמרתי והוא הכין לנו חביתה וסלט בצד.
לאחר שסיימנו לאכול ודיברנו על זה שבקרוב נגמר החופש וכדי שנתחיל לעבוד למרות שלהארי לא חסר כסף נגיד את זה ככה.
״אז במה אתה רוצה לעבוד?״ שאלתי אותו ״אמממ חשבתי אולי ללכת ללמד גלישה כי אני אוהב את זה וגם עשיתי פעם קורס אז היה לי יותר קל למצוא עבודה.אתה?״ שאל ועניתי ״נראלי אני סתם הלך לעבוד בסטארבקס או משהו״ אמרתי ושמעתי את הטלפון של הארי מצלצל והוא ענה ושם על רמקול
הארי: היי נייל מה קורה? אתה על רמקול עם לואי
לואי: ניילר מה נשמע
נייל: סבבה. לא שואל אותכם. היום. אצלי. כל הבנים. בשתיים. תודה ויום טוב.
הארי ולואי ביחד: אוקיי ניפג-
ולפני שהספקנו לסיים את המשפט הוא ניתק וראינו שהשעה הייתה אחת אז הלכנו להתארגן אני לבשתי גינס סקיני שחור עם גופיה שחורה והארי לבש סקיני גינס שחור עם חולצה אפורה. שמתי לב ששנינו כל הזמן לובשים גינס סקיני שחור אבל לא נורא וגם שמאז שחזרנו מהמלון הייתי בערך פעם אחת בבית שלי רק כדי לקחת את הבגדים שלי אז בעיקרון סוג של עברתי לגור אצלו.
״קדימה לו צריך לצאת״ הארי אמר ירדתי במדרגות ונתתי לו נשיקה ויצאנו מהבית והלכנו לאוטו ובדרך שמנו שירים ״אתה יודע הגעתי למסקנה שסוג של עברתי לגור אצלך״ אמרתי והוא הנהן ונתן לי נשיקה מהירה והסתובב חזרה להסתכל על הכביש. ולאחר כמה דקות הגענו לנייל ודפקנו בדלת ״מי זה?״ שמענו את נייל צועק ״רוצחים נו תפתח כבר״ אמרתי והארי צחק ונייל פתח את הדלת  ונכנסו וראינו את ליאם וזאין בסלון ״כמה זמן אלוהים חשבנו לרגע שעשיתם סקס ושכחתם ממנו״ ליאם אמר והסמקתי וגם הארי ״מצטער לבסר אבל לא היה לנו זמן רצינו אבל לא״ הארי אמר וחיבק אותי מאחורה ונתן לי נשיקה בראש והסמקתי יותר ״טוב נו בואו כבר לבריכה״ נייל אמר ״מה בריכה?״ אמרתי מבולבל ״אה אופס יש סיכוי שלא אמרתי לכם נכנסים לבריכה״ נייל אמר וצחקנו ״טוב אז לו אם אתה רוצה תקח לי בגד ים והארי אמממ זה היה לך קטן אז אתה יכול להיות עם בוקסר אם לא אכפת לך״ אמר ועליתי לחדר שלו לקחת בגד ים ולאחר כמה דקות ירדתי עם בגד ים שחור והורדתי את הגופיה שלי ושירדתי לא היה אף אחד למטה אז הבנתי שהם כבר בבריכה אז יצאתי החוצה לבריכה וראיתי את הארי בדיוק מוריד את המכנס והחולצה וקופץ לבריכה ושוב לא שמתי לב שבהיתי בו ואז רצתי גם לבריכה וקפצתי.
״יאללה בואו נעשה קרב תרנגולות אני השופט״ נייל אמר וכולנו משכנו בכתפיים. אני הייתי על הארי וזאין על ליאם ״יאללה הארולד אנחנו ננצח אותם״ אמרתי ״חיי בסרט אתה קטן כמו נוצה לו אני מפיל אותך בשניה״ זאין אמר ״נחייה ונראה״ אמרתי ״יאללה תתחילו״ נייל אמר התקרבנו אחד לשני והארי החזיק לי את הרגלים כדי שלא יעוף אחורה והתחלנו לנסות לדחוף אחד את השני ואנחנו הפסדנו ״אמרתי לך פיצי״ זאין אמר וצחק ״היי אני לא פיצי! בוא נראה מי ינצח עכשיו״ אמרתי ועליתי על הארי ובסבב הזה  אנחנו ניצחנו.

Larry stylinson- surfingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora