פרק תשיעי - דרכים

1.9K 167 13
                                    

רב החיים מדברים אתנו על דרכים. מה הדרך הנכונה להגיע לדיסנילנד, מה הדרך הנכונה לעמוד בצומת, מה הדרך הנכונה לעמוד מאחורי דלפק ולהקשיב לתלונות ומה הדרך הנכונה להגיע לקניון.

תמיד גם יהיו לך דרכים מגוונות. תוכל להגיע לדיסנילנד בצרפת במטוס ישיר, או לעבור קודם בהודו ואז לעשות לופ לברזיל, לעשות עצירה במצרים ואז להגיע לדיסנילנד. יגידו לך גם באיזו צומת יהיו לך הכי הרבה לקוחות ובאיזה שעות. יגידו לך גם מה לעשות כדי לעמוד מאחורי הדלפק בשביל להקשיב תלונות, ואולי בעצם תעשה טעות בדרך ותהפוך למנהל מחלקת מתים בבית החולים בגיאורגיה במקום במשטרה האזורית בשכונה העלובה שלך. יכול להיות שגם יגידו לך שאפשר להגיע לקניון שמעבר לרחוב דרך אבחזיה שבאירופה (מדינה. גגלו את זה) או בהמשך הרחוב הזה שמאלה.

הדרך שעכשיו אני עובד עליה, היא הדרך להחזיר את קלייטון להגיד לי היי.

אני יכול לעשות את זה בדרך הישירה. לרגל אחריה ולהיות מטרידן. להידבק אליה כמו עלוקה, וככה אקבל תשובות מהר יותר משאני חושב. אבל אני מלאך, התוצאה הסופית של זה עלי ועליה לא תהיה חיובית.

לכן אני הולך על הדרך העקיפה והיפה. אני מנסה להתחבר אליה, להתקרב אליה, להראות לה שכן אכפת לי, להראות לה שאני פה. אם רק הייתה נותנת לי.

"בוקר טוב." אמרתי לה בכניסה לבית הספר, אבל קיבלתי את אותו הנפנוף. לא מצמוץ, לא מבט, רק הליכה קדימה. אני שונא את זה.

"קאירן?" אלי שאלה כשהביטה בי בדאגה. "אני לא חושבת שזה יעבוד ככה."

"גם אני לא. אבל אין לי מושג מה לעשות איתה. אני רוצה להיות סביבה כל כך."

"קאירן, אתה מתאהב בגברת מדוקס?"

"לא!!!" מיד קראתי להגנתי. להתאהב בה?! אין מצב. אני פשוט רוצה להיות איתה. אני יודע שלאהוב אותה לא יביא שום דבר. אני מתכוון לאהוב אותה בקטע רומנטי לא יביא דבר... אני צריך לפגוש מלאכית, ואז אני אוכל להתאהב בה.

"אתה אובססיבי אליה."

"אני דואג לה."

"אין לך מה לדאוג לה."

"אתה לא היית שם כשנפלו לה מסמרים מהלוקר." או כשסטרו לה פעמיים ברחוב. היא נאנקה ובכך נגמרה השיחה.

סוף היום הגיע בזחילה כשקיבלתי הודעה מאבא שאני אאסוף את דיאנה מבית הספר. הוא מתעכב בעבודה, אמא במאפיה ואדריאן מסיים מאוחר. גנחתי בכעס והלכתי לכניסת בית הספר. "ביי קלייטון." התעלמות. להפתעתי, היא התחילה ללכה בדרך שלי. הלכתי לצידה.

ללא ספק האווירה בנינו הייתה טעונה לגמרי. בין אם זה שלילי או חיובי, היה חשמל ששרר בנינו, גורם לנוחות וחוסר נוחות מעורבים אחד בשני, מה שרק הוכיח יותר את הטענה שלי שיש בניו משהו. ושהיא פאקינג צריכה לדבר איתי.

המלאך שלךWhere stories live. Discover now