פרק 19- מעבדה תת קרקעית

14 0 0
                                    

*נקודת מבט-דינה*

דלת הברזל הכסופה נסגרה מאחורינו באיטיות, כולנו חשנו הקלה שהצלחנו סוף כל סוף למצוא את המעבדה. אחרי כל החיפושים וכל הדרך שעברנו בסוף הגענו למקום הזה, האמת היא שלא ציפיתי שאני אגיע לכאן בכלל. אם לפני שנה מישהו היה אומר לי "עוד שנה את תהיי במעבדה מנסה להשיג נסיוב נגד מגפה של זומבים" כנראה הייתי מגלגלת עיניים ואומרת לו שהוא ראה יותר מידי סרטים או שהייתי שואלת אותו איזה סמים הוא לקח. הכל קרה כל-כך מהר שאפילו לא הספקנו לתכנן תוכנית, נכנסנו למעבדה בשקט ותפסנו פינה שקטה כדי לתכנן תוכנית זריזה.

פתחתי את התיק שלי בשקט והוצאתי ממנה את המפה של המעבדה. "אז המעבדה מחולקת לשתי אזורים, מתחם A ומתחם B" הצבעתי על שתי האזורים." A הוא המתחם שבוא נמצאות המעבדות, ושם גם נמצאים רוב המדענים".
"אבל איפה נצא הנסיוב?" שלי התפרצה. " מתחם B זה אזור האכסון, כמו שאתם רואים פה יש סימן של מדרגות ונקודה אדומה, שם נמצא הנסיוב" הצבעתי על הנקודה.

"אבל בטח יש שם אנשים שמשגיחים על המקום, איך נעבור אותם?" טום שאל וגירד בראשו. "אני אומרת שנעשה פעולת הסחה ומישהו יתגנב לשם ויגנוב את הנסיוב" אלי הציעה. "זה בעייתי, אנחנו יכולים להיתפס ואנחנו גם לא יודעים כמה אנשים בדיוק יש שם" אמרתי. "דינה צודקת, אני חושבת שצריך קודם כל להתפצל ולסרוק את האזור. נוכל להשתמש במכשירי הקשר לתקשורת." שלי צודדה בדברי וגם הביאה הצעה לא רעה בכלל. "אני מסכים עם שלי" טום צודד בדבריה. "אז סגרנו על ההצעה של שלי?" שאלתי. כולם הנהנו. לפני שהתפצלנו עברנו יחד שוב על המפה עד שבערך כולם יכלו לזכור לאן הם הולכים. העברתי לכל אחד מכשיר קשר והתפצלנו, אני ואלי הלכנו למתחם A וטום ושלי יצאו לסרוק את מתחם B.

זה הזכיר לי את הפעם הראשונה שהתפצלנו, שעוד היינו בסבוואי ואז היצור הזה הגיע. תהיתי אם הנדסו אותו במעבדה הזו ואיך לעזאזל הצליחו להוציא אותו מפה עם כל הגודל שלו שהוא לא מצליח לעבור בדלת הקטנטנה שבה נכנסנו לפה. טוב, כנראה שזו לא היציאה היחידה מהמקום הזה. ביציאות האלה ובחיפושים אני מרגישה ממש כמו אינדיאנה ג'ונס.

כשהייתי קטנה אני זוכרת שקניתי כובע חום שהיה נראה כמו שלו, והייתי רצה בבית ומדמיינת שסלע עצום רודף אחרי, בדיוק כמו בסרט. "חבל שהתקופה המאושרת הזאת לא נמשכה גם אחרי הילדות." ניסיתי להעיף את המחשבות האלה מראשי והתרכזתי במשימה.

אני ואלי התקדמנו במסדרונות הארוכים של המעבדה והבחנו בשני מדענים, התחבאנו מאחורי הקיר ושמענו אותם מדברים. "שמעת? הבוס אמר שהם עומדים להשמיד את הנסיוב בקרוב" אחד המדענים אמר. "פאק" אלי פלטה מפיה למשמע המילים של המדען. "ששש" השתקתי אותה. "שמעת את זה?" אחד המדענים שאל כששמע את הרעש שעשתה אלי. "לא, אני חושב החומרים במעבדה גורמים לך להזיות, כדאי שתבדוק את זה." אחד המדענים אמר וגיחך. "טוב בכל מקרה הם אמרו שהנסיוב הולך להיות מושמד ממש בקרוב" אחד אמר. "שיהיה, גם ככה אני עובד על פרויקטים אחרים" השני השיב באדישות ושתה מכוס הקפה שלו. שני המדענים נכנסו למעבדה והדלת נסגרה אחריהם. אני ואלי יצאנו מהמחבוא שלנו, אלי הוציא את מכשיר הקשר.

Not safe anymoreWhere stories live. Discover now