פרק 3

899 47 3
                                    

פרק 3
׳׳סיריוס, עשית את העבודה על לחשי אנימאגוס לשיעור של מקגונגל?׳׳ כך נפתחה השיחה בין האחים לילי וסיריוס, בארוחת הצהריים ביום חמישי אחד בחודש אוקטובר. הלימודים החלו לפני קצת יותר מחודש, והשנה השישית ממש לא הייתה קלה. ׳׳היי גם לך לילס, אם תהית, היום עובר עליי בסדר, עוד לא קיבלתי ריתוק היום, אז כרגע הוא הצלחה. לא, לא עשיתי את העבודה,׳׳ הוא היסה את לילי שעמדה לנזוף בו על כך שהעבודה היא לעוד יומיים, ׳׳אבל אני אסתדר, אני מעולה בחומר הזה!׳׳ הוא קרץ לג׳יימס שישב מולו בשולחן, ׳׳אז אל תדאגי, אני אעזור לך בשמחה׳׳ הוא סיים עם חיוך זחוח על פניו, שהוא ידע שיעצבן את לילי. ׳׳אידיוט׳׳ לילי השיבה. ׳׳כבר סיימתי את העבודה, פשוט רציתי לוודא שאתה יודע שהיא קיימת, אתה לא יכול לקבל עוד ריתוק, יש לך כבר מספיק׳׳. ׳׳כן אמא׳׳ ענה לה סיריוס בטון מתחכם, לקול צחוקם של ג׳יימס, רמוס ופרנק. לילי גילגלה את עינייה והתיישבה אל השולחן, בין ג׳יימס (שהסמיק עמוקות) ואליס.

כשהסתיימה ארוחת הצהריים הקבוצה עלתה אל הקומה השלישית, לשיעור של פרופסור קטלברן. כשהם הגיעו, ג׳יימס בא להתיישב במקומו הקבוע, ליד סיריוס, אך פתאום ראה שסיריוס מתיישב ליד רמוס. הוא הלך לעברו ואמר לו ׳׳רך כף, מה הקטע? אנחנו תמיד יושבים יחד!׳׳ אבל לא היה זה סיריוס שענה לו, אלא רמוס. ׳׳קרניים, אני ביקשתי ממנו לשבת לידי, אני צריך עזרה בשיעור...׳׳ רמוס הסתכל לג׳יימס בעיניים וניסה לרמוז לו את הסיבה האמיתית, שהייתה כמובן, שהוא רצה להתקרב לסיריוס. ׳׳אבל אתה יכול לבקש גם מלי- אההה! אוקיי אין בעיה, אני אמצא מקום אחר לשבת, תהנו לכם שניכם!׳׳ הוא הוסיף ושלח חיוך מוזר לעברו של סיריוס, שלא הבין מה עובר עליו. ׳׳תגיד, אתה יודע מה הסיפור של ג׳יימס? הוא מתנהג מוזר׳׳ הוא שאל את רמוס. ׳׳אין לי מושג׳׳ רמוס ענה. ׳׳הוא פשוט מתנהג כמו... ג׳יימס׳׳ ׳׳טוב בזה אתה צודק׳׳ סיריוס אמר, למרות שאפילו הוא לא האמין לדבריו במאה אחוז. באזור אחר בכיתה, ממש באותו זמן, ג׳יימס חיפש איפה לשבת, כשלפתע נשמעה קריאה. ׳׳פוטר!׳׳ הוא הסתובב וראה את לילי, מסמיקה מעט, עומדת מולו. שרר ביניהם שקט לכמה שניות, ואז לילי דיברה: ׳׳אמממ... אני קצת מסתבכת עם החומר, אולי תוכל לשבת לידי בשיעור ולעזור לי...?׳׳ ג׳יימס היה בשוק. לילי, מבקשת ממנו לשבת לידה? זה עוד לא קרה בחיים. הוא הנהן במהירות והלך בעקבותיה אל השולחן. השיעור עבר בנעימים, כשלכל אורכו ג׳יימס ולילי דיברו, צחקו ונהנו מחברת האחר.

