פרק שלושים ושש - זמן מרפא

1K 89 12
                                    

כעבור שנה

-נקודת מבט של קאירן-

'קלייטון מדוקס

09/01/2023 - 05/04/2040'

המילים האלו על מצבת האבן לא נעשו קלות יותר ככל שקראתי אותן יותר במשך שנה. וקיוויתי, בכל ליבי ונשמתי קיוויתי שזה יהיה יותר קל. אבל זה לא. למעשה זה הציף אותי שוב באותה ההרגשה של הריקנות, החור שלעולם לא יוכל להתמלא.

מלאך שאיבד את מגנו, את אהובתו.

"אני מתגעגע אליה." ג'יימס אמר בקושי, ידו מחזיקה את שלי בחוזקה. הבטתי לעברו למטה. אחיה בן העשר שעמד לצדי, דמעות זרמו מעיניו ואני נאבקתי אפילו יותר על מנת להמשיך להחזיק את שלי. לא יכולתי לשחרר את זה, כי ידעתי שאם אתן לזה לצאת זה לא יעצור. כמו בכל פעם שנתתי לעצמי לעשות את זה.

"גם אני." אמרתי לו בשקט ולחצתי את ידו קלות חזרה.

"אני רוצה הביתה." הוא אמר כשניגב את הדמעות שלו עם השרוול, אבל זה היה חסר טעם. הן לא הפסיקו לו כשליבו שוב התמלא בהרגשה המחורבנת הזו. ידעתי למה הוא מתכוון. הוא רוצה חזרה הביתה אל קלייטון.

אחריי החדשות, נאלצתי לספר לאמא שלי הכל על המשפחה של קלייטון וכל מה שהיא עברה בחייה יחד עם אחיה הקטן. היא הבינה את רמת האובדן שלו, כי מבחינת ג'יימס הוא איבד דמות אם, ולא רק אחות גדולה.

קלייטון העניקה לו את כל מה שאמא שלי העניקה לי. את האהבה, את החינוך, את אוכל על השולחן ואת המיטה לישון עליה. עם חדר משלי, עם מחשב אפילו. היא הקריבה כל כך הרבה מעצמה בשבילו. היא העניקה לו את הביטחון שרק אמא יכולה לתת. המחשבה על כך רק גרמה לי להעריץ אותה יותר ויותר מרגע לרגע.

ג'יימס עבר לגור במעונות של האקדמיה יחד הילדים של בלה וסבסטיאן, והם חשפו בפניו את כל העולם העל טבעי. הוא החל להיות יותר פעיל בכל מקום, ניסה לחיות משהו בתוך האקדמיה. אלו היו יותר מידי שינויים בחיים.

מהעזיבה של חיים מסוג אחד, לעבר חיים במקום חדש עם ילדים חדשים, לעבר חיים בעולם על טבעי ללא אחותו הגדולה, האדם היקר לו מכולם. ג'יימס נותר לבד לחלוטין בעולם הזה, ללא כל משפחה שתוכל לעזור לו לקום על הרגליים.

אמא שלו שקעה אפילו עמוק יותר בתוך האלכוהול כשנודע לה על המוות של קלייטון. היא נפטרה בגלל הרעלת כבד חודש אחריה.

ניסיתי להעניק לו משהו, אבל היו פעמים שלא יכולתי להסתכל עליו מבלי להרגיש שאני הולך להישבר. בשנה האחרונה תווי הפנים שלו החלו להשתנות ולהתבגר מעט, הוא נראה יותר דומה לקלייטון. עיניו החומות נהיו בוגרות מידי בגיל צעיר מידי, ללא שום ברירה אחרת. השיער שלו הבלונדיני דמה בגוון שלו לשל קלייטון.

המלאך שלךWhere stories live. Discover now