- ۱۷ : آتش

183 43 31
                                    

سلام بچه ها روز بخیر.
میخواستم قبل خوندن یه مطلبی رو بگم.
این داستان تماما زایده ی ذهن و تخیلمه و اگه جایی اسمی از یه سلبریتی اومد و راجبش توضیحاتی دادم دلیل بر واقعی بودنش   نیست.درسته که این کتاب پسرا رو در قالب واقعیشون به تصویر کشیده اما تمام روابط و اسامی صرفا جهت داستان پردازی آورده میشن و خیلی چیزایی که راجبشون نوشته شده صحت نداره.
خب بریم برای ادامه داستان:




《بعد از انتشار آلبوم، فقط چند ماه وقت داریم برای تور اروپا و آمریکا آماده بشیم》

《از الآن هیجان اون روزی رو دارم که عازم سفر بشیم. دوباره فن ها و هیجان و خارج شدن از روزمرگی》 لویی در جواب هری گفت و کانال تلوزیون رو عوض کرد.

《دیگه چیزی به تاریخ انتشار نمونده. فکر میکنی آلبوم امسال جایزه بگیره؟》هری پرسید و موهاش رو از روی صورتش کنار زد و پشت گوشش فرستاد.
درحالیکه که آدامس میجوید به تلوزیون که بالاخره لویی دست از عوض کردن کانال هاش برداشته بود نگاه کرد.

《امیدوارم همینطور بشه. همین الانشم تو سایت های طرفداری بین رای گیری بهترین فندوم ها هستیم. 》

《میدونی؟ اونا واقعا خارق العادن》

《کیا ؟!》

《فن هامونو میگم! عاشق جوریم که واسه خودشون اسم گذاشتن و تو همه چی سرک میکشن و فکر میکنن همه چیو راجع به ما میدونن!》

لویی خندید و با موافقت سر تکون داد.
خم شد تا ماگ خالیش رو روی میز بذاره 《مطمئنم اونا امسال تو جاسوس بازی میترکونن. از قرار معلوم کلی دراما در پیش داریم 》

هری هممم کرد و به فکر فرو رفت.
اگه همونطور که پیش بینی کرده بودن، فن هاشون راجع به زین و جی جی نظریه پردازی میکردن و سعی میکردن ته توی قضیه رو دربیارن، ممکن بود مثل دفعات قبل به فیک بودن رابطه هاشون پی ببرن و دستشونو رو کنن. مثل اتفاقی که بین لیام و سوفیا یا لویی و دنیل افتاده بود.
این میتونه دلگرم کننده باشه که طرفداراشون حقایق رو کشف میکنن و میتونن خود واقعیشون رو از پشت نقابی که کمپانی به صورتشون زده تشخیص بدن. اما از طرف دیگه میتونه صدمه زننده هم باشه.
اونا یه سری طرفدار پروپاقرص و جان بر کف دارن که به طور دیوانه کننده ای زمانشون رو با اون پنج نفر هر نقطه ای از دنیا هماهنگ میکنن و جوری از جریانات کاری و حتی زندگیشون خبر دارن که شوکه کننده‌ست. این دیوونه کنندست که اونا هرتایمی از شبانه روزشون رو با ساعت رسمی انگلستان کوک میکنن و انگار که همیشه اونجا حضور دارن، درحالیکه در تمام دنیا پخش هستن.
اما وقتی این فن های آتشین و جان بر کف برای حمایت از پسرا به باقی کسایی که باهاشون در ارتباطن تنفر میورزن آزار دهنده میشه.

terrorist | Z.M -  RPFWhere stories live. Discover now