פרק 34

891 64 7
                                    

היי בגלל שאני כבר קרובה לסוף של הפאנפיק (עד עכשיו כתבתי עד פרק 46 וכנראה היו בערך 50 אולי קצת יותר אולי קצת פחות אני עוד לא בטוחה) החלטתי שאני אחזור לעלות כל יום פרק!!!

וכבר יש לי רעיון ממש טוב לפאנפיק חדש אז שאני אסיים לכתוב את זה אני אתחיל את השני ואני הודיע לכם שאני אעלה אותו!!

נקודת מבט לואי

*לאחר שבוע*
״מזל טובבב״ התעוררתי מהארי צועק וישר עלה לי חיוך על הפנים ״בוקר טוב לולו״ ״בוקר טוב הארולד״ אמרתי והוא נישק אותי ״לך להתארגן אני מחכה לך במטבח״ אמר והנהנתי קמתי למקלחת לצחצח שיניים ולעשות מקלחת מהירה.
יצאתי מהמקלחת הולך למטבח כל הבית כבר מסודר לכריסמס רואה את השולחן מסודר עם שתי צלחות ופנקייקים וישר עלה לי חיוך. הרגשתי שתי ידיים עוטפות אותי והסתובבתי ראיתי את הארי וישר חיבקתי אותו ״תודה הארולד אני אוהב אותך״ אמרתי ונישקתי אותו ״חכה למה שתוכנן לך בהמשך היום״ אמר ולאחר מכן הלכנו לאכול.

״אז מה עושים עכשיו?״ שאלתי שסיימנו לאכול ״אתה עוד תראה תחכה בנתיים בחדר אני מארגן כמה דברים ונלך״ אמר והנהנתי הלכתי לחדר.

״לואי! בוא הולכים״ הארי אמר יצאתי מהחדר ראיתי על הגב שלו תיק ואת הגיטרה שלו ״אתה
צריך עזרה?״ שאלתי והוא הניד בראשו.
לאחר נסיעה באוטו של כמה דקות הגענו למגדל אייפל ״אתה רוצה שנשב פה או נעלה למעלה?״ שאל ״פה יש לי פחד גבהים״ אמרתי והוא הנהן. הניח את התיק על הרצפה והוציא משם מפה לשבת עליה וישבתי הוא הוציא גם יין וכוסות.
חייכתי הוא בא לשבת לידי ״תודה הארולד זה היום הולדת הכי מדהים שהיה לי אני אוהב אותך״ אמרתי ״גם אני אותך״ אמר ונישק אותי ״אני רעב היית צריך להביא אוכל״ אמרתי והוא חייך ״לא לדאוג חכה קצת ויגיע״ אמר והרמתי גבות ושניה לאחר מכן איש פנה אלינו ״סליחה אתה הארי סטיילס?״ שאל והוא הנהן והאיש הביא לו את השקית והלך ואני ‏חייכתי כי כבר זיהיתי את השקית ״המבורגררררר״ אמרתי והוא צחק חטפתי לו את השיק והוצאתי את ההמבורגר ״רואים שאתה ונייל חברים״ אמר ״רואים שאתה יודע מה אני אוהב״ אמרתי ״מה אתה אוהב?״ שאל מתחכם והחלטתי גם להתחכם ״אממ המבורגר וזהו נראלי״ אמרתי ״בטוח שזהו? לא שכחת משהו?״ שאל והנהנתי ״בטוח כי כפי שאני יודע אתה אוהב גם מישהו חתיך שלידו אתה גמד עם עיניים ירוקות ותלתלים חומים שקטן ממך בשנתיים וגם ממש אוהב לזיין אותך וקרואים לו הארי״ אמר ״אמממ לא אבל יש מישהו אחר שאני אוהב והוא יושב לידי וקוראים לו הארולד״ אמרתי ונישקתי אותו ״אה באמת? גם הארולד אוהב את בו באר״ אמר ״אתה יכול לנגן לי?״ שאלתי והוא הנהן מוציא את הגיטרה ומתחיל לנגן את השיר perfect של אד שירן:
I found a love for me
Darling, just dive right in
And follow my lead
Well, I found a girl, beautiful and sweet
I never knew you were the someone waiting for me
'Cause we were just kids when we fell in love
Not knowing what it was
I will not give you up this time
Darling, just kiss me slow, your heart is all I own
And in your eyes, you're holding mine
Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms
Barefoot on the grass, we're listenin' to our favorite song
When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath
But you heard it, darling, you look perfect tonight
Well, I found a woman, stronger than anyone I know
She shares my dreams, I hope that someday I'll share her home
I found a love, to carry more than just my secrets
To carry love, to carry children of our own
We are still kids, but we're so in love
Fightin' against all odds
I know we'll be alright this time
Darling, just hold my hand
Be my girl, I'll be your man
I see my future in your eyes
Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms
Barefoot on the grass, listenin' to our favorite song
When I saw you in that dress, looking so beautiful
I don't deserve this, darling, you look perfect tonight
Oh, no, no
Mm
Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms
Barefoot on the grass, we're listenin' to our favorite song
I have faith in what I see
Now I know I have met an angel in person
And she looks perfect
No, I don't deserve this
You look perfect tonight
בזמן שהוא שר חשבתי כמה בר מזל אני שיש לי אותו.