אחרי השיעור הם הלכו יחד לחדר המועדון, תוך כדי שיחה על האם דמבלדור ושאר צוות המורים עושים מסיבות פיג׳מות בחדר המנהל, ואם כן, מי נרדם ראשון. כשהגיעו אל חדר המועדון הם ראו את סיריוס ורמוס יושבים על שתי כורסאות ומדברים, ג׳יימס עמד להצטרף אליהם, כשלילי עצרה בו. ׳׳מה הבעיה? הם רק מדברים, למה שלא אצטרף?׳׳ ג׳יימס שאל. לילי נאנחה וגילגלה את עיניה לנוכח חוסר המודעות של ג׳יימס, והסבירה לו: ׳׳הם מפלרטטים! אתה לא רואה? רמוס מסמיק ומצחקק וסיריוס כל הזמן מתעסק בשיער שלו! אני יודעת לזהות פלירטוט כשאני רואה אחד כזה! בוא, נשב רחוק מהם, כדי שנוכל לצפות עליהם׳׳ לילי אחזה בידו של ג׳יימס בטבעיות, ומשכה אותו אחריה לשתי כורסאות שהיו בירכתי חדר המועדון. הם ישבו שם, דיברו, העלו השערות על מתי רמוס וסיריוס סוף סוף יהיו ביחד, ופשוט נהנו אחד מהשנייה כשפתאום מרלן הלכה לכיוונם במבט מוזר. ׳׳היי, אני מצטערת להפריע לכם אבל כבר ממש מאוחר, ולילס, אנחנו עושות מסיבת פיג׳מות היום, כל הבנות, אז בואי כבר!׳׳ לילי שכחה מהמסיבה לגמרי, היא קמה מיד, אספה את דבריה, נופפה לג׳יימס בעודה מתרחקת ואמרה ׳׳היה ממש כיף לבלות איתך היום, לילה טוב!׳׳ היא עלתה אל חדר הבנות, וג׳יימס נאנח. היה לו כל כך כיף להיות עם לילי היום, והוא קיווה בכל ליבו שהיא תחבב אותו ותרצה לצאת איתו. היום באמת היה נראה שהיא נהנית בחברתו, ואולי זה יוביל לכך שהיא סוף סוף תרצה אותו! ג׳יימס עלה לחדרו עם חיוך על פניו, שורק לעצמו מנגינה עליזה. היום היה יום טוב להפליא.

באותו הזמן, במגורי הבנות, מסיבת הפיג׳מות הייתה בשיאה. הן קפצו, רקדו,שרו ונהנו כמו שרק הן יודעות. כשכולן מעט התעייפו, מרלן הושיבה את כולן ואמרה: ׳׳אוקיי, זמן רכילות. לילי, מה הסיפור בינך לבין ג׳יימס פוטר?׳׳ דבריה לוו בקולותיהן המופתעים של אליס ודורקס. ׳׳אין שום סיפור! אנחנו ידידים, זה הכל׳׳ לילי מיהרה להגיד. ׳׳אבל היית רוצה להיות קצת יותר מידידה שלו?׳׳ אליס שאלה, תוך כדי שהרימה את גבותיה כרומזת על משהו. ׳׳לא! לפחות לא נראה לי... ׳׳ לילי סיימה את דבריה בהיסוס כאילו מהרהרת באפשרות. ׳׳טוב, בואו נשנה נושא. שמעתי שנרקיסה יוצאת עם לוציוס מאלפוי׳׳ לילי אמרה, והבנות החלו לדבר מיד על פיסת הרכילות המיוחדת הזאת. ׳׳אבל חשבתי שהיא יצאה עם סנייפ!׳׳ ׳׳הם מכחישים את זה, אבל סוורוס סיפר לי שהם היו ביחד לכמה ימים, ואז הוא מצא אותה בארון המטאטאים בקומה החמישית, מתנשקת עם לוציוס מאלפוי!׳׳ לילי תרמה כמה שיכלה לשיחה, למרות שהראש שלה היה קצת במקום אחר... היא חשבה על איך יהיה להיות בת הזוג של ג׳יימס... באותו הזמן, במגורי הבנים, כולם ישנו. טוב, כמעט כולם, רמוס שכב במיטתו בעיניים פקוחות וחשב. הוא חשב על היום, כשהוא וסיריוס פלירטטו לאורך שעות ארוכות. הוא לא חשב שסיריוס אוהב אותו בכלל, אבל כרגע הוא הבין שאולי טעה. הוא חשב על מתי הוא התחיל לפתח רגשות לסיריוס... זה היה לפני שנה, בנשף חג המולד.
הערת הכותבת: הייייי מקווה שעבר/עובר עליכם יום טוב, מצטערת שאני מעלה פרק כל כך מאוחר, פשוט היה לי יום עמוס. אם יש לכם שאלה על הפרק או על הסיפור בכללי או הערה/ביקורת/וואטאבר אני ממש אשמח שתכתבו בתגובות🥰 אוהבת מלא3>

Well, that was our story (marauders Hebrew )Where stories live. Discover now