פרק 42

890 63 8
                                    

נקודת מבט לואי

עבר יומיים מאז שהארי היה כאן ומאז המילים שהוא אמר לי לא יוצאות לי מהראש, הוא צודק הוא יודע מה אני מרגיש ולו לקח כולה כמה שעות להתגבר ולי שבוע ויומיים ואני מרגיש חרא.
החלטתי לחזור למרות שאני לא אשקר לי עדיין קשה לי.

הגעתי לבית שלנו רואה שהוא בכלל לא נעל את הדלת נכנס ולא רואה אף אחד מניח את המזוודה שלקחתי לנייל ליד הדלת והולך לחדר שינה ורואה אותו ישן מחובק עם טד ועלה לי חיוך קטן.

אחרי רבע שעה שאני בוהה בו הוא לאט לאט התעורר ״לואי מה אתה עושה פה?״ שאל אותי ״הייתי גוש חרא אני יודע לך לקח כולה כמה שעות להתגבר על הנשיקה שלי עם אלינור ולי לקח יותר משבוע אבל בבקשה תסלח לי אני יודע אני דפוק אבל בבקשה״ אמרתי ועלה חיוך לפניו פותח את הידיים שלו קורא לי לחיבוק ״זה בסדר לולו ושלא תעז לדבר ככה על בעלי שמעת שלא תעז לקרוא לו דפוק או גוש חרא״ אמר וצחקתי ״עכשיו אפשר לקבל את הנשיקה שאני מחכה לה כלכך הרבה זמן?״ שאל והנהנתי והוא ריסק את שפתיו על שלי ״אני אוהב אותך״ אמרתי ״גם אני אותך בו באר״ אמר ״אז מה אתה הולך לעשות עכשיו בלי עבודה?״ שאלתי והוא ענה ״אממ חשבתי אולי להתחיל קריירה שירה כי ממש התחלתי לאהוב את זה וגם בשבוע הזה המשכתי לרשום שירים״ ״כןכןכןןן אני אוהב את איך שאתה שרררר ותשמיע לי מה רשמת״ אמרתי ״אחרי זה מה אתה רוצה לעשות היום?״ שאל ועניתי ״רוצה ללכת לגלוש ממזמן לא הלכנו לגלוש?״ והוא הנהן.
הלכנו להתלבש ונסענו לים לגלוש.

לאחר שיצאנו מהים החלטנו ללכת הביתה להתקלח ולאחר מכן לקפוץ למשפחה שלי ובדרך ראינו פאפרצי אבל התעלמנו מהם.

הגענו למשפחה שלי דפקתי בדלת ואמא שלי פתחה ״לואייייי״ אמרה וחיבקה אותי ולאחר מכן את הארי ״אני רואה שהכל הסתדר בניכם״ אמרה והנהנו נכנסי פנימה וראינו את אן אמא של הארי יושבת בסלון עם כוס קפה ״אמא מה את עושה פה?״ הארי שאל ״אני וגואהנה הפכנו להיות חברות ממש טובות מאז ההצעת נישואין וגם גמה ולוטי הפכו להיות חברות טובות״ אמרה ״מישהו דיבר עלינו?״ לוטי וגמה ירדו במדרגות וחיבקו אותנו ״פיזי, דייזי, פיבי, ארנסט ודוריס בואו לואי פה!״ צעקה ומיד לאחר מכן ״ואוו יותר מידי אחים אמא את נהנת יותר מידי במיטה״ אמרה וכולנו צחקנו ״לואייייי״ דייזי ופיבי חיבקו אותי ולאחר מכן ארנסט ודוריס הצטרפו ״אז מה קורה עם החתונה שלכם?״ אמא שאלה ״האמת שעוד לא תכננו כלום״ אמרתי ״אני ולוטי יכולות לארגן אותה? פליזזזזז״ אמרה גמה ולוטי הנהנה הסתכלתי על הארי והוא הנהן והן קפצו עלינו לחיבוק ״עוד מעט ערב אז אני ואן נכין ארוחת ערב אתם תרצו לישון פה היום?״ אמא שאלה והנהנו הלכנו בנתיים לחדר שלי ״אני שמח שהמשפחות שלנו מסתדרות״ אמר הארי הנהנתי והתקרבתי לנשק אותו.
״הארי לואי בואו האוכל מוכן״ אמא שלי קראה לנו וירדנו לאכול. ״אז אמא איפה מארק?״ שאלתי ״אה הוא ורובין הלכו להסתובב בעיר בטח יחזרו בקרוב״ אמרה הנהנתי והמשכחתי לאכול. (מי שלא יודע מארק זה אבא החורג של לואי ורובין היה האבא החורג של הארי עד 2017).

לאחר שסיימנו לאכול האבות שלנו כבר הגיעו והלכנו כולם לסלון לראות סרט ולאחר מכן כל אחד הלך לחדר לישון.

Larry stylinson- surfingWhere stories live. Discover now