הגיע כבר ערב וכל היום אני והארי היינו ביחד והסתובבנו פה. ״מוכן למתנה שלך?״ הארי שאל והנהנתי הוא הביא לי קופסא ויש לו מבט של מנסה לא לצחוק אבל העלמתי מזה ופתחתי את הקופסא והארי התחיל לצחוק ״אתה הולך למות״ אמרתי והוא ענה ״אני לא כי אם אני אמות מי ישן איתך?״ ״טד״ אמרתי ״נו באמת אתה משווה דובי אלי?״ שאל והנהנתי ״טוב קח את החרא הזה מפה״ אמרתי זורק את האבוקדו עליו ״היי היי למה ככה מה עשה לך האבוקדו?״ שאל ״כי זה פוקינג אבוקדו הארי ואני שונא את זה״ אמרתי והארי קיבל שיחת טלפון מאימו וענה ושם על ספיקר שאני אשמע.
הארי: היי אמא לואי גם שומע הכל בסדר?״
אן: איפה אתם אנחנו בשער ואף אחד לא עונה
הארי: שיט רגע אמממ אנחנו לא בבית אנחנו עכשיו נחזור יקח לנו כמה דקות
אן: טוב תמהרו האחיות הקטנות של לואי ואח שלו עייפים
הארי: טוב ביי אמא אנחנו בדרך
ולאחר מכן ניתק את השיחה והלכנו לאוטו.

הגענו הביתה רואים את שתי המשפחות שלנו מחכות ראיתי את מארק מחזיק את פיבי ודייזי שנרדמו עליו כי כבר יחסית מאוחר והן היו אמורות לישון לפני שעה בערך ואת אמא שלי עם ארנסט ודוריס עליה ולוטי ופיזי רצו אלי לחיבוק ״מזל טוב בו באר״ אמרו ״תודה״ אמרתי והן חיבקו את הארי ולאחר מכן הארי הלך לחבק את המשפחה שלו ואני את מארק ואמא שלי ולאחר מכן את המשפחה של הארי ״טוב אז שניכנס?״ הארי שאל וכולנו הנהנו ולאחר מכן נכנסו הביתה והראנו להם איפה החדרים שלהם ״קח בו באר הבאנו לך מתנה ליום הולדת״ אמא אמרה חייכתי וחיבקתי אותה ״תודה אמא״ אמרתי ״התגעגענו אליך לו״ היא אמרה ״גם אני התגעגעתי אליכם״ אמרתי ״אני הולכת לישון לילה טוב בו באר״ היא אמרה והחזרתי לה לילה טוב התיישבתי על הספה עם עיניים עצמות והרגשתי ראש מונח על הרגליים שלי פתחתי עיניים וראיתי את הארי עם הראש שלו עלי והתחלתי לשחק בשיער שלו ״מוכן למתנה האמיתית?״ שאל ״אפשר בבקשה מחר אני עייף מידי עכשיו״ עניתי והוא הנהן הוא ראה שכמעט נרדמתי על הספה לקח אותי לחדר לישון ונישק את ראשי ״לילה טוב בו באר״ אמר ״לילה טוב הארולד״ לחשתי והתקרבתי אליו יותר ונישקתי את חזהו וישר לאחר מכן נרדמתי.

Larry stylinson- surfingDove le storie prendono vita. Scoprilo ora