פרק שלושים וארבע - מעקב

1.1K 110 22
                                    

שלום כולם!!!
כן אני יחסית נוראית. אבל אני מצטערת, נאלצתי לשכתב את כלללל הפרקים כי שיניתי את דעתי אין ספור פעמים.
אני מקווה שתיהנו, ואני אעשה כמיטב יכולתי לפרסם לכם את ההבא בקרוב ♥
אוהבת אתכם המון, ומעריכה כל אחד מכם שנשאר וקורא בנאמנות ואהבה.
אתם מדהימים, ובלעדיכם לא הייתי איפה שאני עכשיו :>

הבה נתחיל!!!


-נקודת מבט של קאירן-

הרגשתי את הלב שלי מתחיל להאיץ. בזמן שקלייטון החלה להתשלט על כולם, הלב פעם בחוזקה בתוך אוזניי, עיניי החלו להתערפל ונשמתי החלה להיקטע. ניסיתי לזכור לנשום ולנשוף אבל האוויר התסבך בפנים. שקעתי עמוק בתוך הרגשה של חנק ונפילה ארוכה.

"קאירן!!!" קלייטון צרחה בכעס לעברי כשאחזה בפניי, מתחילה להעיר אותי מהערפל שבו שקעתי. "תתעורר כבר! אנחנו חייבים לזוז!" היא קראה ואחזה ביד שלי בחוזקה, מושכת אותי אחריה וכמעט מעדתי מעל התיק שלי כשחטפתי אותו.

השדים מנסים לשתק אותי.

היציאה מהפארק שאליה קלייטון רצה נחסמה, והיא הובילה למבוך יחסית מסובך לילדים שהיה בנוי שם והסתיר אותנו בקושי. הכל הרגיש לשנייה אחת אבוד. הבטתי בקלייטון רגע ארוך, מקווה למצוא פיתרון בעיניים שלה. היא הייתה מבוהלת בדיוק כמוני. הבטתי סביבי, כולנו משותקים לרגע אחד ארוך שמרגיש כמו נצח.

"קאירן." אדם לחש בקול רועד. "תצווה על קלייטון להגן עלייך."

"מה?"

"מגינים לא יכולים להפר פקודה כשהיא תלויה בפחד של המלאך לחיות. אם אתה מפחד מספיק, קלייטון לא תוכל לסרב לזה. גם אם היא עצמה מפחדת עד עמקי נשמתה." הוא סיפר במהירות. "זה מהספרייה של אמא שלי. היא שולחת לי כל מה שהיא מוצאת. קדימה."

באתי לומר את זה, אבל קפאתי. לא יכולתי פשוט לזרוק את זה לאוויר, זו קלייטון. אני לא יכול לזרוק אותה לעבר השדים להתמודד איתם, בשביל האגו שלי. אני רוצה לגרום לה להרגיש בטוחה עכשיו, להגן עליה בעצמי ולהרגיע את הפחד של כולם שנגרם בגללי, לבד. אבל זה לא עובד ככה. נשמתי עמוק.

"קלייטון, תגני עליי." ציוויתי עליה בקול שקט ורועד. קלייטון פערה את עיניה בהלם לרגע ארוך כשהביטה בי, עיניה נמלאות זוהר מלא עוצמה והסערה שמקודם פקדה אותה נעלמה כלא הייתה. הייתה שם אותה הקלייטון שהייתה בפעם הראשונה שתקפו אותנו.

היא לקחה נשימה עמוקה והחלה להתבונן מסביב, ולפני שקלטתי היא כבר עלתה על תוכנית. "אנחנו לא נצליח להתגבר על השדים האלו."

"וואלה?! מה גרם לך לחשוב ככה העובדה שהם חזקים יותר בלתי ניתנים להריגה או שסתם את מעלה תאוריות?!?!" ריאן צרח בכעס והלם. הינה צד מכוער של הבן זונה שהתחיל עם החברה שלי. אממ.. יותר נכון עם האקסית שלי.

המלאך שלךWhere stories live. Discover now