פרק 22

969 77 7
                                    

(נקודת מבט לואי)

אני והארי יצאנו לרוץ ואנחנו סוג של מתחרים אחד נגד השני וכרגע הארי מוביל וזה לא טוב אז אמרתי למה שלא קצת נגרום לו להאט ״פאק חרא הארולדדד כואב לי״ צעקתי ונפלתי לרצפה רואה אותו רץ לעברי עוזר לי לקום ״אתה בסדר?״ שאל  ״כן לוזר ניפגש אחרי שאני אנצח״ אמרתי והתחלתי לרוץ ״היי זה לא יפה!״ הוא צעק והתחיל לרוץ ואז קיבלתי שיחת טלפון עצרתי רגע וראיתי שזה מליאם ועניתי לו
לואי : פיינו זה דחוף?
ליאם : הופה אתה חיי למה אתה מתנשף כאילו אתה מת עוד שניה?
הארי: ״זה כי הוא מפסיד לי בתחרות ריצה״ צעק והתחיל לרוץ
לואי: תודה רבה פיינו בגללך אני מפסיד עכשיו
ליאם: טוב רק רציתי להגיד שאני לא שואל אותכם היום בערב יש מסיבה אצל זאין ואתם באים לא שואל לא ראינו אותכם כבר מלא זמן
לואי: טוב טוב מה שתגיד ביי לי תמסור לזי דש
ליאם: ביי
ולאחר מכן ניתק את השיחה והמשיך לרוץ
~
״אז מה אתה חייב לי?״ הארי אמר שהגענו לאוטו ואני גילגלתי עיניים ״אם ליאם לא היה מתקשר אלי אז הייתי מנצח כלומר אני לא חייב לך כלום״ אמרתי ״כלום? אפילו לא נשיקה?!״ שאל הארי ונישקתי אותו ״מספיק טוב?״ שאלתי ״אמממ לא לא בטוח צריך עוד אחת״ אמר וצחקתי בזמן שנישקתי אותו מרגיש את החיוך שלו בנשיקה ״הרבה יותר טוב״ אמר ונסע הביתה.
~
הגענו הביתה ואני נשכבתי על הספה כאילו אני עוד שניה מת מרוב עייפות ״האז אני הולך לישון״ אמרתי והלכתי לכיוון החדר ״חכה אני אבוא איתך אבל שים שעון שלא נאחר למסיבה״ אמר והנהנתי הלכנו לחדר אני לבשתי טרנינג שלו והוא בוקסר כרגיל. ״לילה טוב האז״ לחשתי והוא החזיר לי ״לילה טוב בו באר״ והרגשתי יד סביב המותן שלי והתקרבתי אליו.
והייתה לי הרגשה ששכחתי משהו אבל לא הייתי בטוח מה, אבל היה מאוחר מידי ונרדמתי.
~
*לאחר כמה שעות*
הרגשתי את הארי מחבק אותי ושמעתי רעשים אבל לא הארי ״בגלל זה הם לא הגיעוו״ שמעתי את זאין אומר ״הם כלכך חמודיםםם אני חייב לצלם אותם!״ שמעתי את נייל וישר קפצתי וצעקתי ״אף אחד לא מצלם כלום!״ ״לו מה קרה?״ ראיתי שהערתי את הארי ״לא יודע לאב תשאל אותם״ אמרתי והצבעתי על ליאם זאין ונייל ״לא הגעתם למסיבה והארי אף פעם לא מפספס מסיבות אז חשבנו שמשהו לא בסדר אז באנו לפה״ ליאם אמר. שיט. ידעתי ששכחתי משהו זה היה המסיבה ״לו שכחת לשים לנו שעון מעורר?״ הארי שאל ״אופס״ אמרתי והוא התחיל לצחוק וגם נייל.
״טוב יאללה אנחנו כבר פה ואין לי כוח למסיבה אז בואו נראה סתם נאכל איזה משהו ונראה סרט״ זאין הציע וכולנו הנהנו ונייל רץ ישר למטבח וכולנו צחקנו. לאחר שאכלנו קצת ודיברנו הכנו פופקורן והלכנו לראות סרט ״אין לי כוח לראות סרט בסלון בואו לחדר שינה״ אמרתי ״נוו לואי אין שם מקום מספיק וכולנו יודעים את זה״ ״יש המיטה שלי ושל הארי ענקית עובדה שאני והוא ישנים ביחד שם וכמעט חצי מהמיטה ריקה ויש גם ספה קטנה עכשיו כולם למעלה״ אמרתי והלכנו לחדר שינה ״אתה יודע שאתם ישנים רק על חצי מיטה כי אתה פיצי נכון?״ זאין שאל ״אני לא פיצי!פשוט הארי ענק וגם אתם קצת יותר גדולים אני לגמרי לא פיצי!״ אמרתי והם התחילו לצחוק ״מצטער לאב אני מסכים עם זאין אתה פיצי״ אמר הארי ועשיתי פרצוף כועס ״אבל אני אוהב את זה כמו שאתה אוהב שאני גדול ממך״ המשיך והסמקתי ״אתם יודעים שאתם לא לבד נכון?״ ליאם שאל ולפני שהספקתי לענות נייל צעק ״יאללה נו תפעילו כבר את הסרט תסתמו תודה״ והפעלתי את הסרט.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now